Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 932
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 930

Følg bodybuilding.dk på

Hvad ville i gøre i mit fodspor

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Som mange af jer ved så har jeg tabt 40kg, jeg står så i den situation nu at jeg har så meget kropsskind at min krop hænger i deller, jeg tog så til læge for 3 måneder siden for at få en henvisning til en maveplastik operation så allerede der har jeg ventet i 3 måneder, bare for at komme til forundersøgelse om jeg kan få operationen på statens regning, og så skete det så igår da jeg trænede kom min mor ind med et brev som kom fra lægen og jeg tænker bare whattt, hvorfor ik fra århus sygehus, da jeg så læser det brev slår det bare helt click oven i hovedet på mig, jeg stoppede træningen og havde 3 timers humør svingning som gik fra total rasende og vil bare smadre nogle og så til så mega ked af det man bare tænkte på alle måder at ende livet på, der stod i det brev at jeg skal have en stabil vægt på 65kg i 1 år før jeg overhovedet kan komme ind til lægen og bede om en henvisning, så sidder her og tænker hvad fuck jeg skal gøre?? jeg vejer 67kg har prøvet at tabe 2kg men kan ik uden at smide massen min fedt% er for lav til jeg kan smide den mængde på vægten, jeg har 2 muligheder vel, jeg kan droppe træning og blive en lille spinkel anoreksi dreng i 1 år eller jeg kan give lægen fingeren og bare bulke og prøve at se om jeg selv kan rette op på min krop med en stor ågning af muskelmasse, hvad ville i gøre? er det muligt at man kan udfylde så meget skind og gøre sin krop stram når man går med den mængde skind jeg har? jeg er ik i tvivl om jeg kan stramme brystet og alle de andre dele men hvad med maven og lænden for der er jo der jeg har det hele siddende som 2 store deller på hver side, det skal lige siges at fedt går mig virkelig psysisk på jeg bulkede i 1 måned og jeg blev nød til at stoppe og cutte i bund da jeg følte mig så afskyelig og jeg er vokset ud af et par jeans jeg har købt i størrelse 32:( og med det mængde skind jeg har kan jeg ik bruge en fedttang eller målebånd eller spejlet da skindet snyder. når jeg kigger mig selv i spejlet er jeg så meget tilfreds med min overkrop fra brystet og op men maven og ryggen føler jeg stadig at jeg ligner en der trænger til at tabe 20kg så at bulke vil ik hjælpe særlig meget på det problem det skal lige siges at jeg har målt min mave lige under navlen med et målebånd og jeg er 86-88cm rundt om som faktisk er 2cm mere end buksekanten, hva måler i rundt om maven ? det kunne være det kunne hjælpe mig lidt hvis det var nogle lunde det samme, kunne os overveje at begynde at gå med kroset. :´) anyway hva syntes i jeg skal gøre?

wauw har skrevet en hel bog, håber der er nogle der gider give sig tid og prøve at sætte sig ind i min situation og forstå hvordan jeg har det og så sige hvad de ville gøre.. MHV Simon Winkler

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 95.00
- Dødløft: 140.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Lean bulke, og tage det år, du behøver vel ikke nødvendigvis at veje 65 kg, med mindre de kommer og tjekker op på det? eller kan du jo bare holde dig under de 70, og så cutte ned på 65 når der er gået 1 år.
Forstår godt det går dig på, ville nok have det på samme måde :).

Styrkeliste
- Bænkpres: 107.50
- Squat: 135.00
- Dødløft: 200.00

Nu har jeg bare lige hurtigt kigget de 2 billeder du har i dit galleri, og jeg kan altså ikke se "alt" det hud du snakker om... kan du ikke poste et par billeder af det, så er det jo nemmere og hjælpe dig og vudere hvad man selv ville gøre :) men kan udemærket forstå du er frustreret :)
Imellem 'klog' og 'smart' skal der betales bompenge i form af tæsk!

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 3.00
- Squat: 1.00
- Dødløft: 2.00

Weyts skrev:Lean bulke, og tage det år, du behøver vel ikke nødvendigvis at veje 65 kg, med mindre de kommer og tjekker op på det? eller kan du jo bare holde dig under de 70, og så cutte ned på 65 når der er gået 1 år.
Forstår godt det går dig på, ville nok have det på samme måde :).

det er sådan at læger de skider på muskelmasse og kun går op i lorte bmi:P jeg fik mit bmi målt til 21 ved lægen og hvis jeg så kommer op til lægen om 1 år og hun spørger hvad jeg vejer og jeg siger 10kg mere vil hun nok ik skrive den anbefaling for jeg er jo ik stabil så:(

Styrkeliste

Hvad hvis du holder lidt igen med carbs og salt dagen inden du skal vejes og så undlader at spise og drikke den dag du skal til lægen kan du så ikke holde den dernede?
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2008 Månedens skribent: Juli 2008
Moderator

Reputation point: 257

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 302.50
- Squat: 215.00
- Dødløft: 250.00

Galleri: Vis galleri (3)

Jeg kiggede lige lidt i din log, og kan se, at du er 175 cm høj. Og på billedet ser du ikke ligefrem ud til at have 2 kg mere at tabe. Det virker helt absurd, at de vil have dig til at veje 65 kg. :? Det som Weyts skriver, lyder nok som det bedste alternativ. Du må vel forsøge at finde ud af, om/hvor ofte i løbet af det år, du skal kontrolvejes, samt hvor stor margin du har på hver side af de 65 kg (hvis nu 65 kg betyder fx 65 kg plus/minus 2 kg, er problemet jo knap så stort).
Løft m. udstyr (stævne/træning):
Squat: 172.5 kg/200 kg
Bænk: 107.5/120 kg
Dødløft: 222 kg (DK-rekord + all-time Wilks-rekord i DK)/225 kg (til liga)

https://titansupport.com/
https://www.2xu.dk/
http://www.klinikken-gammeltorv.dk/
Brugeravatar
EliteTeam

Reputation point: 5

Geografisk sted: Kbh S

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub

Styrkeliste
- Squat: 97.50
- Dødløft: 157.50

Kostplan: Ingen kostplan

THIBAUDEAU skrev:Nu har jeg bare lige hurtigt kigget de 2 billeder du har i dit galleri, og jeg kan altså ikke se "alt" det hud du snakker om... kan du ikke poste et par billeder af det, så er det jo nemmere og hjælpe dig og vudere hvad man selv ville gøre :) men kan udemærket forstå du er frustreret :)

jo det kan jeg godt:)
Vedhæftede filer
Foto 77.jpg
Foto 100.jpg
Foto 71.jpg

Styrkeliste

Hej Simon.

Uden at have læst det oprindelige brev, hvor der står du skal holde dig på 65 kg. i et år, så vil jeg tro, at hensigten fra afsender er anderledes end du lige umiddelbart tolker det. Først og fremmest skal du ikke gå og tolke på brevet - du skal ringe til afsenderen og så forklare det samme, som du skriver herinde.

Jeg tror, at de mener, at der ikke må komme et pludseligt tilbagefald, hvor du igen tager de mange kio på, for så vil operationen sikkert være meningsløs.

Lægestaben kan dog umuligt mene, at du skal sætte al fysisk aktivitet i bero og så smide "sund" muskelmasse for at måtte få operationen og selvværdet helt tilbage. Det må jo også være bedre for din restitution efter en operation, at din fysisk er god - det er der vist mange undersøgelser, bl.a. med professionelle atleter, som viser.

For øvrigt syntes jeg det er pisse sejt af dig, at du har tabt så mange kilo - du skal sgu nok nå langt her i tilværelsen med den tilgang til livet :).

Reputation point: 25

Geografisk sted: Fredericia

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 185.00

Logbog: Ingen logbog

Friche skrev:Hvad hvis du holder lidt igen med carbs og salt dagen inden du skal vejes og så undlader at spise og drikke den dag du skal til lægen kan du så ikke holde den dernede?

jo kunne jeg godt men har allerede gået over 1 år nu og trænet tungt og seriøst for at opnå mit vægttab, jeg orker simpelthen bare ik at træne 1 år mere uden nogle fremgang jeg kan ik klare det og min krop kan hellere ik

Styrkeliste

Mr.TopGear skrev:Hej Simon.

Uden at have læst det oprindelige brev, hvor der står du skal holde dig på 65 kg. i et år, så vil jeg tro, at hensigten fra afsender er anderledes end du lige umiddelbart tolker det. Først og fremmest skal du ikke gå og tolke på brevet - du skal ringe til afsenderen og så forklare det samme, som du skriver herinde.

Jeg tror, at de mener, at der ikke må komme et pludseligt tilbagefald, hvor du igen tager de mange kio på, for så vil operationen sikkert være meningsløs.

Lægestaben kan dog umuligt mene, at du skal sætte al fysisk aktivitet i bero og så smide "sund" muskelmasse for at måtte få operationen og selvværdet helt tilbage. Det må jo også være bedre for din restitution efter en operation, at din fysisk er god - det er der vist mange undersøgelser, bl.a. med professionelle atleter, som viser.

For øvrigt syntes jeg det er pisse sejt af dig, at du har tabt så mange kilo - du skal sgu nok nå langt her i tilværelsen med den tilgang til livet :).

der står i brevet at jeg skal være vægtstabil i 1 år og der tænker jeg jo så mest at jeg skal bibeholde vægten på 65 indtil operationen har fundet sted, men tror sku bare jeg vil arrengerer en tid til lægen og så forklare hende sagen og så spørger om jeg ik kan få målt fedt% i stedet for vægt da det ik hænger sammen med bodybuilding.

Styrkeliste

Dobermann skrev:
Mr.TopGear skrev:Hej Simon.

der står i brevet at jeg skal være vægtstabil i 1 år og der tænker jeg jo så mest at jeg skal bibeholde vægten på 65 indtil operationen har fundet sted, men tror sku bare jeg vil arrengerer en tid til lægen og så forklare hende sagen og så spørger om jeg ik kan få målt fedt% i stedet for vægt da det ik hænger sammen med bodybuilding.

:thumpup:
Brugeravatar

Alene dét at du har kunnet smide alle de kilo, er et bevis på at du besidder en usædvanlig portion viljestyrke, karakter og rygrad. Du er ikke nogen quitter, tværtimod. Du lader til at være typen der kigger sine udfordringer i øjnene, og derefter springer på dem og overvinder dem.

Brug den styrke nu.. - lad være at give op. At kæmpe mod systemet, er en sej kamp.. - der sidder ofte en hær af bureaukrater hvis eneste formål er at spare skattekroner, og den eneste måde at tvinge knasterne ud af dem er at være vedholdende, sætte sig ind i tingene og bide sig fast. Det vil uden tvivl kræve nogle ofre, fra din side, at overbevise dem om at du mener det alvorligt og at de bør visitere dig til operationen - men du KAN gøre det. Og med den smule jeg kender til dig, fra dette forum, er jeg helt sikker på at du har den fornødne styrke til det.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Ikke at træne i 1 år er meget hårdt!

Jeg blev skaddet i min håndled og ifølge lægen skulle jeg holde 6 mdr. pause, til jeg kom til operation. Der kom mange utænkelige forsinkelser og det korte af det lange er, at jeg endte med komme igang med træningen igen efter nøjagtigt 1 år +/- 2-3 uger.
- imellemtiden fik jeg interesse for løb for det var vel også "træning", MEN nu er der gået 8 måneder af det år og tro mig jeg har toppet alt hvad jeg har af topform.
Det var pisse svært og irretirende i starten fordi jeg var faldet meget, men efter 5 mdr. var jeg tilbage.

Og jeg er glad for at jeg holdte det pause, for hvis jeg havde fortsat så ville jeg muligvis blive nød til at droppe træning i 2-5 år eller resten af livet...........

Pointen af det jeg siger er:
LYT TIL LÆGEN! det betaler sig i sidste ende og du vil kun kigge tilbage på tiden med glæde og tænke "Godt jeg tog det rigtige valg"

Derudover så, som der bliver sagt lidt af, får ALT det information ud af lægen og systemet som du kan af den her sag. DU HAR RET TIL DET! bare spørg, selvom der dukker det mindste spørgsmål - så er du også på den sikre side :)

Held og lykke
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 210.00

Hej, kan du ikke undersøge hvad det koster at få lavet det privat? Så er det vel lettere at komme til? :-)

Ps: Nu vil jeg ikke kaldes en troll, men rent principielt synes jeg at du selv skulle have lov at betale. Det er dig der har bragt dig i den uheldige situation, så skal du også betale. Det er jo ikke ligefrem livstruende at have noget løst hud.

Geografisk sted: Kolding

Hvis det betyder så meget for dig er det bare frem med pengepungen. Hvis du får det lavet privat bliver resultatet højest sansynligt også bedre!
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (5)

MC skrev:Hvis det betyder så meget for dig er det bare frem med pengepungen. Hvis du får det lavet privat bliver resultatet højest sansynligt også bedre!

jeg ved ik med dig men jeg har ik lige 42.000kr i baglommen :D

Styrkeliste

Så må du jo se hvad der sker først....
For du sparet op til privat hospitals operation, eller er året gået på det tidspunkt så det bliver os der betaler :)

Styrkeliste

bendt-b skrev:Hej, kan du ikke undersøge hvad det koster at få lavet det privat? Så er det vel lettere at komme til? :-)

Ps: Nu vil jeg ikke kaldes en troll, men rent principielt synes jeg at du selv skulle have lov at betale. Det er dig der har bragt dig i den uheldige situation, så skal du også betale. Det er jo ikke ligefrem livstruende at have noget løst hud.

.. hvordan har han selv bragt sig i situationen?
Brugeravatar

MC skrev:Hvis det betyder så meget for dig er det bare frem med pengepungen. Hvis du får det lavet privat bliver resultatet højest sansynligt også bedre!

.. og hvis operationen kokser, bliver han sendt retur til offentlige.
Brugeravatar

bendt-b skrev:Hej, kan du ikke undersøge hvad det koster at få lavet det privat? Så er det vel lettere at komme til? :-)

ARggg er det ikke lige groft nok at sige denne unge mand helt selv er skyld i det !!! mine skattekroner går sku gerne til det ....
Brugeravatar

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 235.00

klausma skrev:

ARggg er det ikke lige groft nok at sige denne unge mand helt selv er skyld i det !!! mine skattekroner går sku gerne til det ....

+1

.. og jo, jeg betaler skat. Topskat.
Brugeravatar

A Menace To Chicken skrev:

.. hvordan har han selv bragt sig i situationen?

Ja det er da hvertfald ikke mig der har proppet mad i munden på den unge herre og sagt at han ikke skal lave noget... og hvis han så har haft fysisk aktivitet, ja så har han sgu spist for meget og forkert!

Misforstå mig nu ikke, jeg syntes da også det er "synd". og mine skatte kroner må da også hellere end gerne gå til det.(ikke at jeg selv styrre hvad de bliver brugt til;). )

Jeg syntes bare det er ved at tage overhånd, med de folk som MENER at de ikke kan tabe sig og skal have lavet en Gastric bypass, fordi det TROR det er den nemme vej til et slankt og sundt liv. (ikke lige din situation TP det ved jeg godt)

Men lige så er der så mange som taber sig efter at de har probbet mad i over doser ned i halsen, for der næst at brokke sig over at når det passer dem at få en skønheds operations, ja så passer det ikke ind i systemet. også skal alle have medlidenhed med dem og hører deres hårde kamp. det er bare det jeg syntes er ved at være lidt træls, kan godt være det bare er mig.

men igen det er ikke for at skælde ud eller sige at det er helt og adeles en selvbragt situation, kan selvfølgelig være der har været sygedom inde over. men ja... jeg syntes bare ikke altid man skal være så hurtig til at smide det hele over på syge systemet :) Held og lykke med din kamp frem over :) og jeg håber faktisk at det vil gå dig godt, selv om det måske ikke lyder sådan på mit indlæg :) men jeg ønsker dig alt held :)

Styrkeliste

Jeg forstår udmærket din pointe.. - men lige i dette tilfælde, under jeg i høj grad gerne Doberman en operation. Han har selv udvist en forbløffende viljestyrke, og tabt sig. Dermed sluppet for gastric bypass o.lign. Hans overvægt kan skyldes et hav af faktorer som han ikke selv er herre over, lissom tilfældet er med andre menneskers druk, rygning, stofmisbrug, handicap som følge af sportsudøvelse, almindelig dumhed etc..

Tro mig.. - jeg er måske venstreekstremist, men også tilpas konservativ til at bifalde tanken om selvforvaltning og ansvar. Og jeg synes sgu' at Doberman har vist ren karakter, taget ansvar for sin egen krop - og først nu, når han ikke kan komme det sidste stykke på egen hånd, beder om samfundets hjælp.

Han fortjener, om nogen, dén solidaritet som en røvfuld skattekroner jo er.
Brugeravatar

Jeg forstår udemærket også godt din pointe menace :king:
Men jeg syntes som sagt bare den anden synsvinkel skulle med uden at den blev totalt forvist :)

Styrkeliste

A Menace to Chicken:

Nu hvor vi tager diskussionen vil jeg understrege at jeg ikke anser det som relevant for debatten at du betaler topskat. Måske gør jeg også det, måske gør trådstarter, men igen, det er ikke relevant. De bredeste skuldre bærer den største byrde i det danske samfund, og det synes jeg personligt er meget fair.

Jeg mener det er en gråzone, når folk vil have skønhedsoperationer fra det offentlige. Manden har været overvægtig og tabt sig, flot klaret. Hvorfor kan han så ikke arbejde et år og selv betale regningen? Det er på ingen måde livstruende eller hæmmende for ham at have noget løs hud (På samme måde som et brækket ben eller en blodprop er det). Der er selvfølgelig nogen psykiske kvaler ved ikke at være så attraktiv som han KUNNE være, men når han vælger (han har selvfølgelig ikke valgt at være tyk, men jeg nægter at tro på at han er blevet fodret) at være overvægtig må han også selv betale prisen. Den holdning har jeg til "skønhedsoperationer", ikke ting som kræft osv. Hvis han havde kørt spritkørsel og var kørt galt med et dertilhørende arret ansigt, så går jeg ligeledes ind for bruger betaling.

Trådstarter: Flot klaret at du har tabt, jeg kender dig ikke, så skal ikke udtale mig om dig. Jeg havde også selv draget nytte af det danske system, dog synes jeg principielt at systemet på dette punkt er skruet forkert sammen.

Mvh.
:-)

Geografisk sted: Kolding

Fuck hvor lamt i blander skat osv. Ind i det! Jeg tror det sidste han har brug for er en løftet pegefinger! Hans forældre betaler garanteret skat, og hvis man skal sætte det så firlantet op som i gør, tror jeg godt de vil betale for hans operation, i stedet for at betale for en ryger der har fået lungekræft og skal indlægges, opereres osv. På det offentliges regning. Drop nu det der!

Nu hvor vi tager diskussionen vil jeg understrege at jeg ikke anser det som relevant for debatten at du betaler topskat. Måske gør jeg også det, måske gør trådstarter, men igen, det er ikke relevant. De bredeste skuldre bærer den største byrde i det danske samfund, og det synes jeg personligt er meget fair.

Helt enig. Jeg påpegede alene mine egne skatteforhold, for at komme evt. beskyldninger om at være socialistisk samfundsnasser i forkøbet. De plejer at dukke op, når folk tager mit tilhørsforhold til den yderste venstrefløj i betragtning.

Jeg mener det er en gråzone, når folk vil have skønhedsoperationer fra det offentlige.

Enig.

Manden har været overvægtig og tabt sig, flot klaret. Hvorfor kan han så ikke arbejde et år og selv betale regningen?

Fordi et rigt samfund har råd til at hjælpe ham, og fordi han med denne hjælp nemmere kan oppe sig og få et godt liv uden at skulle slide sig op for at få operationen. Hvis samfundet bekoster operatione, kan TS bruge sine kræfter på at uddanne og dygtigegøre sig - til gavn for samfundet.

Det er på ingen måde livstruende eller hæmmende for ham at have noget løs hud (På samme måde som et brækket ben eller en blodprop er det). Der er selvfølgelig nogen psykiske kvaler ved ikke at være så attraktiv som han KUNNE være, men når han vælger (han har selvfølgelig ikke valgt at være tyk, men jeg nægter at tro på at han er blevet fodret) at være overvægtig må han også selv betale prisen.

.. og det er netop hans mentale helbred, der gør at jeg med glæde ser mine skattekroner gå til at hjælpe ham.

Den holdning har jeg til "skønhedsoperationer", ikke ting som kræft osv. Hvis han havde kørt spritkørsel og var kørt galt med et dertilhørende arret ansigt, så går jeg ligeledes ind for bruger betaling.

Gør jeg ikke. Jeg mener ikke at vi, som samfund, kan tillade os at differenciere mennesker efter hvor kvikt de opfører sig eller hvor dårlige beslutninger de måtte træffe. En spritbillist bliver dømt efter gældende lovgivning, jeg ser ingen grund til at han/hun skal dobbeltstraffes ved at blive udelukket fra velfærdssamfundet. Jeg kender mange der mener at vægtløftning er dumt og unødvendigt, men de mener nu ikke at jeg skulle brugerbetale min lægeregning, da jeg ødelagde min rotatormanchet fordi jeg bænkede for tungt, med dårlig teknik og utilstrækkelig opvarmning. Mener du det?
Brugeravatar

jeg har lige læst det hele igennem, jeg er meget glad for dem der gerne vil lade deres skat gå til min operation:) og så er der dem som åbenbart gerne vil vide om jeg selv har valgt at blive overvægtig så kan jeg sige nej det har jeg ik, grunden til jeg blev overvægtig var at da jeg var lille der blev min mor og far skilt, derfor valgte jeg at bo ved min mor som ingen uddannelse har, så derfor har hun måtte have 3 arbejde morgen, aften, nat, ja det rigtigt ik meget søvn hun har fået, det hele har os resulteret i at hun ik kan en skid nu pga disko og andre rygskader, og fordi hun aldrig havde tid til at være hjemme så har vi faktisk levet af fastfood i mange mange år pga hun ik havde tid til at lave mad så hun bestilte bare mad til min bror og jeg ellers havde hun mad med hjem, så at sige det er min egen skyld jeg blev fed syntes jeg sku ik man kan sige. men må i jo selv bedømme:) jeg gik til fodbold og badminton og alligevel var det ik nok til at holde fedtet af. og den dårlige livsstil vi kørte blev jo ved selv da jeg blev ældre jeg tænkte jo ikke over det og blev bare ved og ved indtil en aften hvor jeg bare fik totalt nok af livet er fedt og fra den nat har mit liv været 100% forbedret, jeg vil godt tillade mig at sige jeg har tabt mit fedt fra en stor mængde cardio som inkluderer i starten en masse lange gåturer på et tidspunkt var jeg oppe at vandre 20km om dagen min kondi var så dårlig at jeg brækkede mig af at cykle op af en bakke på 50 meter, dagen i dag står jeg i mit livs topform hvor jeg kan løbe 25km uden stop og ikke engang være forpustet bagefter, jeg har os været igennem en stor spiseforstyrrelse som nogle af jer ved, det har os resulteret i en masse skader fra min træning og alligevel har jeg bare ignoreret lortet og gjordt hvad jeg kunne. jeg var meget overvægtig ja jeg var faktisk i fedme klasse2. og så siger nogle jeg bare kan arbejde det næste år? ehh jeg skal starte i 10klasse pga jeg har været langt nede jeg gik ud af skolen i starten af 8 klasse hvor jeg faktisk har siddet indespærret på mit værelse i en masse år og spillet world of warcraft, og det er jeg selv kommet videre fra, jeg har ikke fået noget som helst hjælp til mit vægttab andet end min egen viljestyrke og flere Dages læsning og forvirring overalt på internettet om kost og motion, og alt det har så resulteret i et tab fra 172cm høj 105.6kg til 175cm høj vægt 65.6kg, og nu skulle man jo så tro jubii fuck hvor er jeg glad for min krop og mit nye liv, men er jeg? jeg har været ved at gå ned over mit kropskind utrolig mange gange, heldigvis er jeg en meget stærk person som ik går let ned så derfor kommer jeg altid videre, men jeg har humør svingninger hver eneste gang jeg ser mit eget spejlbilled eller hvis jeg dryker motion kan jeg os gå totalt amok og begynde at slå og rive i mit skind, jeg er 100% sikker på at den dag jeg bliver opereret vil jeg ligge og græde når jeg vågner af lykke..

og så lige til sidst så vil min mor gerne betale operationen hvis hun havde pengene men når man står med -500.000 i banken så det ik lige muligt

jeg fandt et privat hospital i århus hvor der er mulighed for at finanserer operationen så spurgte min stedfar om han vil finanserer den hvis jeg betaler ham penge hver måned det vil så blive 80000kr eller deromkring hvor operationen koster 42000 så jeg skal betale 1000kr hver måned i 6år til min stedfar, jeg står og skal flytte i lejlighed i byen her den 15 august når jeg har fundet et arbejde der kan give lidt overskud så har jeg os tænkt mig at få fortaget operationen for mine egne penge da jeg ik kan vente med at blive opereret, tror jeg umuligt jeg kan holde til at vente på, jeg vil gerne prøve at have et skoleår hvor jeg faktisk er glad for mig selv og hvor jeg bliver anset som en normal dreng, jeg kan gå ud i byen nu hvor jeg vil blive stirret på af de fleste hotte piger og alligevel tænker jeg inden i mig selv, aj lad da være at kigge på mig jeg får et helt chok over at folk faktisk begynder at kigge efter mig med intressante øjne og ik de øjne som de plejer som jo vil være (fuck hvor er du fed og vammel du sku en klam en), det er ik gået op for mig selv endnu at jeg faktisk er en normal dreng nu, jeg går stadig og tænker jeg er fed og burde hardcore cutte, jeg kan ik selv så hvor tynd jeg er da jeg har den mængde skind og derfor tænker jeg at jeg er fed.

alt i alt så har jeg ik selv valgt at blive overvægtig og operationen vil jeg da os gerne selv betale hvis jeg havde pengene..

Styrkeliste

Dobermann skrev:jeg har lige læst det hele igennem, jeg er meget glad for dem der gerne vil lade deres skat gå til min operation:) og så er der dem som åbenbart gerne vil vide om jeg selv har valgt at blive overvægtig så kan jeg sige nej det har jeg ik, grunden til jeg blev overvægtig var at da jeg var lille der blev min mor og far skilt, derfor valgte jeg at bo ved min mor som ingen uddannelse har, så derfor har hun måtte have 3 arbejde morgen, aften, nat, ja det rigtigt ik meget søvn hun har fået, det hele har os resulteret i at hun ik kan en skid nu pga disko og andre rygskader, og fordi hun aldrig havde tid til at være hjemme så har vi faktisk levet af fastfood i mange mange år pga hun ik havde tid til at lave mad så hun bestilte bare mad til min bror og jeg ellers havde hun mad med hjem, så at sige det er min egen skyld jeg blev fed syntes jeg sku ik man kan sige. men må i jo selv bedømme:) jeg gik til fodbold og badminton og alligevel var det ik nok til at holde fedtet af. og den dårlige livsstil vi kørte blev jo ved selv da jeg blev ældre jeg tænkte jo ikke over det og blev bare ved og ved indtil en aften hvor jeg bare fik totalt nok af livet er fedt og fra den nat har mit liv været 100% forbedret, jeg vil godt tillade mig at sige jeg har tabt mit fedt fra en stor mængde cardio som inkluderer i starten en masse lange gåturer på et tidspunkt var jeg oppe at vandre 20km om dagen min kondi var så dårlig at jeg brækkede mig af at cykle op af en bakke på 50 meter, dagen i dag står jeg i mit livs topform hvor jeg kan løbe 25km uden stop og ikke engang være forpustet bagefter, jeg har os været igennem en stor spiseforstyrrelse som nogle af jer ved, det har os resulteret i en masse skader fra min træning og alligevel har jeg bare ignoreret lortet og gjordt hvad jeg kunne. jeg var meget overvægtig ja jeg var faktisk i fedme klasse2. og så siger nogle jeg bare kan arbejde det næste år? ehh jeg skal starte i 10klasse pga jeg har været langt nede jeg gik ud af skolen i starten af 8 klasse hvor jeg faktisk har siddet indespærret på mit værelse i en masse år og spillet world of warcraft, og det er jeg selv kommet videre fra, jeg har ikke fået noget som helst hjælp til mit vægttab andet end min egen viljestyrke og flere Dages læsning og forvirring overalt på internettet om kost og motion, og alt det har så resulteret i et tab fra 172cm høj 105.6kg til 175cm høj vægt 65.6kg, og nu skulle man jo så tro jubii fuck hvor er jeg glad for min krop og mit nye liv, men er jeg? jeg har været ved at gå ned over mit kropskind utrolig mange gange, heldigvis er jeg en meget stærk person som ik går let ned så derfor kommer jeg altid videre, men jeg har humør svingninger hver eneste gang jeg ser mit eget spejlbilled eller hvis jeg dryker motion kan jeg os gå totalt amok og begynde at slå og rive i mit skind, jeg er 100% sikker på at den dag jeg bliver opereret vil jeg ligge og græde når jeg vågner af lykke..

og så lige til sidst så vil min mor gerne betale operationen hvis hun havde pengene men når man står med -500.000 i banken så det ik lige muligt

jeg fandt et privat hospital i århus hvor der er mulighed for at finanserer operationen så spurgte min stedfar om han vil finanserer den hvis jeg betaler ham penge hver måned det vil så blive 80000kr eller deromkring hvor operationen koster 42000 så jeg skal betale 1000kr hver måned i 6år til min stedfar, jeg står og skal flytte i lejlighed i byen her den 15 august når jeg har fundet et arbejde der kan give lidt overskud så har jeg os tænkt mig at få fortaget operationen for mine egne penge da jeg ik kan vente med at blive opereret, tror jeg umuligt jeg kan holde til at vente på, jeg vil gerne prøve at have et skoleår hvor jeg faktisk er glad for mig selv og hvor jeg bliver anset som en normal dreng, jeg kan gå ud i byen nu hvor jeg vil blive stirret på af de fleste hotte piger og alligevel tænker jeg inden i mig selv, aj lad da være at kigge på mig jeg får et helt chok over at folk faktisk begynder at kigge efter mig med intressante øjne og ik de øjne som de plejer som jo vil være (fuck hvor er du fed og vammel du sku en klam en), det er ik gået op for mig selv endnu at jeg faktisk er en normal dreng nu, jeg går stadig og tænker jeg er fed og burde hardcore cutte, jeg kan ik selv så hvor tynd jeg er da jeg har den mængde skind og derfor tænker jeg at jeg er fed.

alt i alt så har jeg ik selv valgt at blive overvægtig og operationen vil jeg da os gerne selv betale hvis jeg havde pengene..

:( :) =D> :thumpup:
Brugeravatar

Jeg er klar til at lægge de første kr. 1.000 til en indsamling, hvis det skal være!

Det er en glidebane, hvis vi pludselig skal differentiere ud fra hvem som nogle udvalgte smagsdommere syntes har ret til at få hjælp. Principperne i vores universelle velfærdsstat bygger netop på lige ret for alle og udligning i en vis grad af vores materielle goder gennem person- og vare/tjenesteydelses beskatning.

Så relativt beskedent et beløb investeret i Dobermanns velbefindende vil sandsynligvis, vurderet ud fra den ildsjæl omkring træning han er, give mangefold afkast gennem et arbejdsomt arbejdsliv.

Lidt ligesom filmen "Pass it on" - det er go' karma :dance:

Reputation point: 25

Geografisk sted: Fredericia

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 185.00

Næste

Tilbage til Fitness & bodybuilding