Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1165
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1162

Følg bodybuilding.dk på

Hvad skal jeg gøre?

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Jeg har et par forskellige mål så håber i kan hjælpe, jeg vil gerne være en god fodboldspiller, og jeg vil gerne være hurtig til sprint, jeg har læst mange andre tråde men det hjælper mig ikke helt. Har i et godt program der kan forbedre mig på fodbold banen og gøre jeg kan sprinte hurtigere? Jeg vil stadig træne efter hypertrofi ved siden af men uden at bulke da jeg ikke ønsker at blive tung og langsom på banen, kan i smide et godt program? Der må gerne være løb og sprint og intervaller indlagt ved siden af styrketræningen hvis det er.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Venomancer skrev:Jeg har et par forskellige mål så håber i kan hjælpe, jeg vil gerne være en god fodboldspiller, og jeg vil gerne være hurtig til sprint, jeg har læst mange andre tråde men det hjælper mig ikke helt. Har i et godt program der kan forbedre mig på fodbold banen og gøre jeg kan sprinte hurtigere? Jeg vil stadig træne efter hypertrofi ved siden af men uden at bulke da jeg ikke ønsker at blive tung og langsom på banen, kan i smide et godt program? Der må gerne være løb og sprint og intervaller indlagt ved siden af styrketræningen hvis det er.

Spørgsmål:

Hvordan agter du at tage på i muskelmasse uden at ligge i kalorieoverskud? Og hvorfor skulle et kontrolleret bulk gøre dig tung og langsom? De bedste sprintere er ikke ligefrem bygget som piberensere, ved du nok :)
Brugeravatar

Reputation point: 5

ntp9 skrev:
Venomancer skrev:Jeg har et par forskellige mål så håber i kan hjælpe, jeg vil gerne være en god fodboldspiller, og jeg vil gerne være hurtig til sprint, jeg har læst mange andre tråde men det hjælper mig ikke helt. Har i et godt program der kan forbedre mig på fodbold banen og gøre jeg kan sprinte hurtigere? Jeg vil stadig træne efter hypertrofi ved siden af men uden at bulke da jeg ikke ønsker at blive tung og langsom på banen, kan i smide et godt program? Der må gerne være løb og sprint og intervaller indlagt ved siden af styrketræningen hvis det er.

Spørgsmål:

Hvordan agter du at tage på i muskelmasse uden at ligge i kalorieoverskud? Og hvorfor skulle et kontrolleret bulk gøre dig tung og langsom? De bedste sprintere er ikke ligefrem bygget som piberensere, ved du nok :)

Jamen jeg er ikke interesseret i muskelmasse, bare generelt cuttet og hurtig.

Venomancer skrev:Jamen jeg er ikke interesseret i muskelmasse, bare generelt cuttet og hurtig.

Så du vil gerne kunne sprinte, men vil ikke ligne en sprinter? Bare så jeg har fået ordentligt fat i det, du siger :S
Brugeravatar

Hvis du vil træne efter hypertrofi som du siger bliver du jo også nød til at tage på? for at tage på bliver du nød til at være i kalorieoverskud? enten lean eller ikke? det er jo op til dig, men du må også se i øjnene at du ikke blot kan opbygge en masse muskel og blive kanon hurtig som følge af hårdstyrketræning med det forbehold at du ikke vil blive tung og langsom!

Jeg spiller selv seriøs fodbold, og har over en længere periode bulket! hvis du har disciplinen til det, bliver hurtigheden ikke et problem hvis du stadig følger diverse løb og interval træninger i forhåbenligt laver hvis du har planer om fodbold langt sigt!

håber du kan bruge det til noget!

Kostplan: Vis kostplan

Flyttet.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Logbog: Vis logbog

Venomancer skrev:Jeg vil stadig træne efter hypertrofi ved siden af

Venomancer skrev:Jamen jeg er ikke interesseret i muskelmasse, bare generelt cuttet og hurtig.

Det giver ikke mening det du siger. Hvis man træner for hypertrofi, træner man for muskelmasse.

Med mindre altså du gerne vil træne for muskelmasse, uden at tage muskelmasse på, hvilket vil sige at du ikke træner for muskelmasse, selvom du vil... :mrgreen:
Brugeravatar

Træner her: Enjoy Fitness, Gilleleje

Ok er der nogen der kan sætte et program sammen eller vil i bare være en flok idioter der snakker udenom?

Venomancer skrev:Ok er der nogen der kan sætte et program sammen eller vil i bare være en flok idioter der snakker udenom?

Sagt på en pæn måde
You can't really be strong until you can see a funny side to things

Personlig træning og fysioterapi
Følg bloggen på http://www.MoosFit.dk, Facebook eller Instagram #MoosFit
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2009 Månedens skribent: Februar 2010

Reputation point: 902

Geografisk sted: www.moosfit.dk

Venomancer skrev:Ok er der nogen der kan sætte et program sammen eller vil i bare være en flok idioter der snakker udenom?

Var der nogen, som så Søren Ryge i lørdags? Fik ikke selv fat i opskriften på Danmarks ultimative kringle nemlig
Brugeravatar

Hvem er idioten i billedet her?

1. Vi har viden og erfaring, og er faktisk kompetente nok til at lave et program. Udover det kan vi tænke selv.

2. Du kalder os idioter uden at vi har ageret herefter, det klassificerer dig som idioten. Folk har påpeget at du modsiger dig selv, det er alt.

Geografisk sted: København

Træner her: Anger Mangement

ntp9 skrev:

Var der nogen, som så Søren Ryge i lørdags? Fik ikke selv fat i opskriften på Danmarks ultimative kringle nemlig

Nej, jeg har også ihærdigt ledt efter den! Send lige link i PM hvis du får fat i den!

Hirtshals kringlen http://politiken.dk/tjek/tjekmad/tjekma ... -og-smagt/

Edit :Søren sagde man kunne finde det på hans hjemmeside http://www.dr.dk/DR1/Ryge/programmer/20 ... 111440.htm
Brugeravatar

Reputation point: 140

Geografisk sted: Fyn

Styrkeliste
- Bænkpres: 134.20
- Squat: 155.40
- Dødløft: 206.60

SienZ skrev:
ntp9 skrev:

Nej, jeg har også ihærdigt ledt efter den! Send lige link i PM hvis du får fat i den!

Du kan få et stykke, hvis jeg laver den først! :dance:

Men Venomancer slår mig, som typen der ville sparke mig i blomsterløgene, tisse på mit bukseben og fornærme min mor for bagefter at sige "Hey, man! Den kringle ser god ud! Gi'r du et stykke??!" For så dernæst at blive chokeret, når han bliver bedt fucke ud af mit køkken uden at få en krumme...

SÅ HAN FÅR IKKE NOGET!!!! :twisted:

Edit: Tak til NGS :banana:
Sidst rettet af ntp9 16. jul 2011, 21:46, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

@ntp9
Ved ikke om det er verdens bedste, MEN den er fanmer god :D
Brugeravatar

Reputation point: 140

Geografisk sted: Fyn

Styrkeliste
- Bænkpres: 134.20
- Squat: 155.40
- Dødløft: 206.60

ntp9 skrev:
SienZ skrev:
ntp9 skrev:

Du kan få et stykke, hvis jeg laver den først! :dance:

Men Venomancer slår mig, som typen der ville sparke mig i blomsterløgene, tisse på mit bukseben og fornærme min mor for bagefter at sige "Hey, man! Den kringle ser god ud! Gi'r du et stykke??!" For så dernæst at blive chokeret, når han bliver bedt fucke ud af mit køkken uden at få en krumme...

SÅ HAN FÅR IKKE NOGET!!!! :twisted:

Edit: Tak til NGS :banana:

Jeg er elendig i et køkken, send gerne et stykke! :)

Du bliver tungere af større muskler, men det gør dig jo ikke langsommere? Det er jo en anden sag, hvis du bare pumper dig stor uden at træne sprints og har en kondi som en gammel dame.

Hvem sagde kringle? :?
Brugeravatar

Burn skrev:Hvem sagde kringle? :?

ntp9

NGS skrev:@ntp9

Giver det flere kilo på toppen i bænkpres, hvis man har indtaget sådan en kringle inden træning?

SienZ skrev:
NGS skrev:@ntp9

Giver det flere kilo på toppen i bænkpres, hvis man har indtaget sådan en kringle inden træning?

Det kommer vel an på om der er urter i kringlen Bubber!
Brugeravatar

har hørt, at Bodylab snart smider kringlen ind i deres varesortiment.... ^^

Træner her: Trim Tistrup

Spinez skrev:har hørt, at Bodylab snart smider kringlen ind i deres varesortiment.... ^^

Shake n' Bake ligesom pandekagerne?

Burn, jeg må insistere på, at du redigerer det der indlæg til at handle om enten brownies eller spandauere! :wink:

Lækre stykker bagværk er et langt mere værdigt emne, end hvad det nu var det utaknemlige skarn af en trådstarter fablede om, inden han umotiveret begyndte at fornærme folk! Mmm, bagværk =P~

SienZ skrev:Giver det flere kilo på toppen i bænkpres, hvis man har indtaget sådan en kringle inden træning?

Hvis du spiser nok af dem, har du snart en ROM på 8 cm ligesom mig, så jo! :8
Brugeravatar

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster