Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69650 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hvadså skrev:Nogle der kan nogenlunde vuderer hvor mange kj der ca er her? Er i tvivl om hvor vidt jeg har brug for noget weight gainer og presse ind i mellem måltiderne.. Kan sgu næsten ikke presse mere ned på en dag. Har sygt svært ved at tage på.. Har hverken skrevet tid eller noget, men her er den;
50 cl æblejuice
100 cl mælk
100 cl juice
200 cl mælk
200 cl mælk
100 cl mælk
100 cl juice

Friche skrev:Prøv at skriv det ind i kostplanen til vesntre i menuen

teddytheboy skrev:ehmm du siger han drikker utrolig lidt... hvis drengen ikke har taget fejl af nogle måleenheder så drikker knægten et par liter mælk om dagen? menes der ml ?
Menes selvfølgelig ml.. Pis, så er kostplanen også forkert -.-
teddytheboy skrev:ehmm du siger han drikker utrolig lidt... hvis drengen ikke har taget fejl af nogle måleenheder så drikker knægten et par liter mælk om dagen? menes der ml ?

hvadså skrev:Friche skrev:Prøv at skriv det ind i kostplanen til vesntre i menuen
Tak, fik den endelig til at virke..
Jeg har ædt, ca. 5500 kcal og skal i følge en udregner på nettet bruge 4900 (skal så siges jeg har højt stofskifte så skal sikkert bruge lidt mere..)
Er det nok overskud jeg har? Eller skal jeg æde mere? Er meget tynd, med lav fedtprocent så er samtidig temmelig markeret.

5teensig skrev:hvadså skrev:Friche skrev:Prøv at skriv det ind i kostplanen til vesntre i menuen
Jeg har ædt, ca. 5500 kcal og skal i følge en udregner på nettet bruge 4900 (skal så siges jeg har højt stofskifte så skal sikkert bruge lidt mere..)
Er det nok overskud jeg har? Eller skal jeg æde mere? Er meget tynd, med lav fedtprocent så er samtidig temmelig markeret.
Hvor meget vejer du? For det virker da som utroligt meget du skal bruge.

hvadså skrev:5teensig skrev:hvadså skrev:Friche skrev:Prøv at skriv det ind i kostplanen til vesntre i menuen
Jeg er omkring 1.90 høj og har en sølle vægt af 65 kilo.

hvadså skrev:hvadså skrev:5teensig skrev:hvadså skrev:Friche skrev:Prøv at skriv det ind i kostplanen til vesntre i menuen
Jeg er omkring 1.90 høj og har en sølle vægt af 65 kilo.
Og somsagt meget svært ved at tage på,.

Illisher skrev:du har IKKE højt stofskifte!!! Kun hvis du har fået det afvide af din læge efter flere undersøgelser! EOD!
Du tror du har det fordi du synes du har svært ved at tage på.. faktum er du simpelhen ikke har indtaget nok energi til at kunne tage på.
en anden ting, du har IKKE brug for 4900Kcal. Og det tør jeg godt sige uden at kende til dit aktivitets niveau. DU har brugt en udregner fra nettet, og som alle andre nybegyndere får du et alt for højt tal fordi i ikke kan indsætte realistiske faktore ind i udregneren. sorry to say, men det er det samme HVER gang der er en tråd der handler om sådan noget.
Lav kostplanen om til 3000-3500 Kalorier og brug så din sunde fornuft sammen med en vægt, og følg udviklingen. Tager du ikke på ja, så skal der selvfølgelig tilføjes mere energi (mad) i din kostplan. Tager du for meget på for hurtigt, ja så er det den anden vej

hvadså skrev:Illisher skrev:du har IKKE højt stofskifte!!! Kun hvis du har fået det afvide af din læge efter flere undersøgelser! EOD!
Du tror du har det fordi du synes du har svært ved at tage på.. faktum er du simpelhen ikke har indtaget nok energi til at kunne tage på.
en anden ting, du har IKKE brug for 4900Kcal. Og det tør jeg godt sige uden at kende til dit aktivitets niveau. DU har brugt en udregner fra nettet, og som alle andre nybegyndere får du et alt for højt tal fordi i ikke kan indsætte realistiske faktore ind i udregneren. sorry to say, men det er det samme HVER gang der er en tråd der handler om sådan noget.
Lav kostplanen om til 3000-3500 Kalorier og brug så din sunde fornuft sammen med en vægt, og følg udviklingen. Tager du ikke på ja, så skal der selvfølgelig tilføjes mere energi (mad) i din kostplan. Tager du for meget på for hurtigt, ja så er det den anden vej
Nu skal det lige siges, at folk med højt stofskifte ikke har fået det at vide fra lægen.. Folk med FOR højt stofskifte har fået det at vide.. Der er forskel, vi er allesammen genetisk forskellige og jeg ved med garanti, at mit stofskifte ligger højt. Tro mig, når jeg siger at jeg før, har indtaget nok energi til at jeg burde tage på (også over længere tid) uden effekt..

EmilB skrev:Dit problem hvis kostplanen passer:
Bendelorm

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster