Efter godt 4 år siden jeg brugte dette forum sidste, og jeg styrketrænede, er det på tide at begynde igen! Jeg trænede ikke super længe eller overdrevet hårdt førhen, og var også kun 15-16 år da, men nu hvor jeg er færdigvokset og det vinter vil jeg gerne igang igen

Det skal siges, at mine muskler udvikler sig rimelig hurtigt, eller jeg blev ihvertfald meget mere "bred" og markeret i den korte periode jeg trænede, dunno om jeg bare har gode gener eller was. Det skal siges at jeg dengang benyttede mig af Bill Star's fundament program, som jeg også fandt herinde.
Men, da jeg brugte det, synes jeg som sagt, at jeg blev en tand for "bred" i det, idet jeg ikke er super høj, vil jeg hellere være sådan måske lidt tyndere i det, men stadigvæk have nogle muskler der er markeret og et synligt vaskebræt. Jeg var igang med at skære ned og kom også ned på en rimelig lav fedtprocent, men faldt i med det usunde igen :/ men det er vinter nu, så det går nok, eller? Er der nogen som har en idé til hvilket program/øvelser, der er gode for mig, hvis jeg ikke vil være super bred men stadig få en flot og markeret krop

Too long didnt read: Trænede førhen, blev "for bred", vil gerne træne igen, hvilket program/øvelser er gode at træne for at få en stærkt og markeret krop, (også mavemuskler) uden at bliver super bred og få tyrenakke osv, hvilke øvelser skal evt undgås?

Mvh C.