BawsCPH skrev:Jeg synes ikke rigtig jeg kan gennemskue 100% om du kører både incline og flat eller kun har én brystøvelse i dit program?
Men som nævnt, hvis du kører inc. før flat så er det klart du er lidt svagere på flat, idet du trætter dine pecs i inc. Selvom den target på dit øvre bryst følger det midterste og nederste jo med alligevel.
Manglende følelse af pump kan også være pga. få gentagelser. Jeg føler et mindre pump hvis jeg kører færre gentagelser men hvis du hitter 15 gentagelser i 4 sæt så skal du nok føle dit pump. Dog er et pump ikke lig med forbedring ligesom ikke-pump ikke er lig forværring. Tag det med et gran salt og klø på, om et par uger ser det anderledes ud. Smid evt. hele dit program op i tråden, så er det nemmere for os at kommenterer på!
Jeg kører begge dele

en typisk træningsdag for bryst ville være sådan her. Den trænes 2 gange, hvor jeg træner 2 gange ben, ryg, biceps
2-3 min pause før jeg starter
decline chest db 5x5+1x12 opvarmning
flat db 5x5
flyes db 5x5
standing cable decline chest 3x8
Military shoulder press 5x5+1x12 opvarmning
Power partials 3x8
Upright Barbell Row 5x5
Triceps pulldown 4x8+1x12 opvarmning
Dips weighted 5x5
variere mellem disse to:
Cable One Arm Tricep Extension 3x8
Lying French Press Tricep (afhænger om energi og øgning af vægt i andre øvelser) 3x8
*1 min pause ca. ved hvert sæt, hvor 5. sæt har en rest-pause efter 5x hvis der er overskud.