Faith No More

Malk de Koijn

Men hvem er I ude efter i år?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Smeden skrev:Ingenting, regner jeg med. Det er dog en utopi, så jeg ender sikkert med at høre en del jeg ikke gider. Hader livemusik.

5teensig skrev:det er min mening, respekter den!

Karl Æg skrev:5teensig skrev:det er min mening, respekter den!
Selvfølgelig, det var i grunden også forkert at grine af det. Man læser bare så meget på nettet om folk der er utilfredse med programmet, hvilket jeg udelukkende tolker som om, at man ikke har ret meget forståelse for, hvordan bookerne vælger bands. Mange har fx brokket sig over at de helt store elektroniske navne som Tiësto, Angello & Ingrosso osv. spillede på Skive Beach Party og ikke Roskilde og andre har brokket sig over, at de ikke har formået at booke de helt store stadionnavne ala Metallica, AC/DC, Depeche Mode etc. Det mener jeg er misforstået og et udtryk for, at man ikke har sat sig ordentligt ind i, at Roskilde trods alt har et budget de skal have ballanceret. Uden eksterne sponsorer (andre end Tuborg), bliver det selvsagt svært at få de helt store navne til at spille uden at vælte budgettet. Derfor bliver det maks. til ét af de navne om året - i år er det Coldplay, sidste år var det Radiohead og året før var det Red Hot Chili Peppers.
Jeg synes programmet i år er vildt godt - det er vanvittigt bredt, enormt varieret og meget i tidsånden. Man vil altid kunne sætte fingre på det, og jeg ville personligt gerne have flere store metalbands på Orange, gerne i bytte for Kanye West, Pet Shop Boys og Oasis, men alt i alt er jeg rigtig godt tilfreds.

8800 skrev:Slipknot bliver vanvittigt tror jeg og i starter jo ugen ud med hæderligt vejr

salt skrev:I push my fingers into my eyes...
(
)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster