Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Misterhamper skrev:Én gang om dagen

vQlse skrev:Det er jo individuelt ?
Moqensen skrev:Altså hvis jeg tager sol ca. hver anden dag går der ikke mere end en uges tid før at det giver resultater.
.. Du skal være mere præcis med dine spørgsmål. Det du spørger om kan jo være så mange ting. Det kan være styrke resultater, bulk resultater, cut resultater, osv.
doe skrev:vQlse skrev:Det er jo individuelt ?
- Hehe mon ikke, det er derfor jeg spørger? Hvis der var en universal løsning, havde jeg jo bare googlet den.
Det var såmænd af ren og skær interesse, hvordan jeg ligger i forhold til andre.Moqensen skrev:Altså hvis jeg tager sol ca. hver anden dag går der ikke mere end en uges tid før at det giver resultater.
.. Du skal være mere præcis med dine spørgsmål. Det du spørger om kan jo være så mange ting. Det kan være styrke resultater, bulk resultater, cut resultater, osv.
Oay, I get the point... Du er god til at komme med gode råd ofte, men overvej hvor ofte, du faktisk aldrig bringer noget konkret til debatten - Udover din feedback.
doe skrev:doe skrev:vQlse skrev:Det er jo individuelt ?
- Hehe mon ikke, det er derfor jeg spørger? Hvis der var en universal løsning, havde jeg jo bare googlet den.
Det var såmænd af ren og skær interesse, hvordan jeg ligger i forhold til andre.Moqensen skrev:Altså hvis jeg tager sol ca. hver anden dag går der ikke mere end en uges tid før at det giver resultater.
Oay, I get the point... Du er god til at komme med gode råd ofte, men overvej hvor ofte, du faktisk aldrig bringer noget konkret til debatten - Udover din feedback.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster