Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bøgelund skrev:Jeg tager noget beta alanine og blander det med saft. så kan jeg selv dosere hvor meget jeg vil have. og så tager jeg 1 koffeinpille eller 2 alt efter hvordan energien er.
syntes det er fedt selv at kunne ændre lidt på det, i stedet for de pre-workout der er færdig lavet. + jeg gider ikke have kreatin lige pt. og det er der i rigtig mange pre-workouts.

Monkeytonkey skrev:Hold dig fra pre workout... Det kan sagtens lade sig gøre at træne uden det lort.
Hvad er det der sker for folk der fylder hovedet med alle de farvestrålende ting?![]()
Drik noget kaffe, eller sov noget mere hvis du er træt til træning.

Snackman skrev:Monkeytonkey skrev:Hold dig fra pre workout... Det kan sagtens lade sig gøre at træne uden det lort.
Hvad er det der sker for folk der fylder hovedet med alle de farvestrålende ting?![]()
Stop dig selv

Snackman skrev:Monkeytonkey skrev:Hold dig fra pre workout... Det kan sagtens lade sig gøre at træne uden det lort.
Stop dig selv
Til TS: Som andre i tråden kommer ind på, er det oftest billigst (og bedst) at blande sig eget. Personligt holder jeg mig til koffeinpiller, de er billige, effektive og nemme at indtage. Hvis du ikke kan finde ud af at blande dig eget, så bare kig på ingredienslisterne, google dig til hvad de enkelte ingredienser gør, og så lav din egen blanding alt efter hvad dit behov er.

Udgaard skrev:Snackman skrev:Monkeytonkey skrev:Hold dig fra pre workout... Det kan sagtens lade sig gøre at træne uden det lort.
Stop dig selv
Hvorfor? De fleste sover for lidt. Fiks problemet ikke bivirkningerne.

Monkeytonkey skrev:Snackman skrev:Monkeytonkey skrev:Hold dig fra pre workout... Det kan sagtens lade sig gøre at træne uden det lort.
Stop dig selv
Til TS: Som andre i tråden kommer ind på, er det oftest billigst (og bedst) at blande sig eget. Personligt holder jeg mig til koffeinpiller, de er billige, effektive og nemme at indtage. Hvis du ikke kan finde ud af at blande dig eget, så bare kig på ingredienslisterne, google dig til hvad de enkelte ingredienser gør, og så lav din egen blanding alt efter hvad dit behov er.
Jeg kan godt se det er mig der er noget galt med. Det er vanvittigt at man ikke vil fylde kroppen med alt muligt lort fra farvestrålende bøtter...
Vi ved jo alle at kroppen ikke kan yde noget uden man fylder den med stimulanser![]()
![]()
Det har taget overhånd med folks forbrug af pre workout, energidriks, koffeinpiller, osv.. Det tror da fanden man crasher altid, når man tæsker sin krop på den måde og evt sover for lidt, og igen løser problemet med flere "energi"-produkter.... Vågn op...

Snackman skrev:Udgaard skrev:Snackman skrev:Monkeytonkey skrev:Hold dig fra pre workout... Det kan sagtens lade sig gøre at træne uden det lort.
Stop dig selv
TS skriver da intet om, at han får for lidt søvn?
Det kan også sagtens lade sig gøre, at træne uden at have spist og drukket i 24 timer. Det betyder dog ikke, at det er optimalt.
PWO kan være en god idé efter f.eks. en lang arbejdsdag. Det skal ikke behandles som var det giftigt.
Udgaard skrev:Snackman skrev:Udgaard skrev:Snackman skrev:Monkeytonkey skrev:Hold dig fra pre workout... Det kan sagtens lade sig gøre at træne uden det lort.
Stop dig selv
TS skriver da intet om, at han får for lidt søvn?
Det ændre ikke på at mange fylder sig med koffein før træning for at kompensere for manglende søvn. Gælder det for TS? Måske.Det kan også sagtens lade sig gøre, at træne uden at have spist og drukket i 24 timer. Det betyder dog ikke, at det er optimalt.
Dine muskler forbrænder sukker ikke koffein. Den analogi er noget søgt.PWO kan være en god idé efter f.eks. en lang arbejdsdag. Det skal ikke behandles som var det giftigt.
Personligt bruger jeg aldrig pwo. Men at bruge det som darkthrone beskriver ovenfor synes jeg lyder fornuftigt. Men folk må gøre som de vil for min skyld. De skal bare ikke tro at det hjælper deres træning rasende meget. Angående lange arbejdsdage ville det formentlig hjælpe mere at få nogle gode kulhydrater et par timer efter frokost (som man selvfølgelig har spist).

Benjabif skrev:Jeg har prøvet en enkel PWO, som var den fra bodylab.. og syntes jeg fik et godt pump af det den første halvdel af træning, men det slap hurtig ud. Nu har jeg opbrugt det og skal have noget nyt. Jeg har lige hentet The curse og C4 og har det herhjemme nu.
- Jeg mangler ikke søvn, får mine 8timer om natten som er anbefalet

Sebastian92 skrev:Benjabif skrev:Jeg har prøvet en enkel PWO, som var den fra bodylab.. og syntes jeg fik et godt pump af det den første halvdel af træning, men det slap hurtig ud. Nu har jeg opbrugt det og skal have noget nyt. Jeg har lige hentet The curse og C4 og har det herhjemme nu.
- Jeg mangler ikke søvn, får mine 8timer om natten som er anbefalet
Og hvorfor man gider spilde sine penge på dyr: Kreatin/Koffein/Beta Alanine er mig en evig gåde

Snackman skrev:Udgaard skrev:Personligt bruger jeg aldrig pwo. Men at bruge det som darkthrone beskriver ovenfor synes jeg lyder fornuftigt. Men folk må gøre som de vil for min skyld. De skal bare ikke tro at det hjælper deres træning rasende meget. ...
Jeg synes kun i (Jeg går ud fra, at du er enig i monkeytonkey's indlæg) poster fordomme og postulater om PWO brugere.
Snackman skrev:Du virker ikke som en, der har haft lange hårde arbejdsdage før, hvis du mener PWO ikke hjælper meget.
Udgaard skrev:Snackman skrev:Udgaard skrev:Personligt bruger jeg aldrig pwo. Men at bruge det som darkthrone beskriver ovenfor synes jeg lyder fornuftigt. Men folk må gøre som de vil for min skyld. De skal bare ikke tro at det hjælper deres træning rasende meget. ...
Jeg synes kun i (Jeg går ud fra, at du er enig i monkeytonkey's indlæg) poster fordomme og postulater om PWO brugere.
Læser du overhoved hvad jeg skriver?Snackman skrev:Du virker ikke som en, der har haft lange hårde arbejdsdage før, hvis du mener PWO ikke hjælper meget.
Der er ikke nogen grund til at blive fræk bare fordi vi ikke er enige.

awesome skrev:TS har fået, hvad? 3 svar der reelt kan bruges. Resten er mundhuggeri... Kan vi ikke bare være enige om at man enten er til det eller ikke, og så kan folk der ikke har tænkt sig at hjælpe alligevel vel lave deres egen tråd for/imod PWO?

Benjabif skrev:awesome skrev:TS har fået, hvad? 3 svar der reelt kan bruges. Resten er mundhuggeri... Kan vi ikke bare være enige om at man enten er til det eller ikke, og så kan folk der ikke har tænkt sig at hjælpe alligevel vel lave deres egen tråd for/imod PWO?
Mange tak.. syntes generelt at når man laver en tråd herinde ender 80% af tråden med ting som jeg ikke rigtig kan bruge til noget. Mens de 20% resterende er nogle gode svar. Mange tak for de meget få der kom med noget brugbart, på trods af, jeg ikke rigtig fik besvaret mit spørgsmål
- God sommerferie.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster