Jeg vil gerne træne omkring halv 7 om morgenen, hvor jeg spiser morgenmad kl. 6.
Er det for tidligt i forhold til blodsukkeret osv. eller hvad?
på forhånd tak for hjælpen

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mr. Jakieboy skrev:Hej
Jeg vil gerne træne omkring halv 7 om morgenen, hvor jeg spiser morgenmad kl. 6.

Thorsen skrev:Mr. Jakieboy skrev:Hej
smag og behag, det er vel kun centret der bestemmer om du KAN træne så tidligt. Åbent eller ej

Mrjones skrev:Træn når du har lyst![]()
Bare spis ordentlig inden, så skulle der ikke være noget problem i det..
Dog er jeg ikke personligt vild med at træne om morgenen.. Jeg fungerer bare bedst efter skole

Mr. Jakieboy skrev:Hej

KTAXEX skrev:Mr. Jakieboy skrev:Hej
Jeg tror det kommer meget an på hvad du spiser. Grove kulhydrater som fx havregryn skal helst lige have en time til halvanden i maven før din krop kan tage fuldt brug af dem. En lyst stykke brød eller noget nemmere at optage ville måske være bedre i din situation

Alex789 skrev:Lav en shake med 3 æggehvider - pastereuseret, en ske whey protein, lidt peanut butter, lidt sød, også nogle kulhydrater - Banan, honning og havregryn kunne være en god kombo. Det smager nok bedre end det lyder og det giver dig nogle kalorier at arbejde på under træningen.

Mr. Jakieboy skrev:Alex789 skrev:Lav en shake med 3 æggehvider - pastereuseret, en ske whey protein, lidt peanut butter, lidt sød, også nogle kulhydrater - Banan, honning og havregryn kunne være en god kombo. Det smager nok bedre end det lyder og det giver dig nogle kalorier at arbejde på under træningen.
Ja tænkte præcis på det samme!
Mon det er nok? Det må jeg finde ud af

Alex789 skrev:Mr. Jakieboy skrev:Alex789 skrev:Lav en shake med 3 æggehvider - pastereuseret, en ske whey protein, lidt peanut butter, lidt sød, også nogle kulhydrater - Banan, honning og havregryn kunne være en god kombo. Det smager nok bedre end det lyder og det giver dig nogle kalorier at arbejde på under træningen.
Ja tænkte præcis på det samme!
Mon det er nok? Det må jeg finde ud af
Du skal nok også hælde noget vand/mælk i for at kigge drikke den (:

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster