Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hvor mange er der i en pakke/æske/bøtte..?mic skrev:jeg køber mine i fakta - tror at de kostede 19 kr. sidste gang jeg købte..

dødløfteren skrev:Syntes ikke der er den store forskel på prisen. Kan sagtens købe den fra bodyman, men dem fra Matas er også nogle fine nogle. Pt. spiser jeg dem fra matas, for skulle ikke bestille noget yderligere sidst jeg løb tør.
mic skrev:jeg køber mine i fakta - tror at de kostede 19 kr. sidste gang jeg købte..

ISG skrev:Dem fra Bodyman (Bodylab Omega 3) er gode. Det er Omega 3 fedtsyrerne du skal gå efter.
Nu kan jeg ikke lige finde et link, men der var noget i nyhederne for et par ugen siden ang. fiskeolie som de solgte i Netto. Det var ekstraheret fra fordærvet (rådden) fisk. Men det var helt lovligt ifølge EU regler. Så de danske myndigheder kunne intet gøre.

mic skrev:Illisher >
der er 120 kapsler i, med 500 mg i hver.
Jeg spiser 4 om dagen, anbefalet er vidst 2 stk.

Illisher skrev:mic skrev:Illisher >
oki.. umedbart lydder de da super billige. Så er det jo bare at købe nogle bøtter af dem
sker der noget ved at indtage for meget af dem om dagen? Nu siger du jo at du spiser 4 om dagen og anbefalet er 2. Men er det ligesom vitamin piller, alt overskydende ryger bare med ud, eller bliver optaget som energi.

ISG skrev:Dem fra Bodyman (Bodylab Omega 3) er gode. Det er Omega 3 fedtsyrerne du skal gå efter.
Nu kan jeg ikke lige finde et link, men der var noget i nyhederne for et par ugen siden ang. fiskeolie som de solgte i Netto. Det var ekstraheret fra fordærvet (rådden) fisk. Men det var helt lovligt ifølge EU regler. Så de danske myndigheder kunne intet gøre.

Ignoratios skrev:Illisher skrev:mic skrev:Illisher >
oki.. umedbart lydder de da super billige. Så er det jo bare at købe nogle bøtter af dem
sker der noget ved at indtage for meget af dem om dagen? Nu siger du jo at du spiser 4 om dagen og anbefalet er 2. Men er det ligesom vitamin piller, alt overskydende ryger bare med ud, eller bliver optaget som energi.
Lidt off topic i forhold til dit spørgsmål. Men det er en forkert opfattelse at overskydende vitaminer udskilles fra kroppen. De vandopløselige vitaminer kan udskilles, ja, men de fedtopløselig kan ikke, hvorfor disse kan overdoseres med bivirkninger tilfølge.

FuldtidsPumper skrev:Ignoratios skrev:Illisher skrev:mic skrev:Illisher >
Lidt off topic i forhold til dit spørgsmål. Men det er en forkert opfattelse at overskydende vitaminer udskilles fra kroppen. De vandopløselige vitaminer kan udskilles, ja, men de fedtopløselig kan ikke, hvorfor disse kan overdoseres med bivirkninger tilfølge.
jeå visse vitaminer er farlige i for mange mængder, men tror så også at det skal være i meget store mængder.. men ja det kan være farligt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster