Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Knaegt skrev:Hvis det er første gang du løfter dødløft, vil jeg sige det er meget normalt, da du ikke er vant til den måde at løfte på. Sørg for at holde ryggen ret
http://www.youtube.com/watch?v=mJ0OSws9qtE
Knaegt

Trækkerdrengen skrev:mit insturktør forklarede os de fleste får ondt i rykken pga for majet vægt på stamgen kroppen er simplethen ikk lavet te det. det er ikk sunt med for majet vækt gå i stedet efter at få fler reppetitjioner det får man mer ud af end skade sig selv med høj vækt.

Nders skrev:Trækkerdrengen skrev:mit insturktør forklarede os de fleste får ondt i rykken pga for majet vægt på stamgen kroppen er simplethen ikk lavet te det. det er ikk sunt med for majet vækt gå i stedet efter at få fler reppetitjioner det får man mer ud af end skade sig selv med høj vækt.
Wtf?

Trækkerdrengen skrev:mit insturktør forklarede os de fleste får ondt i rykken pga for majet vægt på stamgen kroppen er simplethen ikk lavet te det. det er ikk sunt med for majet vækt gå i stedet efter at få fler reppetitjioner det får man mer ud af end skade sig selv med høj vækt.
Trækkerdrengen skrev:Min instruktør forklarede os at de fleste får ondt i ryggen pga. for meget vægt på stangen, kroppen er simpelthen ikke lavet til det. Det er ikke sundt med for meget vægt gå i stedet efter at få flere repetitioner, det får man mere ud af end at skade sig selv med høj vægt.

StefanM skrev:Hvad fanden snakker I om? Det er IKKE ok at få ondt i ryggen efter dødløft. Uanset konditonering. Det er, om noget, tegn på at det man har gjort tidligere, IKKE er i orden. Stivhed/whatever er heller ikke ok. Træthed og pump, måske. Intet andet. Alt andet er et tegn på ikke at gør det ordentligt. Uanset niveau.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster