Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Sethz skrev:- Bænkpres: 95.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 175.00
Vægt siger 75 kg, 183 høj ;o
Træner bænk hvergang på bryst dage, squat på ben dage og dødløft .. Er begyndt med få kg efter jeg faldt ned fra en stige og fik ondt i ryggen desværre..
^De stats er dog max 1 rep..

Taekwondo body skrev:Sethz skrev:- Bænkpres: 95.00
Træner bænk hvergang på bryst dage, squat på ben dage og dødløft .. Er begyndt med få kg efter jeg faldt ned fra en stige og fik ondt i ryggen desværre..
Fuck nogle gode sats på kun et års træning, jeg har dog ikke spist nok!! men vi er lige høje og jeg vejer 1 kg mere end dig har trænet 14 månder og løfter sølle 50 i BP 63 SQ 83 DL

Taekwondo body skrev:Sethz skrev:- Bænkpres: 95.00
Fuck nogle gode sats på kun et års træning, jeg har dog ikke spist nok!! men vi er lige høje og jeg vejer 1 kg mere end dig har trænet 14 månder og løfter sølle 50 i BP 63 SQ 83 DL

Taekwondo body skrev:Fuck nogle gode sats på kun et års træning, jeg har dog ikke spist nok!! men vi er lige høje og jeg vejer 1 kg mere end dig har trænet 14 månder og løfter sølle 50 i BP 63 SQ 83 DL

Taekwondo body skrev:Når okey men alligevel syg squat. Det skal også lige siges det er 6 reps og 4 sæt går ud fra dine er RM 1:-)
Og nej måske har jeg ikke trænet helt optimalt men har været i stort kcal underskud så er overbevist om det er der den ligger.

Nieb skrev:Med dine løft som er rigtig fine !
Så overvej er program som wendler 5/3/1...
Eller PHAT måske.. Kommer helt an på dine mål

CurlThatShit skrev:Nieb skrev:Med dine løft som er rigtig fine !
Så overvej er program som wendler 5/3/1...
Eller PHAT måske.. Kommer helt an på dine mål
Der er flere varianter af Wendlers 5/3/1. Jeg har prøvet "The Triumvirate", synes det var et godt program, men måske lidt kedeligt.
http://www.t-nation.com/free_online_article/sports_body_training_performance/how_to_build_pure_strength
taekwondo_body - eftersom du har været i et kcal underskud, kan det godt være årsagen. skal jeg ikke kunne sige :-). men bare klø på, og spis noget mere, så skal du nok blive stærk med tiden :-)

CurlThatShit skrev:Taekwondo body skrev:Fuck nogle gode sats på kun et års træning, jeg har dog ikke spist nok!! men vi er lige høje og jeg vejer 1 kg mere end dig har trænet 14 månder og løfter sølle 50 i BP 63 SQ 83 DL
Jeg tror ikke kun problemet er at du ikke har spist nok - medmindre du har haft et stort vægttab. Ikke specielt imponerende løft, men der er nok ret stor forskel på din 1rm og hvad du løfter 4 working sets @ 6 reps. Selvom kosten betyder en hel del, skal du nok ikke skyde hele skylden på kosten.
Sethz - hvad er dit mål med træningen og hvordan kan du lide at træne? (reps, øvelsesvalg osv.)
Jeg synes du bør følge det program du synes bedst om. Om det er B2B, SL5x5 eller noget helt tredje er op til dig. Hvis et program ikke er godt, er det ofte ikke programmet der er årsagen, men personen som følger det :-)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster