Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

M - B skrev:Hej!
Jeg vil gerne spørge efter hvordan man kan beregne kalorier i forskellige madvarer og om nogen herinde evt. kunne anbefale et program el. lign. man kan finde på nettet. Det vil blive værdsat.
Og et andet problem er :
Hvad gør man f.eks. når mor en dag laver suppe og der er 200 forskellige ingredienser i? hvordan udregner man sådan et stykke ? og suppe er bare et eksemple på et "kompleks" måltid.
Tak

Equus skrev:hvad tror du selv??
Skriv ned hvad du har puttet i og regn det ud. Det er ikke ligefrem raketvidenskab.
Der findes et hav af forskellige kost programmer, bl.a. det på siden her
Pind skrev:Bruger selv Diet Planner som Anders Holm har lavet (Google det). Det har alt hvad man skal bruge til formålet.
Mht. din mors suppe, og andre retter for den sags skyld, så er det en umulighed at kende energifordelingen hvis du ikke ved hvad og hvor meget hun har kommet i.
Træbenet skrev:Madlog.dk
Cykelmyggen Egon skrev: men på dit niveau er det ikke nødvendigt at udregne energiindtag osv. bare spis ordenligt og nok, og træn derefter.
tag og læs nogle artikler omkring træning og kost, det er den nemmeste og hurtigtste vej til en bedre fysik
flamingopikken skrev:KopKostHK - google det.

M - B skrev:Vil det sige at jeg godt kan træne mig i udemærket form uden at gøre hverdagen til en ligning?

Crip'O skrev:jeg har et spørgsmål om nogenlunde det samme.
Hvordan fuck finder producenterne af råstoffer ud af hvor meget protein der er i det de producere?

Cykelmyggen Egon skrev:jeps som pind også skriver er der ingen grund til at gå i detaljer med kosten, med mindre du har fuldstændig styr på en masse andre, mere væsntlige faktorer.
tag og start ud med at fullbody, bestående af få basisøvelser - søg på denne side og du vil finde en masse gode bud
få styr på din energibalance og få en fornuftig fordeling af de forskellige nærringstoffer, du kan evt. lave en kostplan, som en slags skabelon over dit daglige madindtag

Smeden skrev:Beregn hvad der er i hver komponent for den samlede portion, og divider så din egen portion ud.
For at finde ud af hvor protein der er i en madvare bruger man som oftest nitrogen analyse. Brænder maden af, isolerer nitrogenet, vejer det, ganger med en eller anden faktor og så har man mængden af protein.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster