Hvordan får man lige sådan en krop her.??? Det ser jo alt for vildt ud det der.!!
hehe
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69545 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
hehe

ZinK_ skrev:er det ikke nok du allerede har været på bodyhouse, og postet det?

fisken skrev:Det er vigtigt at slå fast at han ikke ser sådan ud hele dagen.

THIBAUDEAU skrev:Så vidt jeg husker (men som jesus sagde da hans så korset; du må ikke hænge mig op det!) er James Irvin, tideligere blevet knaldet for doping. MEN ellers er det bare regulær træning, også ned i fedt procent.

Nuntjako skrev:THIBAUDEAU skrev:Så vidt jeg husker (men som jesus sagde da hans så korset; du må ikke hænge mig op det!) er James Irvin, tideligere blevet knaldet for doping. MEN ellers er det bare regulær træning, også ned i fedt procent.
Han blev knaldet for oxymorphone og methadon, begge kraftige smertestillende midler.

Nuntjako skrev:THIBAUDEAU skrev:Så vidt jeg husker (men som jesus sagde da hans så korset; du må ikke hænge mig op det!) er James Irvin, tideligere blevet knaldet for doping. MEN ellers er det bare regulær træning, også ned i fedt procent.
Han blev knaldet for oxymorphone og methadon, begge kraftige smertestillende midler.

Ruddi skrev:Han ser godt nok ripped ud og det ser ret fedt ud, men tror næppe at det er sundt for kroppen at ha så lav en fedt procent

Cruise skrev:Ja plus der var steoider i den test han fik taget efter kampen..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster