Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
Flaban skrev:For at blive stærkere og vedligeholde styrken så jeg selv kan bære mine indkøbsposer, når jeg bliver en gammel mand.

Flaban skrev:For at blive stærkere og vedligeholde styrken så jeg selv kan bære mine indkøbsposer, når jeg bliver en gammel mand.

men ellers super fedt

matdp skrev:synes ikke jeg kan se noget squat-rack?men ellers super fedt

dwellengers skrev:Det ser fedt ud! gad godt både at have mit eget home gym, og i særdeleshed have pladsen

Iron Hand skrev:matdp skrev:synes ikke jeg kan se noget squat-rack?men ellers super fedt
Stativet på Billede 4 kan sættes op, så den også kan bruges til squat. Jeg havde bare sat den ned, så jeg kunne bruge den til row.

matdp skrev:Iron Hand skrev:matdp skrev:synes ikke jeg kan se noget squat-rack?men ellers super fedt
Stativet på Billede 4 kan sættes op, så den også kan bruges til squat. Jeg havde bare sat den ned, så jeg kunne bruge den til row.
ahh, very nice!

Iron Hand skrev:Nu sidder jeg her og tænker, "Hvordan mon andres homegym ser ud?". Så her er en tråd, hvor man kan vise sit homegym frem for andre og få kommentarer og tips.

(Perez) skrev:Fedt home gym du har der.. Nogle spejle og et par maskiner mer, så melder jeg mig ind

a34 skrev:Fed idé!
Er stativet på det fjerde billede magen til dette: http://www.fitnessgruppen.dk/default.as ... gnr=313062
.. Og kunne du i så fald sige et par ord om det, ifht. kvalitet, anvendelighed mv.?

mic skrev:Iron Hand skrev:Nu sidder jeg her og tænker, "Hvordan mon andres homegym ser ud?". Så her er en tråd, hvor man kan vise sit homegym frem for andre og få kommentarer og tips.
For satan da hvor har du meget plads![]()
Her er mit:

Iron Hand skrev:(Perez) skrev:Fedt home gym du har der.. Nogle spejle og et par maskiner mer, så melder jeg mig ind
Nogle bestemte maskiner du tænkte på? Jeg har også kigget på spejle, men jeg mangler lige lidt penge igen. Det skal jo helst være de store, som går helt fra gulvet og så 2 meter op.

(Perez) skrev: Nu kan jeg ikk lige huske de præcise navne, men sån en stor sag så man kan lave cable cross, du kunne hænge en stang på væggen til pull ups, et stativ til dips...

Iron Hand skrev:(Perez) skrev: Nu kan jeg ikk lige huske de præcise navne, men sån en stor sag så man kan lave cable cross, du kunne hænge en stang på væggen til pull ups, et stativ til dips...
Mener du noget i den her stil http://www.jyskfitness.dk/shop/gymleco- ... 1921p.html ? De koster lidt for meget, desuden fylder de også utrolig meget.
Dips kan man lave på multimaskinen. Se på højre side på billede 2 og 3 (tror jeg nok).
Og med hensyn til Pull-ups, så har jeg osgå en anden tråd hvor jeg efterspørger en til vægophæng, så den del er jeg også i gang med.

(Perez) skrev:Iron Hand skrev:(Perez) skrev: Nu kan jeg ikk lige huske de præcise navne, men sån en stor sag så man kan lave cable cross, du kunne hænge en stang på væggen til pull ups, et stativ til dips...
Mener du noget i den her stil http://www.jyskfitness.dk/shop/gymleco- ... 1921p.html ? De koster lidt for meget, desuden fylder de også utrolig meget.
Dips kan man lave på multimaskinen. Se på højre side på billede 2 og 3 (tror jeg nok).
Og med hensyn til Pull-ups, så har jeg osgå en anden tråd hvor jeg efterspørger en til vægophæng, så den del er jeg også i gang med.
Næsten sådan en, det skal bar en af dem hvor krogene er længere oppe, så man kan sætte andre håndtag på og træne evt triceps, med pull down eller hvad den hedder...

mic skrev:Iron Hand skrev:Nu sidder jeg her og tænker, "Hvordan mon andres homegym ser ud?". Så her er en tråd, hvor man kan vise sit homegym frem for andre og få kommentarer og tips.
For satan da hvor har du meget plads![]()
Her er mit:

HAV skrev:På det nederste billede har du monteret to håndtag under din chin-up bar. Er det til dips og hvor har du købt dem ? (er det håndklædeholdere?)

Iron Hand skrev:Tvergaard skrev:Fedt homegym! Hvor meget har du sluppet ialt? Hvis man må spørger..![]()
Tror jeg har sluppet mellem 20.000-25.000. Jeg gav sælgeren (af det meste) et tilbud han ikke kunne nægte.
Jeg kan godt lide dit finché med jernkæder der hænger ned fra loftet, det giver hele lokalet et ekstra råt look.

Tvergaard skrev:Fedt homegym! Hvor meget har du sluppet ialt? Hvis man må spørger..
! Er der andre i huset som træner, eller kun dig? 

RippedInFourWeeks skrev:Tvergaard skrev:Fedt homegym! Hvor meget har du sluppet ialt? Hvis man må spørger..
sindsyg fed træningskælder! Er der andre i huset som træner, eller kun dig?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster