Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1335
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1332

Følg bodybuilding.dk på

"I-Doser" - De UFARLIGE stoffer!!! :)

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Dette program er ganske harmløs - og det bedste er: det virker! Dog er det forskelligt hvordan det virker fra person til person, men har ikke oplevet, at det ikke virker overhovedet på nogle endu.

Hva er det så?

Det er et helt alm program man har på sin computer. i programmet kan man vælge en masse forskellige stoffer.. Mener der er omkring 45 stk ialt.

Hvordan gør man?

- Man skal ligge i et værelse, hvor der er dæmpet lys. Man skal gerne ligge på ryggen , og have nogle gode hørertelefoner på og man skal ligge behaligt. Man starter programmet og sætter lyden på behalig.

Hvor lang tid tager det før der er virkning?

- Der tager tid hos nogle af stofferne. Men det ligger mellem 5-50 min før der er virkning.

Stofferne:

alt lige fra - lsd, hash, opium, ecstasy , svampe - you name it.

Det kan anbefales, at prøve det... det super griner, og samtidig kan det være skræmmende!!
" En dag uden træning, er en dag uden mening ! "/ Hamdi" BB.dk er for nice ! - Maks Motivation "Tjek min LOG ! http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.ph ... t=0#277885

Reputation point: 0

Geografisk sted: Oure / Svendborg

Træner her: Forever Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

hva er det for noget spas? et trip på musik?
Brugeravatar

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Langelands Body & Motionsklub

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 210.00

kan dårligt nok selv forklare det, men skal prøve.

De forskellige "stoffer" man kan vælge, udsender nogle forskellige lyde. Disse lyde har en eller anden hypnotisk påvirkelse af hjernen. På den måde falder man i en slags "trance" og man kan ikke vågne før tiden er stoppet.

se her : http://youtube.com/watch?v=v21nz_h2c7c
" En dag uden træning, er en dag uden mening ! "/ Hamdi" BB.dk er for nice ! - Maks Motivation "Tjek min LOG ! http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.ph ... t=0#277885

Styrkeliste

Nøj hvor er det mærkeligt!
Har rodet lidt på youtube med det, og det ser da ud til at "virkningen" bliver ved efter man har hørt musikken?

-Det er lige lidt for langt ude for mig...musik man bliver stiv/høj/skæv af...hmmmmmmmmmmmmmmm :?
__________Billede
Brugeravatar

Geografisk sted: København

Træner her: Power Gym
fitness world Englandsvej

Styrkeliste
- Squat: 105.00
- Dødløft: 130.00

Kostplan: Vis kostplan

det jo der det er forskelligt fra person til person.... Men, det jo lovligt , så det fint nok... hehe...

Styrkeliste

det er meget mærkeligt :) Ligger de gratis nogen steder?
Brugeravatar

Styrkeliste

mikey skrev:Nøj hvor er det mærkeligt!
Har rodet lidt på youtube med det, og det ser da ud til at "virkningen" bliver ved efter man har hørt musikken?

-Det er lige lidt for langt ude for mig...musik man bliver stiv/høj/skæv af...hmmmmmmmmmmmmmmm :?

Jeg har ihf set en artikel/program hvor man snakkede om techno og hvor det kom fra osv. Og der var en snak om at de forskellige lyde kunne påvirke hjernen så man fx blev glad og positiv osv.
Men ligefrem blive skæv.. Det ved jeg nu ikke hehe :lol:
One time I squatted so deep, I picked up a smartie with my ass.

logbog anno 2015
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: Maribo

Træner her: Rødby Motionscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 185.00
- Dødløft: 240.00

charlie t skrev:

Jeg har ihf set en artikel/program hvor man snakkede om techno og hvor det kom fra osv. Og der var en snak om at de forskellige lyde kunne påvirke hjernen så man fx blev glad og positiv osv.

jeg var ihvertfald heeelt væk. Det var ikke et stof jeg prøvede, derimod noget kaldet a-bomb very strong. jeg fik svedeture, blev dolket i maven og lavede syge bevægelser. det kan godt være det lyder fucked, men det var sygt, at prøve. min ven prøvede lsd og en anden prøvede hash.. det var helt utroligt, at hjøre de ting de oplevede... ham der prøvede hash begyndte bare, at grine da han vågnede.

Styrkeliste

Hvor fik du fat i det henne? kunne være en go griner med drengene hvis det virker :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Seth skrev:det er meget mærkeligt :) Ligger de gratis nogen steder?

Hm, nej - tror jeg ikke. ifølge nettet koster de 4 usd pr. lyd! jeg kan nok godt skaffe det. til en lille smags prøve :)... ham der har det har 45 stoffer... det svare til 1500 kr.hvis man skulle købe dem.. hm, mon ikke jeg kan handle med ham ;)

Styrkeliste

charlie t skrev:

Kig lidt på det her :)

http://www.i-doser.com/experiencev2/readexp.php

http://www.i-doser.com/forum/

Styrkeliste

Under 'Steroids' kan må så finde JuiceIT! til $3.00

JuiceIT! was designed for the sports or workout user. If flows through 3 levels to finely tune you as a preparation for workout or sports activity. At 3hz, your reaction time greatly increases. At 3.5hz there is an "Enhancement of Receptivity," and finally at 6.3hz there is an increase in accelerated learning. Use JuiceIT! When used just prior to sports or workouts, we found it to profoundly affect our performance! The PERFECT supplement for sports users who do not want to use chemicals or steroids, this is as close as you can get to the real thing. When competition is high, kick it into high gear!

Hvad er jeres mening?
Billede

Geografisk sted: Hornslet

BBA skrev:Under 'Steroids' kan må så finde JuiceIT! til $3.00

JuiceIT! was designed for the sports or workout user. If flows through 3 levels to finely tune you as a preparation for workout or sports activity. At 3hz, your reaction time greatly increases. At 3.5hz there is an "Enhancement of Receptivity," and finally at 6.3hz there is an increase in accelerated learning. Use JuiceIT! When used just prior to sports or workouts, we found it to profoundly affect our performance! The PERFECT supplement for sports users who do not want to use chemicals or steroids, this is as close as you can get to the real thing. When competition is high, kick it into high gear!

Hvad er jeres mening?

det da iorden! altså hvorfor skulle det ikke være det - det er jo et skie computerprogram.. .hehe, og har lige snakket med en ven, som giver mig programmet fredag. der tager jeg desværre til århus, men evt. interresede er velkommen til , at få det for 0 kr! hvis man er intresseret, og bor tæt på Oure, så send mig en mail på : hamdijunior@hotmail.com - så finder vi ud af noget.

det her er så genial en opfindelse, at jeg syntes alle burde prøve det...

Styrkeliste

Hamdi skrev:
BBA skrev:Under 'Steroids' kan må så finde JuiceIT! til $3.00

Hvad er jeres mening?

det da iorden! altså hvorfor skulle det ikke være det - det er jo et skie computerprogram.. .hehe, og har lige snakket med en ven, som giver mig programmet fredag. der tager jeg desværre til århus, men evt. interresede er velkommen til , at få det for 0 kr! hvis man er intresseret, og bor tæt på Oure, så send mig en mail på : hamdijunior@hotmail.com - så finder vi ud af noget.

det her er så genial en opfindelse, at jeg syntes alle burde prøve det...

Har intet imod at man prøver at binde nogen noget på ærmet. Spørgsmålet var om noget tror på en effekt af ovenstående?
Billede

Geografisk sted: Hornslet

BodyBlom skrev:forstår ikke en meter hvad i snakker om :?

Så vidt jeg har forstået det, så er det et musikprogram du kan få til din computer.

Dette program kan så afspille forskellige stykker musik, som du kan købe.
Dette musik kan så, via. nogle specielle frekvenser/bølger/toner/what ever påvirke din hjerne, så den "tror" den er påvirket af forskellige euforiserende stoffer.

Du kan få musik med alle slags stoffer: LSD,hash,alkohol,speed..what ever...

Dvs. at du sætter et stykke hash-musik på, på med ørebøfferne, og pludselig befinder du dig i samme rush som du ville få når du ryger hash...

På den måde opnår du en rus på en ufarlig måde og uden reelt at have fingerne nede i "slikposen"...

For mig lyder det var lidt vildt...ved godt der findes mange uforklarede ting mht til hjernen og de ting vi egentlig er i stand til at påvirke og gøre med hjernen....meeeen ligefrem at nogle specielle bølger kan påvirke dig til liiige nøjagtig at få en rus som svarer til f.eks. hash - det lyder lidt som en and!
Jeg skal ihvertfald se det, før jeg tror på det....
__________Billede
Brugeravatar

Styrkeliste

Er der nogen bivirkninger ved det?
Brugeravatar

Reputation point: 15

Anker skrev:Er der nogen bivirkninger ved det?

hm, indtil vidrer tror jeg ikke der er. har prøvet: a-bom, orgasme , alkohol og "quick happy". dog havde jeg hovedpine en time efter a-bom. tror det pga. alle de spændinger i kroppen jeg var ude for...

Styrkeliste

BodyBlom skrev:
mikey skrev:
BodyBlom skrev:forstår ikke en meter hvad i snakker om :?

Så vidt jeg har forstået det, så er det et musikprogram du kan få til din computer.

Dette program kan så afspille forskellige stykker musik, som du kan købe.
Dette musik kan så, via. nogle specielle frekvenser/bølger/toner/what ever påvirke din hjerne, så den "tror" den er påvirket af forskellige euforiserende stoffer.

Du kan få musik med alle slags stoffer: LSD,hash,alkohol,speed..what ever...

Dvs. at du sætter et stykke hash-musik på, på med ørebøfferne, og pludselig befinder du dig i samme rush som du ville få når du ryger hash...

På den måde opnår du en rus på en ufarlig måde og uden reelt at have fingerne nede i "slikposen"...

For mig lyder det var lidt vildt...ved godt der findes mange uforklarede ting mht til hjernen og de ting vi egentlig er i stand til at påvirke og gøre med hjernen....meeeen ligefrem at nogle specielle bølger kan påvirke dig til liiige nøjagtig at få en rus som svarer til f.eks. hash - det lyder lidt som en and!
Jeg skal ihvertfald se det, før jeg tror på det....

Man skal ha prøvet det rigtige før man kan udtale sig om det ihvert fald!

det rigtigt! folk tror ikke rigtig på det, men når de prøver, eller ser nogle der prøver det ændres der hurtigt mening.

Styrkeliste

En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Jeg tror nærmere at effekten hedder "placebo" :D
Brugeravatar

Træner her: Performance Gym

Galleri: Vis galleri (13)

R0mme1 skrev:Jeg tror nærmere at effekten hedder "placebo" :D

hehe..jo egentlig :D

Tror sq nogle tager røven på os - er det 1. april? ..ej, ik i dag...er der noget der hedder 5.dec's nar? (altså udover det som hende i bussen, sagde til mig i morges? - altså nar....hmmm..man skulle nok ikke ha lagt an på hende så tidligt..mike for helvede!)

Jeg syns bare generelt det er et underligt produkt.
HVIS det virker, så har det ihvertfald to faktorer jeg straks tænker på:
- Det kan være en god opfindelse, folk slipper for at eksperimenterer med stoffer, de skal bare "lytte" sig til rusen. På den måde slipper man måske for folk de skal eksperimenterer med det og bliver afhængig. (hvis man da ikke bliver afhængig af musikken)
- Det kan være noget rigtig lort! Børn, og meget unge børn kan nemt få adgang til det og syntes det er en fed rus! De hører musikken konstant og er hele tiden "påvirket". Det kan opfordre dem til at købe de rigtige stoffer, da de også skal prøve den "rigtige" vare..

Hvorfor kan folk dog ikke bare være sig selv i den verden vi lever i nu, istedet for konstant at søge en rus. Det er derimod ikke sagt at jeg ikke drikker, og hvis skidtet virker ku det da være fedt at prøve...meeen der er sq grænser for hvad man vil udsætte sig selv for....

Men måske er det også bare noget fis...kan bare ikke lade være med at tænke det, selvom lortet nok er en AND :D (RAAAAP Mikey-Over-&-Out)
__________Billede
Brugeravatar

Styrkeliste

mikey skrev:
R0mme1 skrev:Jeg tror nærmere at effekten hedder "placebo" :D

hehe..jo egentlig :D

Tror sq nogle tager røven på os - er det 1. april? ..ej, ik i dag...er der noget der hedder 5.dec's nar? (altså udover det som hende i bussen, sagde til mig i morges? - altså nar....hmmm..man skulle nok ikke ha lagt an på hende så tidligt..mike for helvede!)

Jeg syns bare generelt det er et underligt produkt.
HVIS det virker, så har det ihvertfald to faktorer jeg straks tænker på:
- Det kan være en god opfindelse, folk slipper for at eksperimenterer med stoffer, de skal bare "lytte" sig til rusen. På den måde slipper man måske for folk de skal eksperimenterer med det og bliver afhængig. (hvis man da ikke bliver afhængig af musikken)
- Det kan være noget rigtig lort! Børn, og meget unge børn kan nemt få adgang til det og syntes det er en fed rus! De hører musikken konstant og er hele tiden "påvirket". Det kan opfordre dem til at købe de rigtige stoffer, da de også skal prøve den "rigtige" vare..

Hvorfor kan folk dog ikke bare være sig selv i den verden vi lever i nu, istedet for konstant at søge en rus. Det er derimod ikke sagt at jeg ikke drikker, og hvis skidtet virker ku det da være fedt at prøve...meeen der er sq grænser for hvad man vil udsætte sig selv for....

Men måske er det også bare noget fis...kan bare ikke lade være med at tænke det, selvom lortet nok er en AND :D (RAAAAP Mikey-Over-&-Out)

jah, folk som tror det noget lort findes der mange af ;) men, men - syntes nu du skulle prøve det, så du kan blive overbevist... hm, en af mine venner prøvede noget adranalin lyd... han har været oppe, at køre hele dagen. Mens min psykologilærere har prøvet marijuna.. hun fik det herre godt og afslappet og det virkede kun posetivt på hende... så, det jo forskelligt... men hvis man tænker sig godt om, må det jo være usundt på den ene eller den anden måde.. hmmm

Styrkeliste

Hvis nogen skulle sidde med en tvivl om, hvorvidt det overhovedet kan lade sige gøre så har en kammerat og jeg kigget lidt på det. Det virker. Og det gør det fordi du rent faktisk ved at afspille lyde det er et sted godt under 20Hz, så vil du ændre frekvensen af dine hjernebølger, og dermed kunne påvirke hjerne.
Brugeravatar

Styrkeliste

Seth skrev:Hvis nogen skulle sidde med en tvivl om, hvorvidt det overhovedet kan lade sige gøre så har en kammerat og jeg kigget lidt på det. Det virker. Og det gør det fordi du rent faktisk ved at afspille lyde det er et sted godt under 20Hz, så vil du ændre frekvensen af dine hjernebølger, og dermed kunne påvirke hjerne.

Det er fandme sygt :blowup:
Kom endelig med en rapport, hvis noge af jer hopper ud i det! :D
"The best activities for your health are pumping and humping."
- Arnold Schwarzenegger

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 84 gæster