Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kuglen skrev:det gør man jo det program som der er taget udgangspunkt i... men jeg kender ikke ret meget til hybrid træning og synes som sagt at de artiler jeg har kunnet finde om det har været ret mangelfulde på ordenlige firklaringer på principperne bag. derfor spørg jeg her...
hvordan ville du ellers lægge øvelserne?

kuglen skrev:jeg kom lige til at tænke på et par ting...
hvad står "DE bænk pres" for?
når der står at jeg skal køer op mod max i mine ME øvelser er det så i hvertpas hvor jeg skal kører lidt pyramide eller er det ved at stige lidt hver uge?

Bay skrev:
DE bænk er dynamisk bænkpres, altså speed bænkpres. Det er der du erhverver dig dine neurale tilpasninger som gavner dig på din ME dag
Ja, det er hvert ME pas du nærmest er oppe at makseDet er noget man virkelig bliver barsk af - men gå ikke under 3-5 reps i starten, men heller ikke over
![]()
WSB dregene er meget fokuseret på en stærk core, vilde haser, stærke lats og trisser

kuglen skrev:nogen der ved hvor jeg kan se ilustrationer af følgende:
goodmorning squat, partial dødløft, DB pres palms facing each other og tricebs board presses.....?

kuglen skrev:jo det ville det...
åhhh.. ANDERS aka. incognito

Bay skrev:
Goodmorning squat er hvor stangen kommer ud over knæene, mens du squatter - altså en blanding af squat og GM.
Bay skrev:Partial dødløft er rackpulls
Bay skrev:DB pres plms facing each other er DB Bp med log greb
Bay skrev:Triceps board presses er jeg ikke helt sikker. Det er enten almindelig bænk eller smal bænk, som bliver kørt tungt til højt boardet for at styrke trisserne.

Niklas! skrev:tror aldrig WSB hybriden som S.K har postet og det hybrid der nævnes i mr. o tråden har haftn noget med hinanden at gøre. så kan ikke se at du er klar over det?

Bay skrev:Niklas! skrev:tror aldrig WSB hybriden som S.K har postet og det hybrid der nævnes i mr. o tråden har haftn noget med hinanden at gøre. så kan ikke se at du er klar over det?
Hvor er det S.K. har postet?

Niklas! skrev:Bay skrev:Niklas! skrev:tror aldrig WSB hybriden som S.K har postet og det hybrid der nævnes i mr. o tråden har haftn noget med hinanden at gøre. så kan ikke se at du er klar over det?
Hvor er det S.K. har postet?
Helt øverst. Det er en WSB "hybrid" med fokus på armene. Men man kan jo bruge det ord (hybrid) om alle typer programmerevt ala george turner 10x10 hybrid.

Niklas! skrev:Helt øverst. Det er en WSB "hybrid" med fokus på armene. Men man kan jo bruge det ord (hybrid) om alle typer programmerevt ala george turner 10x10 hybrid.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster