Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

andreas7074 skrev:Jeg træner sgu alligevel, vil ikke miste mine nybagte gains af en lille snottud.

TheCzech skrev:andreas7074 skrev:Jeg træner sgu alligevel, vil ikke miste mine nybagte gains af en lille snottud.
Det var da ædelt af dig sådan at skide på at du tager op og smitter alle andre, for at du kan tilfredsstille dig eget ego.

hr_bjoern skrev:Regel nr. 1: Lad være med at smitte andre. Så du burde nok blive hjemme.
Desuden kan hård træning godt være hårdt for immunforsvaret, som allerede er blevet nuked i dit tilfælde. Hvis du absolut skal træne, så hold det til let/moderat træning.
Imo burde du blive i sengen og få sovet meget.

andreas7074 skrev:TheCzech skrev:andreas7074 skrev:Jeg træner sgu alligevel, vil ikke miste mine nybagte gains af en lille snottud.
Det var da ædelt af dig sådan at skide på at du tager op og smitter alle andre, for at du kan tilfredsstille dig eget ego.
Sørger for, at tørre alle de ting, jeg har brugt, af med en serviet og noget sprit

hr_bjoern skrev:andreas7074 skrev:TheCzech skrev:andreas7074 skrev:Jeg træner sgu alligevel, vil ikke miste mine nybagte gains af en lille snottud.
Sørger for, at tørre alle de ting, jeg har brugt, af med en serviet og noget sprit
Der er luftbårne smitte risiko, så det er stadig ikke garanti for du ikke smitter folk, medmindre du går med mundbind.

LowDog skrev:hr_bjoern skrev:Regel nr. 1: Lad være med at smitte andre. Så du burde nok blive hjemme.
Desuden kan hård træning godt være hårdt for immunforsvaret, som allerede er blevet nuked i dit tilfælde. Hvis du absolut skal træne, så hold det til let/moderat træning.
Imo burde du blive i sengen og få sovet meget.
Mindes at man smitter op til 7 dage INDEN ens sygdom går i "udbrud", så det ville være svært at skåne alle mennesker i hele verden.

andreas7074 skrev:hr_bjoern skrev:andreas7074 skrev:TheCzech skrev:andreas7074 skrev:Jeg træner sgu alligevel, vil ikke miste mine nybagte gains af en lille snottud.
Der er luftbårne smitte risiko, så det er stadig ikke garanti for du ikke smitter folk, medmindre du går med mundbind.
Så du vil simpelthen råde folk til at bure sig inde i lufttætte rum med ventiler, til at korrigere ilttilførslen til rummet, og derudover så skal alt luften renses i et renseanlæg, før den bliver sluppet ud igen, mens man ligger under dynen med vådservietter på hænderne. for man må endelig ikke røre noget?

andreas7074 skrev:hr_bjoern skrev:andreas7074 skrev:TheCzech skrev:andreas7074 skrev:Jeg træner sgu alligevel, vil ikke miste mine nybagte gains af en lille snottud.
Så du vil simpelthen råde folk til at bure sig inde i lufttætte rum med ventiler, til at korrigere ilttilførslen til rummet, og derudover så skal alt luften renses i et renseanlæg, før den bliver sluppet ud igen, mens man ligger under dynen med vådservietter på hænderne. for man må endelig ikke røre noget?

TheCzech skrev:andreas7074 skrev:Jeg træner sgu alligevel, vil ikke miste mine nybagte gains af en lille snottud.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster