Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Sidst jeg var inde og træne var i mandags.. Ved godt, at man siger 7-10 dage, og at jeg i princippet godt kunne træne i dag, men jeg har lige været skadet, så det vil bare være ekstra dumt at forcere noget.. Derfor de 9 dage, og så kan jeg starte blødt op med 2 træningspas inden der er weekend igen, og så være tilbage med de vægte jeg sluttede med før dekon.. Det kommer til at gøre nas, og jeg vil elske det..8800 skrev:Hvor lang har du holdt dekon? Hvad med noget cardio.

Det er en meget god idé, men jeg tror ikke de andre i computerrummet ude på uni vil sætte lige så meget pris på det som mig ;)Casper.S skrev:Du kan da også bare lige rive den af et par gange, så får du alligevel også lidt grebsstyrke træning!Haha

Atombomben skrev:Det er en meget god idé, men jeg tror ikke de andre i computerrummet ude på uni vil sætte lige så meget pris på det som mig ;)Casper.S skrev:Du kan da også bare lige rive den af et par gange, så får du alligevel også lidt grebsstyrke træning!Haha

Casper.S skrev:Du kan da også bare lige rive den af et par gange, så får du alligevel også lidt grebsstyrke træning!Haha

WeirdMoos skrev:Casper.S skrev:Du kan da også bare lige rive den af et par gange, så får du alligevel også lidt grebsstyrke træning!Haha
Ja hvis man ikke må rive i jern må man jo rive i jernet

Casper.S skrev:WeirdMoos skrev:Casper.S skrev:Du kan da også bare lige rive den af et par gange, så får du alligevel også lidt grebsstyrke træning!Haha
Ja hvis man ikke må rive i jern må man jo rive i jernet
Ja præcis haha

Wopper skrev:Hehe, man skal ikke holde dekon på en uge, hvor man ikke har noget at lave.
Jeg har selv planlagt et dekon samtidig med, at jeg skal til Island. Så kommer jeg da ikke til at kede mig.

0210 skrev:Meditation

Moqensen skrev:0210 skrev:Meditation
Er det godt?

En lille 30km'ers tur på rulleskøjter og en tur i svømmehallen vil helt bestemt gøre underværker om 8 uger igen. Men i morgen skal den bare ha GAS!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster