Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1318
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1316

Følg bodybuilding.dk på

I, Bodybuilder & Anaconda Protocol

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

(Jeg undskylder på forhånd, hvis det er postet forkert, eller hvis det ikke er tilladt at henvise til T-muscle, eller whatever, men here goes:)

Hey fellas!

All right, jeg ved der er nogle stykker herinde der også følger lidt med på T-Mag/T-nation/T-muscle, eller hvad de kalder sig nu, så jeg går ud fra der er nogle herinde der har kigget lidt på alt det fuzz der har været omkring "I, Bodybuilder" og "Anaconda Protocol"-artiklerne.

I, Bodybuilder: http://www.tmuscle.com/free_online_arti ... ypertrophy

Anaconda Protocol: http://www.tmuscle.com/free_online_prog ... a_protocol

I "I, Bodybuilder"-artiklen påstår de følgende:
- "Christian Thibaudeau 27 pounds of muscle in 6 weeks"
- "Kevin gained 24 pounds of muscle in 8 weeks, while losing 14 pounds of fat and adding 50 pounds to his bench press"
- "Nick ended up gaining 20 pounds of new muscle and increasing his bench press by 55 pounds"

I "Anaconda Protocol"-artiklen påstår de følgende:
- "Christian (Thibaudeau) literally used the new ANACONDA™ protocol just one time, and the very next morning he woke up completely pain free. Not only that, he was antsy to go hit the weights. That day, he trained three times, again, pain-free and full of energy each time.

The second day he trained 4 times. And over the following week, he, as well as everyone in the gym, saw huge gains in his physique. His physique was substantially fuller with rounder muscle bellies and even though his body weight had gone up, he was significantly leaner"

"For the first time in my life, I've been able to train at a level that I actually believe is superhuman. It's beyond anything I've ever seen or experienced, and I've seen a lot.

It's more than just incredible and exciting to be able to train this intensely, long-term, and see the gains coming every day. It's like living life as a superhero with superpowers. And it's not just me. Every one of the athletes I'm personally working with experiences the same effect."

Nå, nok citater for nu :wink:

Fra 90 minutter før påbegyndt træning indtil ens træningspas er overstået, skal man indtage følgende:

5 ml Alpha-GPC
90 g Anaconda (186 kcal)
38 g MAG-10 (116 kcal)
3 stk FINiBARs (855 kcal)
2 liter vand

I alt: 167g protein og intet mindre end 1.157 kcal ! :?

Jeg ved de kære mennesker hos BioTest (og Tmuscle) er utroligt glade for at overhype og overmarkedsføre deres produkter, men ovenstående er fuldstændig SINDSSYGT og ret kontroversielt, i forhold til hvad jeg ved om kosttilskud, præ-workout, peri-workout og post-workout kost/kosttilskud.

Jeg har bestemt mine meget stærke tvivl til ovenstående postulater, men jeg synes det kunne være spændende at få en god debat op at stå.

Hvad siger i til det?
Eat clen, tren hard
Brugeravatar

Reputation point: 135

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

En 'pakke', som angiveligt ikke indeholder det store (det indeholder fx kun 4 finibarer, som man skal bruge én af hver gang), koster 345 $ ~ 1.600-1.700 kr. Ergo: selvom det virker, skal man være VIRKELIG dedikeret for at spilde penge på det.
Mark Dugdale: "What's up with all these guys doing like 15 reps?"
Dorian Yates: "It's more like maintaining, I think.."
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Norring

Omerta skrev:En 'pakke', som angiveligt ikke indeholder det store (det indeholder fx kun 4 finibarer, som man skal bruge én af hver gang), koster 345 $ ~ 1.600-1.700 kr. Ergo: selvom det virker, skal man være VIRKELIG dedikeret for at spilde penge på det.

Det er jo lige det. Det er en UFATTELIG pricy pakke, og en dyr pris at betale for et overhyped og overmarkedsført produkt. Men hele ideen bag en reel peri-workout protokol er jo i sig selv ret spændende - en debat om hvorvidt en stor dosis protein/kulhydrater før, under og selvfølgelig efter træning, kunne være meget interessant.
Eat clen, tren hard
Brugeravatar

Styrkeliste

måske er selve prisen også med til at få folk til at hoppe på den. "Hvis det er SÅ dyrt, må der virkeligt være noget om det"
Følg min blog:
Kropblog.dk (nu med liv igen ;o)

Kontakt mig for bud på personlig træning, træningsvejledning og kostvejledning
Månedens skribent: November 2007
Redaktør

Reputation point: 55

Geografisk sted: Nørrebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 220.00

Brugeravatar

Kostplan: Vis kostplan

Jeg ville skyde efterr en placebo effekt her.

Nu læste jeg det hurtigt igennem, og det der med at det skulle gøre en stor forskel på én dag og sådan noget fis. No fucking way.

Med placeboeffekt mener jeg selvfølgelig ikke, at det kan leve op til hvad det lover, blot at det nok er den kraftigste effekt, produktet har..
Sidst rettet af Bnaz 27. nov 2009, 12:33, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Reputation point: 300

Geografisk sted: Ebeltoft.

Træner her: Hulen

Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 315.00
- Dødløft: 325.00

Galleri: Vis galleri (1)

incognito skrev:måske er selve prisen også med til at få folk til at hoppe på den. "Hvis det er SÅ dyrt, må der virkeligt være noget om det"

God pointe, er helt sikkert noget om det, syns det ringer en lille klokke fra 1 år på økonomi, har vist et specifikt navn... Måske Thibadeu har været på marketingskursus? :D
Brugeravatar

Bnaz skrev:Jeg ville skyde efterr en placebo effekt her.

Nu læste jeg det hurtigt igennem, og det der med at det skulle gøre en stor forskel på én dag og sådan noget fis. No fucking way.

Ja lige præcis, at man skulle kunne se resultater allerede efter en dag - det ser simpelthen for vanvittigt. Det er lidt synd en gut som Christian Thibaudeau sætter sit ry på spil, for det her - hvis det altså ikke har den anslåede virkning.
Eat clen, tren hard
Brugeravatar

Styrkeliste

Selvfølgelig virker det ikke som de siger, det er bare hydroliseret kassein, kreatin, beta-alanine, citrulline malate og salt.
- logze

SandyFrink skrev:Rallen, jeg vil gerne gøre det her 100% klart: Du er idiot.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 87.50
- Squat: 45.00
- Dødløft: 55.00

Hvordan kan i overhovedet overveje om den skulle holde?

De gains de tale rom er gode hvis man er max tanket op på krudt og forcebulker på samme tid.

Om et par måneder ser i nye billeder af Thibaudeau hvor han stadig ikke har ændret sin fysik markant.
Mentor for personlige trænere.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juli 2009 Månedens skribent: December 2009

Reputation point: 175

på de billeder der ligger af dem stinker de da langt væk af krudt....
Følg min blog:
Kropblog.dk (nu med liv igen ;o)

Kontakt mig for bud på personlig træning, træningsvejledning og kostvejledning
Månedens skribent: November 2007
Redaktør

Reputation point: 55

Geografisk sted: Nørrebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 220.00

Jeg kan ikke være mere enig - det er vist ikke Anaconda der har gjort forskellen, nok nærmere indtaget af roids. Der er intet magisk ved Anaconda som flere påpeger.
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

poul hansen skrev:Hvordan kan i overhovedet overveje om den skulle holde?

De gains de tale rom er gode hvis man er max tanket op på krudt og forcebulker på samme tid.

Om et par måneder ser i nye billeder af Thibaudeau hvor han stadig ikke har ændret sin fysik markant.

Jeg overvejer skam heller ikke om det er sandt - det var mere en provokation for at få en lille debat op at stå :)
Eat clen, tren hard
Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg synes sgu det er en skam at de kan synke så dybt for at tjene nogle penge.
Èn ting er at skabe et nyt produkt og sælge det til dyre penge, men at lyve så overdrevet om effekten er jo helt ude i hampen altså.
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydney, Australien

poul hansen skrev:Hvordan kan i overhovedet overveje om den skulle holde?

Han har nu uden tvivl packed lidt meat på til optagelserne af I, bodybuilder, men der skyldes jo helt sikkert krudt. Desuden har han jo allerede været ude og sikre sig mod folk der siger han ikke er vokset, da han har skrevet han er gået ned i vægt pga. hans krop ikke kunne holde til vægtøgningen (noget medfødt sygdom i hjertet).

Med hensyn til trådens emne: Det skal da nok virke i et eller andet omfang, det indeholder trods alt både kreatin, protein og beta alanine der alle er gode produkter, men deres claims er selvsagt urealistiske.
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Reputation point: 75

Geografisk sted: Copenhagen

Træner her: The Gym

det er lidt synd at Thibaudeau løber med på den slags hype, han plejede faktisk at skrive nogen rigtigt gode artikler.

T mag har både gode og dårlige skribenter. Jeg har bare vænnet mig til at klikke væk fra alle de artikler hvor de hyper deres supplementer, men artiklerne af f.eks Ian King og Eric Cressey er normalt rigtigt gode!
Naturvidenskab er sjovt!

http://hufysik.blogspot.dk/
Brugeravatar

Reputation point: 235

Styrkeliste
- Bænkpres: 137.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 195.00

Blackmoore skrev:det er lidt synd at Thibaudeau løber med på den slags hype, han plejede faktisk at skrive nogen rigtigt gode artikler.

T mag har både gode og dårlige skribenter. Jeg har bare vænnet mig til at klikke væk fra alle de artikler hvor de hyper deres supplementer, men artiklerne af f.eks Ian King og Eric Cressey er normalt rigtigt gode!

Lige præcis. Mike Robertson og Eric Cressey er nok mine personlige favoritter, derindefra. Thib plejer også at være en god kilde til noget træningsviden (desuden er han super hjælpsom inde i selve forummet).
Eat clen, tren hard
Brugeravatar

Styrkeliste