Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jokeren16 skrev:det er ikke nok... minimum et fullbody med 3 gange om ugen.. du må prøve at finde tid til det ;)
løb hjælper kun på din kondi osv. det er cardio og har ikke effekt på din styrketræning

ruby1312 skrev:jamen er mit pogra solid nok ??? altså det gamle fullbody ??

Jokeren16 skrev:fullbody 2 gange om ugen kunne man lige så godt lade være.. du får intet optimalt ud af det.. hvertfald skal du vente kanont længe.. det noget fis tj det ved du godt selv..

Jokeren16 skrev:jeg er fuldstændig ligeglad tj.. hvis han vil have det optimale ud af det brude han kører 3 gange om ugen.. det kun fordi du altid skal have ret at du skriver fis der..
så kan du give dine venner thumps up så mange gange du vil for at de kører fullbody 2 gange om ugen.. nok derfor de først blev store efter 15 års træning..

Jokeren16 skrev:jaja.. så må du jo lade være at lytte til dem.. vil man være sej så lyt til tj.. Fyren med de fedeste venner og største overarme i byen. here tj come.

Jokeren16 skrev:jeg er på vej.. livet ser fint ud. gode karakter, arbejde super fritid.. og så har vi dig eller hvad hentød du til?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster