Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Karl Æg skrev:Jeg så en reklame på et busstoppested så sent som kl 12, så det er ikke glemt. Jeg tror bare de har skruet forventningerne lidt ned i år.

method skrev:Karl Æg skrev:Jeg så en reklame på et busstoppested så sent som kl 12, så det er ikke glemt. Jeg tror bare de har skruet forventningerne lidt ned i år.
Weird - for det plejer bare at booste frem i medierne her fra slutningen af oktober
Men ja ja, så længe øllen bare kommer, så er det også OK

mekanikeren skrev:jo det gør

Karl Æg skrev:mekanikeren skrev:jo det gør
Nej

Karl Æg skrev:Hvis så bare de smagte af ren alkohol. Jeg har ofte fornøjet mig med Carlsbergs herlige Master Brew på 10,5 %, der til trods for at være mere end dobbelt så stærk som julebryg stadig smager bedre![]()
Den eneste grund til, at Tuborg julebryg er så populær, skal selvfølgelig udelukkende tilskrives markedsføring. For smags- og prismæssigt er der masser af andre juleøl på markedet, der trumfer den.

method skrev:Så er det jo godt det er et frit land vi bor i, så kan dem der kan lide den DEJLIG Julebryg drikke dem, og dem der ikke kan, de kan pænt lade være :wink:
Al den negative stemning behøver vi ikke #-o =D> :D

Karl Æg skrev:method skrev:Så er det jo godt det er et frit land vi bor i, så kan dem der kan lide den DEJLIG Julebryg drikke dem, og dem der ikke kan, de kan pænt lade være :wink:
Al den negative stemning behøver vi ikke #-o =D> :D
Nej lad os hellere bare bruge kassen på et produkt vi reelt ikke kan lide og kun køber, fordi de sociale omstændigheder byder os det. Ukritiske og indiferente forbrugere ftw! =D>

Karl Æg skrev:Jaja, okay. Folk er selvfølgelig frie til at forvalte deres penge som de lyster. Jeg synes bare der må være bedre ting man kan smide sine hårdttjente lommepenge væk på end Tuborg julebryg, that's all.

Rasmus Ladefoged skrev:En høker!
"Hvad er bedre end kvinder og rock? Det er en hancock!"

Karl Æg skrev:Jaja, okay. Folk er selvfølgelig frie til at forvalte deres penge som de lyster. Jeg synes bare der må være bedre ting man kan smide sine hårdttjente lommepenge væk på end Tuborg julebryg, that's all.
method skrev:Fair nok du har en mening, og så lad os andre have en anden..
Tak!
Smeden skrev:Uanset hvad, så er det da en fremragende undskyldning for at drikke sig komplet omkuld, tilmed sammen med en masse mennesker man ikke kender, men pludselig har en masse tilfælles med.

Karl Æg skrev:Hvornår har du nogensinde manglet en undskyldning for at drikke dig halvt ihjel?

method skrev:Så faktisk en reklame i dag så nu er jeg glad

Rasmus Ladefoged skrev:En høker!
"Hvad er bedre end kvinder og rock? Det er en hancock!"

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster