Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

doe skrev:Jeg kører 3-split program med en off-dag på 4. dagen.
Hvis jeg har fire øvelser til min ryg med tre sæt i hver og ca. 8-12 reps i alle øvelserne, vil det så være overkill?
Kosten etc. er optimal.
Overraskende nok, kunne jeg ikke finde lignende topics på siden eller på google generelt...

Bay skrev:Hvilke øvelser vil du køre?
doe skrev:Det lyder jo godt!Bay skrev:Hvilke øvelser vil du køre?
Jamen jeg kører egentlig allerede med dem her og har jeg gjort et par gange, men jeg skal lige tilpasse mig, hvor meget man kan gøre før det er overkill med diverse muskler. Derfor jeg ville høre, om det jeg gjorde egentlig var ok.
Ellers kører jeg:
Close grip pullup
Pull up
Pulldown
Pull down egentlig igen (rammer perfekt, plus fik en solid skade i ryggen pga. one arm rows, men ellers skal jeg til at starte med den igen)
Kan jeg endda træne ryggen mere, hvis den får god restitution?

Xiva skrev:doe skrev:Det lyder jo godt!Bay skrev:Hvilke øvelser vil du køre?
Jamen jeg kører egentlig allerede med dem her og har jeg gjort et par gange, men jeg skal lige tilpasse mig, hvor meget man kan gøre før det er overkill med diverse muskler. Derfor jeg ville høre, om det jeg gjorde egentlig var ok.
Ellers kører jeg:
Close grip pullup
Pull up
Pulldown
Pull down egentlig igen (rammer perfekt, plus fik en solid skade i ryggen pga. one arm rows, men ellers skal jeg til at starte med den igen)
Kan jeg endda træne ryggen mere, hvis den får god restitution?
Well, det er da et overkill
Prøv istedet
Dødløft
Pullups
Seated row
BB-BOR
På den måde er din ryg rimlig godt dækket ind

Kardon93 skrev:Jeg ville bare vælge at invistere i en stang, da de ikke er særlig dyre, det giver masser nye muligheder.
doe skrev:Kardon93 skrev:Jeg ville bare vælge at invistere i en stang, da de ikke er særlig dyre, det giver masser nye muligheder.
Selvfølgelig rigtigt - Men så skal der bare masser af ekstraudstyr til og så kunne jeg lige så godt gå i center. Derfor jeg tager den her hjemmemulighed, hvor jeg har i alt 60 kilo vægt, så det fungerer fint for mig

doe skrev:Stativ til bænkpres, ordentlige vægte etc.
Når jeg ikke bor hjemme længere, er det unødvendigt at bruge penge p ådet sted, hvor jeg snildt kunne lade andre øvelser klare problemet.

Kardon93 skrev:doe skrev:Stativ til bænkpres, ordentlige vægte etc.
Når jeg ikke bor hjemme længere, er det unødvendigt at bruge penge p ådet sted, hvor jeg snildt kunne lade andre øvelser klare problemet.
Så gør det, jeg ville bare have invisteret i en vægtstang som passer til de kg, du har nu og måske nogen flere;)

Misterhamper skrev:Kardon93 skrev:doe skrev:Stativ til bænkpres, ordentlige vægte etc.
Så gør det, jeg ville bare have invisteret i en vægtstang som passer til de kg, du har nu og måske nogen flere;)
Spild af penge at bruge 3000 bare for at køre tung dødløft
Misterhamper skrev:Kardon93 skrev:doe skrev:Stativ til bænkpres, ordentlige vægte etc.

doe skrev:Tung dødløft, hvad snakker du om?
Du kan sku da bruge en stang til at træne bænkpres forskellige varianter, squat forksellige varianter, dødløft forskellige varianter, curls, millipres osv.!
Kardon93 skrev:Misterhamper skrev:Kardon93 skrev:doe skrev:Stativ til bænkpres, ordentlige vægte etc.
Tung dødløft, hvad snakker du om?
Du kan sku da bruge en stang til at træne bænkpres forskellige varianter, squat forksellige varianter, dødløft forskellige varianter, curls, millipres osv.!

Misterhamper skrev:Kardon93 skrev:Misterhamper skrev:Kardon93 skrev:doe skrev:Stativ til bænkpres, ordentlige vægte etc.
Tung dødløft, hvad snakker du om?
Eller han kan bruge håndvægte. Igen, spild af penge imo at bruge 3000 for en stang og vægte når han kan køre alt andet med håndvægte

Kardon93 skrev:Det er det sku da ikke, det jo ikke spild af penge. Da det er bedre at køre squat, dødløft osv. med en stang.

Misterhamper skrev:Kardon93 skrev:Det er det sku da ikke, det jo ikke spild af penge. Da det er bedre at køre squat, dødløft osv. med en stang.
Squat... så skal han stativ lige pludselig. Det eneste han vil kunne køre er lidt skulder, rows og dødløft med en stang og skiver - langt fra 3000 kr værd

Misterhamper skrev:Kardon93 skrev:Det er det sku da ikke, det jo ikke spild af penge. Da det er bedre at køre squat, dødløft osv. med en stang.
Squat... så skal han stativ lige pludselig. Det eneste han vil kunne køre er lidt skulder, rows og dødløft med en stang og skiver - langt fra 3000 kr værd

Kolditz skrev:Misterhamper skrev:Kardon93 skrev:Det er det sku da ikke, det jo ikke spild af penge. Da det er bedre at køre squat, dødløft osv. med en stang.
Fis. Front squat er faktisk opfundet, og du kan sagtens finde bænk stativer der kan køre højt op.

Misterhamper skrev:Kolditz skrev:Misterhamper skrev:Kardon93 skrev:Det er det sku da ikke, det jo ikke spild af penge. Da det er bedre at køre squat, dødløft osv. med en stang.
Fis. Front squat er faktisk opfundet, og du kan sagtens finde bænk stativer der kan køre højt op.
Held og lykke med at få over 100 kg til at ligge ordenligt når du ikke har noget stativ. Han kunne også bare tage frontsquat med håndvægte
bænkpres-stativ.... så skal han til at købe det også

Kardon93 skrev:Har længe i andre emner set du ikke rigtig forstår så meget og er ret inkompetent, så tror ikke jeg orker fortsætte diskussionen med dig længere. Altså jeg har selv lavet squat og bænkpress uden at have noget stativ.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster