Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TheNextArnold skrev:ved sgu ikke hvad der er bedst. jeg veksler mellem dem.

Moqensen skrev:Jeg har hørt at flyes skulle være det bedste, da det er den eneste øvelse der træner det inderste bryst ..
Måske skulle du fortælle topicstarter fordelene de hver især har.Vupti skrev:Kør begge to, da de har hver deres fordele

krang skrev:TheNextArnold skrev:ved sgu ikke hvad der er bedst. jeg veksler mellem dem.
Hvorfor svarer du så?

mate skrev:De er jo allerede fortalt WeirdMoos.

TheNextArnold skrev:krang skrev:TheNextArnold skrev:ved sgu ikke hvad der er bedst. jeg veksler mellem dem.
Hvorfor svarer du så?
du ved heller ikke hvad der er bedst, hvorfor svarede du?

krang skrev:TheNextArnold skrev:krang skrev:TheNextArnold skrev:ved sgu ikke hvad der er bedst. jeg veksler mellem dem.
Hvorfor svarer du så?
du ved heller ikke hvad der er bedst, hvorfor svarede du?
Jo, jeg svarede, at valget er individuelt.

Sandt. men hvordan passer det ind her?Seberg skrev:For som man siger er det bedre at tage fri vægt istedet for maskiner da du benytter flere muskler ved fri vægt.

WeirdMoos skrev:Sandt. men hvordan passer det ind her?Seberg skrev:For som man siger er det bedre at tage fri vægt istedet for maskiner da du benytter flere muskler ved fri vægt.

den bliver tit opdateret med nye billeder, og nye træninger næsten hver dag (: http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.ph ... highlight=

Seberg skrev:WeirdMoos skrev:Sandt. men hvordan passer det ind her?Seberg skrev:For som man siger er det bedre at tage fri vægt istedet for maskiner da du benytter flere muskler ved fri vægt.
Ved at du ved stang "bare" skal presse den op, hvor du ved 2 vægte vel har mere at holde styr på og derved også indvoldvere flere muskler i træningen?

WeirdMoos skrev:Moqensen skrev:Jeg har hørt at flyes skulle være det bedste, da det er den eneste øvelse der træner det inderste bryst ..
Og så huske nogle iso øvelser til det øverste bryst og det nederste. Det er vigtigt
Måske skulle du fortælle topicstarter fordelene de hver især har.Vupti skrev:Kør begge to, da de har hver deres fordele

Vupti skrev:WeirdMoos skrev:Moqensen skrev:Jeg har hørt at flyes skulle være det bedste, da det er den eneste øvelse der træner det inderste bryst ..
Og så huske nogle iso øvelser til det øverste bryst og det nederste. Det er vigtigt
Det har krang forklaret, så måske skulle du kigge bedre efter først

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster