Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

så vælger fullbody man,ons,fre som det klassiske
Optimisten skrev:Så kan de da næste umuligt være blevet store af at træne...
Frekvensen skal meget højere op end det. fuldbody 3 gange om ugen, hvis du ikke kan presse en sidste ind.

Man kan sagtens vokse rigtig godt på kun at træne hver muskel 1x om ugen.

Thomas Jagd skrev:Man kan sagtens vokse rigtig godt på kun at træne hver muskel 1x om ugen.
Godt er bare ikke ensbetydende med at det er optimalt. Og absolut intet tyder på at der er noget som helst optimalt i at træne hver muskel 1 gang i ugen.

Sådan er ALLE bygget forskelligt

Hamper er en som kigger på praksis og du kigger på teori...

curls skrev:Here we go agian![]()
Nu har i diskuteret det samme i jeg ved ikke hvor mange tråde...
I 2 bliver aldrig enig...Hamper er en som kigger på praksis og du kigger på teori...
Brug noget dokumentation og aflsut jeres diskussion en gang for altid....

Thomas Jagd skrev:Du er sgu en irriterende type Misterhamper. Alt man ved om træning idag tyder jo netop på at det IKKE er optimalt at træne så infrekvent. Så selvom man får gode resultater ved at træne hver muskel 1 gang i ugen, så er der en ret stor sansynelighed for at man ville få endnu bedre resultater ved at træne mere frekvent.

Bay skrev:TJ argumenter saglig og har studierne på sin side - Misterhamper bygger sin teori på et enkeltstående tilfælde.

J-S-O skrev:Hvorfor ikke bare lade Misterhamper bevise sin teori? Så må vi se om det er holdbart eller ej

Misterhamper skrev:Thomas Jagd skrev:Du er sgu en irriterende type Misterhamper. Alt man ved om træning idag tyder jo netop på at det IKKE er optimalt at træne så infrekvent. Så selvom man får gode resultater ved at træne hver muskel 1 gang i ugen, så er der en ret stor sansynelighed for at man ville få endnu bedre resultater ved at træne mere frekvent.
Detorian fik da ellers bedre resultater af 1x om ugen end 3x om ugen - så må det da siges at være mere optimalt for ham, eller det er det måske slet ikke?? Og dem hører man jo en del af, der også gør, rundt omkring på nettet. Som har prøvet fullbody og er gået væk fra det igen. Alle responderer altså ikke ens på fullbody året rundt.

Hvordan kan det så være Thomas Jagd?
Kunne der ikke også være forskel på om man var ude efter masse/styrke?

Thomas Jagd skrev:Hamper er en som kigger på praksis og du kigger på teori...
Det er jo noget vås. Teori bygger jo på praksis.
Derudover, så har jeg trænet i længere tid end Misterhamper har levet. Så jeg synes jeg har et noget bedre fundament til at vurdere den slags. Det pisser mig i den grad af, at en lille arrogant teenager, gang på gang lukker udokmenteret pis ud.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster