Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Biiiit skrev:I pizza er det dårlige ikke osten.
Det dårlige er brødet og den ringe kvalitet af resten af ingredienserne er det du skal være bekymret for.
Men hvis du bulker - Who cares?

newbiepumper skrev:Biiiit skrev:I pizza er det dårlige ikke osten.
Det dårlige er brødet og den ringe kvalitet af resten af ingredienserne er det du skal være bekymret for.
Uddyb lige hvor at 'den ringe kvalitet af ingredienserne' optræder?

- Er I bange for sygdom fordi I spiser en pizza, eller hvad?
Bacon er bacon, kebab er kebab, vil endda vove at påstå at tyrker-bikses kebab er bedre end det lort du kan købe i Netto til overpris kilo'et : ) (Smagsmæssigt)

andreas7074 skrev:Jeg forstår ikke lige det med ringe ingrdienser- Er I bange for sygdom fordi I spiser en pizza, eller hvad?
- Er sgu aldrig selv blevet syg af fastfood-bikse.
Kylling er kyllingBacon er bacon, kebab er kebab, vil endda vove at påstå at tyrker-bikses kebab er bedre end det lort du kan købe i Netto til overpris kilo'et : ) (Smagsmæssigt)

Dingo skrev:andreas7074 skrev:Jeg forstår ikke lige det med ringe ingrdienser- Er I bange for sygdom fordi I spiser en pizza, eller hvad?
Kylling er kyllingBacon er bacon, kebab er kebab, vil endda vove at påstå at tyrker-bikses kebab er bedre end det lort du kan købe i Netto til overpris kilo'et : ) (Smagsmæssigt)
Næringsindhold i fødevarer, især kød, varierer meget alt efter opdræt og foder.
Men du mener altså at McDonalds burger bøffer er af samme kvalitet som en hakkebøf fra slagteren? Interessant. Kød er vel kød.

Dingo skrev:andreas7074 skrev:Jeg forstår ikke lige det med ringe ingrdienser- Er I bange for sygdom fordi I spiser en pizza, eller hvad?
Næringsindhold i fødevarer, især kød, varierer meget alt efter opdræt og foder.
Men du mener altså at McDonalds burger bøffer er af samme kvalitet som en hakkebøf fra slagteren? Interessant. Kød er vel kød.
har prøvet at købe en medisterpølse, da jeg havde stegt den var den svundet ind til en pølse med en diameter på 1,5 cm. Jeg tog panden og farede ud af døren og hen til slagteren igen
Det betaler man ikke for.
Så vil kylling for de flestes vedkommende (Ikke mig) være en pose med ekstremt mange pumpede kyllingebryst fra Netto. Til lave priser, som de sikkert også bruger inde på McDonalds. Mht. til Pizzaforretninger
Så er jeg 100% sikker på, at deres kød er i en forholdsvis god kvalitet. Du er velkommen til at spørge din lokale. Min sagde, at de bestilte kød fra kødkvæg på New Zealand til at lave deres kebab af.

http://www.youtube.com/watch?v=F3kSTg8n ... r_embedded - Vil mene at kilden er nogenlunde valid, da det er en tredjepart, der tjekker kødet, og ikke en Mcdonald's ansat.

andreas7074 skrev:Til dig, som mener at McDonalds åbenbart fusker med kødethttp://www.youtube.com/watch?v=F3kSTg8n ... r_embedded - Vil mene at kilden er nogenlunde valid, da det er en tredjepart, der tjekker kødet, og ikke en Mcdonald's ansat.

hvor der er markant forskel mellem økologiske og konventionelle landbrug. Og ja det er foderet der gør det
det har du ret i, men MAKRO-mæssigt er der nærmest ingen forskel mht. kødet. Lidt mere fedt fra eller til, gør jo ingen forskel.

Magic-MJ-Music skrev:newbiepumper skrev:Biiiit skrev:I pizza er det dårlige ikke osten.
Uddyb lige hvor at 'den ringe kvalitet af ingredienserne' optræder?
Du har været medlem herinde i 2,5 år, så det burde du da næsten selv kunne regne ud...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 68 gæster