http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2007/07/10/143106.htm
=D> =D>
Men dette kan umuligt være en god ting:
Mænd med store muskler anså kvinderne for at være mere ustabile, aggressive og dominerende.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
Mænd med store muskler anså kvinderne for at være mere ustabile, aggressive og dominerende.

Bondi skrev:Det ved jeg jo al for godt selv

MC skrev:Bondi skrev:Det ved jeg jo al for godt selv
Hahaha... Jeg ventede bare på at den ville komme fra dig

Bondi skrev:Det ved jeg jo al for godt selv :wink:

DR.dk skrev:En enkelt affære kræver store biceps

Dingo skrev:DR.dk skrev:En enkelt affære kræver store biceps
Der har vi igen disko tankegangen...

Bjørnen skrev:Man får vel den dame man vil have?
Hvis man går og frygter, og dermed konstant tænker på, at det kun er kvinder med one-night-stands i tankerne, der vil have én, så bliver det vel sådan?
Man former jo sin tilværelse som man vil.
Går man på Envy med 40cm biceps og 2 dåser DAX i håret, så er man vel sikret et one-night-stand og umiddelbart ikke en veninde eller kone.
Tar man i Turbinehallerne eller på pub med 40cm biceps og et par slidte jeans, er chancen for at finde en person der fokuserer på personlighed større.

Sniper skrev:Bjørnen skrev:Man får vel den dame man vil have?
Hvis man går og frygter, og dermed konstant tænker på, at det kun er kvinder med one-night-stands i tankerne, der vil have én, så bliver det vel sådan?
Går man på Envy med 40cm biceps og 2 dåser DAX i håret, så er man vel sikret et one-night-stand og umiddelbart ikke en veninde eller kone.
Tar man i Turbinehallerne eller på pub med 40cm biceps og et par slidte jeans, er chancen for at finde en person der fokuserer på personlighed større.
Så sandt, så sandt.. =D> Derudover tror jeg nu også udstrålingen om at ha' det godt med sin krop også er et stort turn-on hos det modsatte køn.. Uanset om vi snakker bb eller ej, men de fleste der dyrker sporten seriøs vil også finde bedre ro i sig selv og tilfredshed vil jeg vove at påstå..

Bjørnen skrev:Sniper skrev:Bjørnen skrev:Man får vel den dame man vil have?
Så sandt, så sandt.. =D> Derudover tror jeg nu også udstrålingen om at ha' det godt med sin krop også er et stort turn-on hos det modsatte køn.. Uanset om vi snakker bb eller ej, men de fleste der dyrker sporten seriøs vil også finde bedre ro i sig selv og tilfredshed vil jeg vove at påstå.. :8
Netop. Jeg tror også, som du siger, at en styrket mentalitet giver en udstråling og en ro der virker tiltrækkende på kvinder, så vel som mænd.
Min erfaring er at man lettere deler fårene fra bukkene, i forhold til hvordan folk føler sig reflekteret i dig.
Dem der føler sig "dårligere" er misundelige.
Dem der føler sig "lige" bliver din ven/veninde/kæreste
Dem der føler sig "bedre" føler sig i virkeligheden dårligere, men prøver at kompensere for det, ved at kæfte op, mens du læner dig tilbage og beskuer hele showet - lader dem tro hvad de vil :wink:

Sniper skrev:Bjørnen skrev:Sniper skrev:Bjørnen skrev:Man får vel den dame man vil have?
Så sandt, så sandt.. =D> Derudover tror jeg nu også udstrålingen om at ha' det godt med sin krop også er et stort turn-on hos det modsatte køn.. Uanset om vi snakker bb eller ej, men de fleste der dyrker sporten seriøs vil også finde bedre ro i sig selv og tilfredshed vil jeg vove at påstå.. :8
Netop. Jeg tror også, som du siger, at en styrket mentalitet giver en udstråling og en ro der virker tiltrækkende på kvinder, så vel som mænd.
Min erfaring er at man lettere deler fårene fra bukkene, i forhold til hvordan folk føler sig reflekteret i dig.
Dem der føler sig "dårligere" er misundelige.
Dem der føler sig "lige" bliver din ven/veninde/kæreste
Dem der føler sig "bedre" føler sig i virkeligheden dårligere, men prøver at kompensere for det, ved at kæfte op, mens du læner dig tilbage og beskuer hele showet - lader dem tro hvad de vil :wink:
Rigtig god formulering imo.. =D>

Gozo skrev:Hehe meget sjovt, at alle vi mænd er så kloge på, hvad kvinder vil have. Dog er der ikke en af slagsen der har givet sin mening tilkende i tråden
Og hvorfor hvorfor skulle de rette noget som i forvejen er rigtigt..

Sniper skrev:Gozo skrev:Hehe meget sjovt, at alle vi mænd er så kloge på, hvad kvinder vil have. Dog er der ikke en af slagsen der har givet sin mening tilkende i tråden
Hehe.. Vi ved sq da bedre hvad de vil ha' end de selv gør..Og hvorfor hvorfor skulle de rette noget som i forvejen er rigtigt..
Cheers![]()

kinku skrev:STOP! nogle der sys der er sammenhæng mellem patter og biceps, de store giver bedre chance for one-night-stand. og alt for store kommer man ik rigtigt til det andet køn, og ender som dagpleje mor
Hvad skal der stå der..? Nu har jeg læst den 4 gange uden at forstå sætningen.. 

Gozo skrev:Hehe meget sjovt, at alle vi mænd er så kloge på, hvad kvinder vil have. Dog er der ikke en af slagsen der har givet sin mening tilkende i tråden

kinku skrev:oki sniper![]()
mener dame bryster og drenge biceps om der ik er sammenhæng, store bryster giver større chance for one-night ligesom store biceps ?. og hvis brysterne bliver for store, eller biceps så kommer man ik rigtigt til det andet køn.

Nillepige skrev:
nu et spørgsmål til jer..
Ville i/du kunne være tro, hvis i fik tilbud af andre lækker piger mens i var i et forhold..?
Ville i være i et forhold hvis i kunne få en ny pige hver anden weekendt..?
SVAR ÆRLIGT

Nillepige skrev:Gozo skrev:Hehe meget sjovt, at alle vi mænd er så kloge på, hvad kvinder vil have. Dog er der ikke en af slagsen der har givet sin mening tilkende i tråden
Well... tror mange piger føler at BB eller meget veltrænede mænd som går meget op i deres udseende og er lidt selvglade.. kan være lidt svære at stole på..
De får meget opmærksomhed, og en del mænd af den slags har svært ved at modstå friselsen.. selvom de utrolig gerne vil have et fast forhold..
Jeg er da del opmærksom mere opmærksom på hvad der sker rundt omkring ham når jeg dater en BB i forhold til en "alm" mand.. måske på grund af de ting der bliver nævnt..
Ville i/du kunne være tro, hvis i fik tilbud af andre lækker piger mens i var i et forhold..?
SVAR ÆRLIGT

Nillepige skrev:Gozo skrev:Hehe meget sjovt, at alle vi mænd er så kloge på, hvad kvinder vil have. Dog er der ikke en af slagsen der har givet sin mening tilkende i tråden
Well... tror mange piger føler at BB eller meget veltrænede mænd som går meget op i deres udseende og er lidt selvglade.. kan være lidt svære at stole på..
De får meget opmærksomhed, og en del mænd af den slags har svært ved at modstå friselsen.. selvom de utrolig gerne vil have et fast forhold..
Jeg er da del opmærksom mere opmærksom på hvad der sker rundt omkring ham når jeg dater en BB i forhold til en "alm" mand.. måske på grund af de ting der bliver nævnt..
SVAR ÆRLIGT

Gozo skrev:Nillepige skrev:
SVAR ÆRLIGT
Du kan udskifte pige med fyr og så starte med selv at svare
Hvis jeg var 20 igen ville jeg nok ikke kunne. Som man bliver ældre er der andre værdier, der begynder at være tiltrækkende. Så klart: Ja, Ja.

roedz skrev:Jeg vil altid være tro, hader utroskab, har prøvet det, hvor kæresten var utro og det gør f.. ondt. Det vil jeg ikke udsætte en anden for!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 68 gæster