Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

halfdanharring skrev:Læste kun overskriften..
De 3 store.![]()

Misterhamper skrev:halfdanharring skrev:Læste kun overskriften..
De 3 store.![]()
LOL, hvordan havde du tænkt dig man skulle få en god krop ved kun at fokusere på de 3 øvelser?
Og 12-15 sæt, 3x om ugen er godt nok heller ikke meget. Og der er ufattelig mange muskelgrupper som slet ikke bliver ramt i det program dér... men hvis du bare vil blive en lille smule størrere og ikke andet end det er det vel fint nok
halfdanharring skrev:Misterhamper skrev:halfdanharring skrev:Læste kun overskriften..
De 3 store.![]()
LOL, hvordan havde du tænkt dig man skulle få en god krop ved kun at fokusere på de 3 øvelser?
Og 12-15 sæt, 3x om ugen er godt nok heller ikke meget. Og der er ufattelig mange muskelgrupper som slet ikke bliver ramt i det program dér... men hvis du bare vil blive en lille smule størrere og ikke andet end det er det vel fint nok
Du må altså ikke stjæle mine madpenge.

Misterhamper skrev:halfdanharring skrev:Misterhamper skrev:halfdanharring skrev:Læste kun overskriften..
De 3 store.![]()
Du må altså ikke stjæle mine madpenge.
Bare rolig, jeg slår ikke på piger
Misterhamper skrev:halfdanharring skrev:Læste kun overskriften..
De 3 store.![]()

Nick9000 skrev:Du har nok øvelser der, imo, hvis du bare sørger for at skrue frekvensen i vejret.
Misterhamper skrev:Og der er ufattelig mange muskelgrupper som slet ikke bliver ramt i det program dér... men hvis du bare vil blive en lille smule størrere og ikke andet end det er det vel fint nok

Moody skrev:du ender med kun at squatte og dødløfte 1. gang hver anden uge, hvilket imo er alt for lidt.
et helt standard FB 3 gange eller 2-split 4 vil du givent få mere ud af.
Kommer til at Squatte og dødløfte 2 gange i ugen hver uge. Da jeg jo træner hver anden dag 

Casper.S skrev:Du kan sagtens vælge få, gode og store øvelser, og så fokusere på dem.
Dine øvelser er helt klart nok til at opnå nogle gode resultater, både masse og styrke mæssigt. Hvis du bare kører nok sæt, smider lidt isolation ind en gang i mellem og ellers har en god teknik, så ser det udmærket ud.
Dette forudsætter selvfølgelig at du kan Squatte, Dødløfte og lave Rows med anstændig teknik?

Hexi skrev:Har en aftale med nogen i mit center der vil hjælpe mig med teknikken.
Hexi skrev:Hvor meget er nok set hvis jeg træner programmet 4 gange i ugen?

Casper.S skrev:Hexi skrev:Har en aftale med nogen i mit center der vil hjælpe mig med teknikken.
And they are?Hexi skrev:Hvor meget er nok set hvis jeg træner programmet 4 gange i ugen?
Det kommer an på mange ting, hvoraf din erfaring formentlig er af størst betydning, derudover dine mål, evt. skader, tidsforbrug osv.
Hvor længe og hvad har du trænet?

Hexi skrev:Moody skrev:du ender med kun at squatte og dødløfte 1. gang hver anden uge, hvilket imo er alt for lidt.
NixenKommer til at Squatte og dødløfte 2 gange i ugen hver uge. Da jeg jo træner hver anden dag

Moody skrev:hmm; A mandag B onsdag A fredag B søndag A tirsdag Btorsdag A lørdag, hvorved du kun squatter 1 gang hver anden uge, og yderligere uden særlig høj volumen.s

Moody skrev:Hexi skrev:Moody skrev:du ender med kun at squatte og dødløfte 1. gang hver anden uge, hvilket imo er alt for lidt.
NixenKommer til at Squatte og dødløfte 2 gange i ugen hver uge. Da jeg jo træner hver anden dag
hmm; A mandag B onsdag A fredag B søndag A tirsdag Btorsdag A lørdag, hvorved du kun squatter 1 gang hver anden uge, og yderligere uden særlig høj volumen.
du kan sagtens splitte din træning men ville stadig gøre det anderledes, A Mandag B tirsdag og A torsdag og B fredag... sådan kan Casper S' split som fint anvendes

Moody skrev:du underprioriterer dit understel.
hvis du ikke er nybegynder er 3 øvelser af 5 sæt ikke meget, du sparer endda ikke synderligt meget tid eftersom du skal træne relativt frekvent. du siger du træner max 1½ time, hvis du kan gøre det 3 gange om ugen med +25 sæt vil du få langt større udbytte.
rallen> 1,5 gang om ugen i gennemsnit henholdsvis dødløfter og squatter han, hvilket i mine øjne er i underkanten.

Macdoody skrev:Du har misforstået det med at køre "dynamisk". Det er noget man bl.a. bruger i WSB-sammenhæng, hvor man tager 2-3 reps og 8-10 sets - der køres derfor ekstremt eksplosivt.

Hexi skrev:Macdoody skrev:Du har misforstået det med at køre "dynamisk". Det er noget man bl.a. bruger i WSB-sammenhæng, hvor man tager 2-3 reps og 8-10 sets - der køres derfor ekstremt eksplosivt.
Ja det har jeg da vidst..heh. Så kan vi bare kalde det at køre lette dage.
Har du ellers noget at sige om programmet?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster