Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1326
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1324

Følg bodybuilding.dk på

indkaldes militæret

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

hejsa drenge og piger.

sagen er den jeg sikkert snart for min indkaldes til militæret. men sagen er om nogen af jer ved hvordan man kan snyde til det lægetjek man skal til? Så man bare bliver kasert og ikke skal derind.?

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 76.00
- Dødløft: 110.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Med den indstilling tror jeg det vil gavne dig i din fremtidige karriere at tage de fire måneder :wink:
Brugeravatar

Reputation point: 903

Geografisk sted: Atlas

Logbog: Vis logbog

men du kan vel fucke intelligenstesten up?
Brugeravatar

Reputation point: 903

Geografisk sted: Atlas

quax91 skrev:hejsa drenge og piger.

sagen er den jeg sikkert snart for min indkaldes til militæret. men sagen er om nogen af jer ved hvordan man kan snyde til det lægetjek man skal til? Så man bare bliver kasert og ikke skal derind.?

havde en ven der sagde han hans astam var for slemt til at kunne gennemføre, på trods af han var på landsholdet i triathlon :lol: :lol: han blev erklæret uegnet.

men tror sku ikke det er så svært... men hvorfor ikke bare gå rigtig igennem også se hvad tromlen giver dig af nr ?
Sidst rettet af Gaxe 21. apr 2009, 17:18, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Walk with a limb.. :wink: Min lillebror havde vrikket om på anklen, og da han blev tjekket på skadestuen fik han et par krykker med hjem, bare for at gøre det lidt lettere for ham de første par dage. Han løb en god tur inden han skulle til session, og tog krykkerne med, pu-ha.. sikke nogle svage ankler han havde.. :wink:
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: Frederikssund

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00

peter n skrev:men du kan vel fucke intelligenstesten up?
Da jeg selv gik til sesssion, mødte jeg en gammel hold kammerat, han havde rigtig sat sig ind i hvad han ville i militæret, og havde tænkt sig at melde sig friviligt.. han dumpede intelligenstesten - trist.. :D
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Jeg forstår ikke hvor man overhoved vil skippe militæret, jeg tror det er en fed oplevelse og er noget jeg ser frem til at prøve en dag.
The closer you are to failure, the closer you are to victory, it all depends on how closely you walk the line
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2009

Reputation point: 5

Træner her: Frederikssund Motion Center ApS

har også selv tænkte på noget med foden eller kænet? :D

Styrkeliste

Det er nemt.

Du skal jo undersøges af en læge og den læge har tavhedspligt, hvorfor du kan bilde ham alt ind uden at du på nogen måde skal stå til ansvar for hvad du siger.

Fortæl du er blevet misbrugt af din far.. What ever. Så vil lægen ikke melde dig rask.
Kvantitet er også en kvalitet!
Brugeravatar

Reputation point: 30

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 235.00

Kostplan: Ingen kostplan

kan jeg ikke bare sige jeg ikke har det godt med mig selv? pga. jeg har en syg mor eller noget? :twisted:

Styrkeliste

quax91 skrev:kan jeg ikke bare sige jeg ikke har det godt med mig selv? pga. jeg har en syg mor eller noget? :twisted:

Tror sku det er nemmere at fake et svagt knæ end at sige man er syg i bøtten...
Brugeravatar

Det er da usandsynlig let, at fake lægetesten. Sig du tager stoffer engang i mellem, og du bliver kasseret. :-)
Brugeravatar

Reputation point: 495

Geografisk sted: Vejle

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00

quax91 skrev:kan jeg ikke bare sige jeg ikke har det godt med mig selv? pga. jeg har en syg mor eller noget? :twisted:

det med at fucke intelligens testen op det dur ikke.... da jeg var til session startede lægen med at spørge om jeg ville være soldat og alt efter hvad man svarer skal han nok finde en skavank ;) det var på flyvestation aalborg jeg var til session...

man kan også sige at militær (våben, vold osv.) er imod ens grundprincipper eller religion osv.

ps. jeg meldte mig frivilligt til jydske dragonregiment i holstebro og jeg har ikke en dag fortrudt :twisted:

Geografisk sted: Aalborg

Pzyrex skrev:Det er da usandsynlig let, at fake lægetesten. Sig du tager stoffer engang i mellem, og du bliver kasseret. :-)

=D> =D> =D>
The closer you are to failure, the closer you are to victory, it all depends on how closely you walk the line
Brugeravatar

freakincage skrev:

det med at fucke intelligens testen op det dur ikke.... da jeg var til session startede lægen med at spørge om jeg ville være soldat og alt efter hvad man svarer skal han nok finde en skavank ;) det var på flyvestation aalborg jeg var til session...

man kan også sige at militær (våben, vold osv.) er imod ens grundprincipper eller religion osv.

ps. jeg meldte mig frivilligt til jydske dragonregiment i holstebro og jeg har ikke en dag fortrudt :twisted:

der var i øvrigt en fra min deling som havde en kammerat som sagde til session at han havde epilepsi og derfor skulle kaseres... dagen efter bankede politiet på hans hoveddør og bad om hans kørekort så man skal passe på med hvad man siger #-o

freakincage skrev:dagen efter bankede politiet på hans hoveddør og bad om hans kørekort så man skal passe på med hvad man siger #-o
:D =D> :D =D> :D =D>
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

mic skrev:
freakincage skrev:dagen efter bankede politiet på hans hoveddør og bad om hans kørekort så man skal passe på med hvad man siger #-o
:D =D> :D =D> :D =D>

Klasse :), hvordan endte det så senere hen? Måtte han indrømme at han havde løjet og hvilken straf gav det? :D
Brugeravatar

Jeg har to kammerater som har sluppet uden at komme ind. Den ene var ærlig og sagde han røg lidt hash i weekenderne, og så måtte han ikke komme ind, medmindre han en dag ringede og sagde han var holdt op.

Den anden sagde: jeg har et problem med at gå i bad med andre fyre - jeg tænder på det" han var bøsse. Og han slap også :)
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus

Mini-Fisker skrev:Den anden sagde: jeg har et problem med at gå i bad med andre fyre - jeg tænder på det" han var bøsse. Og han slap også :)

Troede faktisk ikke de brugte fællesbad længere. Har en ven derinde, som siger at de ikke går i fællesbad. Skal selv ind her næste år, og tror sgu jeg får noia hvis jeg hver eneste dag i fire måneder skal gå i bad med 10-15 andre mænd :-)
Brugeravatar

Styrkeliste

Pzyrex skrev:
Mini-Fisker skrev:Den anden sagde: jeg har et problem med at gå i bad med andre fyre - jeg tænder på det" han var bøsse. Og han slap også :)

Troede faktisk ikke de brugte fællesbad længere. Har en ven derinde, som siger at de ikke går i fællesbad. Skal selv ind her næste år, og tror sgu jeg får noia hvis jeg hver eneste dag i fire måneder skal gå i bad med 10-15 andre mænd :-)

Er du da homoseksuel? eller bryder du dig bare i alt almindelighed ikke om at folk kan se dig nøgen?
Syntes du formulerede det som om at du havde samme problem, som hvad han brugte som undskyldning for ikke at komme inde ;)

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 260.00

Sig du er en steroidemisbrugende hashrygende homoseksuel dreng.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

De ting der bliver undersøgt til session skal man passe på med, at fake... Der er noget lusk ved den info de indsamler. Jeg har ligeledes en kammerat der fik inddraget sig kørekort da han påstod, han havde problemer med synet.
Ligeledes har jeg en idé om, at intelligenstest osv. kan blive brugt til andre ting, end det man selv havde regnet med. Jeg gjorde hvad jeg kunne til session og blev erklæret egnet, men jeg var heldig at trække frinummer. Jeg syntes personligt militæret er en tåbelig instans der, mere eller mindre, er et lævn fra en fortid, som vi slet ikke burde være stolte af. Du kan altid blive militærnægter!
Brugeravatar

Træner her: Power Gym

Styrkeliste
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00

Som starpen siger, hvis du virkelig ikke vil så nægt. Alt andet tror jeg man skal passe på med, selvom jeg kender nogle stykker der er sluppet uden om ved at sige at de lige røg en smule tjald engang i mellem. Den med homoseksualiteten går ikke længere.( De er skide ligeglade).

men lad for guds skyld vær med at lave alt muligt lort i testen bevidst alstå. Der var en autonom fyr der havde siddet og tegnet ind over sine spørgsmål og lavet alt muligt pis. Ham hev de ind til tjeneste hos den der "Heste-eskadrille" hvor man skal være 12måneder.

RØV

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Svendborg Motion & Vægttræning

Styrkeliste
- Bænkpres: 137.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 200.00

bodydesign skrev:
Pzyrex skrev:

Er du da homoseksuel? eller bryder du dig bare i alt almindelighed ikke om at folk kan se dig nøgen?
Syntes du formulerede det som om at du havde samme problem, som hvad han brugte som undskyldning for ikke at komme inde ;)

Nej det er jeg ikke. Var jeg det, ville jeg jo nok netop IKKE have et problem med, at bade sammen med en masse andre mænd hver dag :-)
Brugeravatar

Styrkeliste

Pzyrex skrev:

Nogen steder bader man da flere af gangen, i Aalborg/nørresundby hvor jeg var, var der 3 både, som stort set altid var fyldt så snart tiden var der til et bad, dvs, alle også står i kø nøgne, så man kommer da hinanden ved, så kan kun sige en ting - don't drop the soap! :D haha.
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus

Mini-Fisker skrev:
Pzyrex skrev:

Nogen steder bader man da flere af gangen, i Aalborg/nørresundby hvor jeg var, var der 3 både, som stort set altid var fyldt så snart tiden var der til et bad, dvs, alle også står i kø nøgne, så man kommer da hinanden ved, så kan kun sige en ting - don't drop the soap! :D haha.

Er faktisk præcis samme sted jeg skal hen. Glæder mig ikke overdrevet meget til at stå i kø nøgen :-)
Brugeravatar

Styrkeliste

Moqensen skrev:Sig du er en steroidemisbrugende hashrygende homoseksuel dreng.

Homoseksuel ligefrem? :D
Kvantitet er også en kvalitet!
Brugeravatar

Reputation point: 30

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 235.00

madein89 skrev:
Moqensen skrev:Sig du er en steroidemisbrugende hashrygende homoseksuel dreng.

Homoseksuel ligefrem? :D

Right on :lol:
Det første han spurgte mig om derinde, da jeg havde smidt t-shirten, var om jeg tog steroider. Hvis jeg havde svaret ja var jeg måske blevet erklæret uegnet? :)
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

Kan man nægte, hvis man ikke trækker frinummer, men stadig ikke vil ind?
‎"When you feel weak, you feel like you wanna just give up.
But you gotta search within you, you gotta find that inner strength
and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up
and not be a quitter" - Eminem
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Dødløft: 160.00

Nick_91 skrev:Kan man nægte, hvis man ikke trækker frinummer, men stadig ikke vil ind?

Havde du forventet, at man udelukkende kunne nægte, hvis man trak frinummer?
.....learning the Discipline of Steel!
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: KBH Ø

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster