Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

aagaard90 skrev:for at opbygge muskelmasse, skal du først og fremmest have 100 % styr på din kost !!!

Maldon skrev:Det er ikke optimalt.
Du skal bruge et program, der rammer musklerne to-tre gange om ugen (to er fint for de fleste, men prøv dig frem)

Mini-Arnold skrev:Kan fortælle at de andre taler meget om split-programmer, og p.t. kører jeg kun en muskelgruppe om dagen - og det giver helt fantastisk. Har været igang med det i 2 uger nu, og det skulle jeg nok være begyndt på for mange år siden. Faktum er at de fleste pro's holder sig til én muskelgruppe om dagen (særligt når de vil tage på) - og så giver den rigtige tæsk. Det har jeg aldrig forstået hvordan kunne give så gode gains, fremfor at træne musklerne flere gange om ugen, men det forstår jeg NU. Efter selv at være begyndt på det, og virkelig give mine muskler seriøse tæsk har jeg oplevet gains og ømhed som aldrig før.
Så eksperimenter lidt med programmer, prøv et program i 4-6 uger og så lav et helt andet. Find ud af hvad der presser din krop ud over kanten, og så hold dig til det. Man lærer det kun af at eksperimenterer.

Mini-Arnold skrev:Kan fortælle at de andre taler meget om split-programmer, og p.t. kører jeg kun en muskelgruppe om dagen - og det giver helt fantastisk. Har været igang med det i 2 uger nu, og det skulle jeg nok være begyndt på for mange år siden. Faktum er at de fleste pro's holder sig til én muskelgruppe om dagen (særligt når de vil tage på) - og så giver den rigtige tæsk. Det har jeg aldrig forstået hvordan kunne give så gode gains, fremfor at træne musklerne flere gange om ugen, men det forstår jeg NU. Efter selv at være begyndt på det, og virkelig give mine muskler seriøse tæsk har jeg oplevet gains og ømhed som aldrig før.
Så eksperimenter lidt med programmer, prøv et program i 4-6 uger og så lav et helt andet. Find ud af hvad der presser din krop ud over kanten, og så hold dig til det. Man lærer det kun af at eksperimenterer.

Anden skrev:Mini-Arnold skrev:Kan fortælle at de andre taler meget om split-programmer, og p.t. kører jeg kun en muskelgruppe om dagen - og det giver helt fantastisk. Har været igang med det i 2 uger nu, og det skulle jeg nok være begyndt på for mange år siden. Faktum er at de fleste pro's holder sig til én muskelgruppe om dagen (særligt når de vil tage på) - og så giver den rigtige tæsk. Det har jeg aldrig forstået hvordan kunne give så gode gains, fremfor at træne musklerne flere gange om ugen, men det forstår jeg NU. Efter selv at være begyndt på det, og virkelig give mine muskler seriøse tæsk har jeg oplevet gains og ømhed som aldrig før.
På 2 uger har du oplevet gains og ømhed som aldrig før?![]()
Til TS: Jeg kan anbefale dig at læse lidt med Jason Ferruggia - han har en fed tilgang til vægttræning.
fx.: http://jasonferruggia.com/how-many-reps-to-build-muscle/

Mini-Arnold skrev:Anden skrev:På 2 uger har du oplevet gains og ømhed som aldrig før?![]()
Til TS: Jeg kan anbefale dig at læse lidt med Jason Ferruggia - han har en fed tilgang til vægttræning.
Nu skulle det jo ikke misbruges og gøres til noget det ikke er. Så drop den tilgang til dine indlæg, men jeg kender min krop og min tidligere udvikling, og uanset hvor hårdt jeg har presset mig selv tidligere med 2- og 3. split har jeg ikke oplevet ømhed og fremgang som det her i flere år - og det er vel at mærke ikke fordi jeg ikke har trænet hårdt nok. Har bare taget en ny tilgang til min træning og det har båret frugt. Og er sikker på det vil give et væsentligt bedre resultat på længere sigt, end mange af mine tidligere programmer.
Forsøgte sådan set bare at påvise at det kan gøres på et hav af måder.

PeterK skrev:Mini-Arnold skrev:Anden skrev:På 2 uger har du oplevet gains og ømhed som aldrig før?![]()
Nu skulle det jo ikke misbruges og gøres til noget det ikke er. Så drop den tilgang til dine indlæg, men jeg kender min krop og min tidligere udvikling, og uanset hvor hårdt jeg har presset mig selv tidligere med 2- og 3. split har jeg ikke oplevet ømhed og fremgang som det her i flere år - og det er vel at mærke ikke fordi jeg ikke har trænet hårdt nok. Har bare taget en ny tilgang til min træning og det har båret frugt. Og er sikker på det vil give et væsentligt bedre resultat på længere sigt, end mange af mine tidligere programmer.
Forsøgte sådan set bare at påvise at det kan gøres på et hav af måder.
Jeg tror, han blot betvivlede din evne til at vurdere det efter to uger. Du skriver selv, at du er sikker på, det vil give bedre resultater på længere sigt, men det er kun noget, du antager.

Mini-Arnold skrev:Er klar over det virker vanskeligt, men rent optisk har jeg en væsentlig forandring, nye muskelfibre der popper frem, blodårer hist og her som aldrig er kommet frem under træning. Det skal dog også siges at jeg cutter og dyrker rigeligt med cardio, så det har selvfølgelig også en betragtelig effekt i udfaldet af muskel peaks m.m..
Men må godt nok sige jeg ikke kan erindre at være så spændt på at se resultaterne på lang sigt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster