På forhånd tak

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

twernblad skrev:Jeg taber 400-600 gram om ugen under cut, mere vil som moretti siger, resultere i at man kan være uheldig og miste muskelmasse undervejs

rallen skrev:twernblad skrev:Jeg taber 400-600 gram om ugen under cut, mere vil som moretti siger, resultere i at man kan være uheldig og miste muskelmasse undervejs
Men hvis man taber sig 600 gram om ugen, er det udelukkende fedt eller hvad?

Starpen skrev:rallen skrev:twernblad skrev:Jeg taber 400-600 gram om ugen under cut, mere vil som moretti siger, resultere i at man kan være uheldig og miste muskelmasse undervejs
Hovedsageligt, i hvert fald.
Jeg ligger nu tættere på et kilo om ugen og de 400-500g ekstra gør intet for min muskelmasse overhovedet.

Solidyo skrev:Er omkring de 194cm og vejer 105kg om morgenen. Var oppe og runde de 130kg i august måned sidste sommer og tænkte jeg ville prøve at ændre livsstil.

Solidyo skrev:Starpen skrev:rallen skrev:twernblad skrev:Jeg taber 400-600 gram om ugen under cut, mere vil som moretti siger, resultere i at man kan være uheldig og miste muskelmasse undervejs
Hovedsageligt, i hvert fald.
Jeg ligger nu tættere på et kilo om ugen og de 400-500g ekstra gør intet for min muskelmasse overhovedet.
Starpen, hvad er dine stats og hvor mange kcal. får du om dagen?

moretti12 skrev:man skal generelt ikke tabe sig mere end 500 gram om ugen, da man ellers vil mister for meget muskelmasse - hvilket de færreste er interesseret i.
Der er dog en undtagelse for kraftig overvægtige ( ca 125kg + )
Btw hvad er dine stats? (vægt, højde, fedtprocent)?

N00b skrev:moretti12 skrev:man skal generelt ikke tabe sig mere end 500 gram om ugen, da man ellers vil mister for meget muskelmasse - hvilket de færreste er interesseret i.
Der er dog en undtagelse for kraftig overvægtige ( ca 125kg + )
Btw hvad er dine stats? (vægt, højde, fedtprocent)?
hvor har du det fra at man ikke må tabe sig mere end 500 g pr week ?? det er løgn og latin

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster