Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69540 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Smeden skrev:Den fornemmeste måde at undgå smitte er nu engang at lade være med at pille ved alting. At give hånd er en syg syg ting. Vis mig en læge, der giver syge mennesker hånd, og jeg skal vise jer en uduelig læge.

krang skrev:Hmm, det kunne godt være, at man skulle blive hjemme så.
Men kunne man blive smittet igen, selvom man har haft sygdommen?

Smeden skrev:Jeg er rimeligt sikker på at man, i disse dage dag, uundgåeligt vil få influenza af at stå i et rum med 3-4 mennesker pr. kvadratmeter. Desuden er man tvunget til at sige hej til alle med håndtryk, kys og kram, og der skal altså bare være én i en større vennekreds, der bærer smitte før det er blevet krammet til resten af festen.

Smeden skrev:Ha ha, det skal jeg netop ikke. Jeg havde planlagt en julefrokost til døden, men blev så enig med mig selv om at jeg ikke orkede at ligge og hoste mens jeg har hul i maven. Og så selvfølgelig fordi min læge (og mor) sagde jeg skulle lade være

Ja, enig, og vi får sikkert virusen alle sammen, fordi den er alle steder,Smeden skrev:Næh, måske ikke, men der skal meget lidt til. En eller anden har været i et smitteområde et par timer, har rørt et dørhåndtag da han skulle pisse, og er nu gået tilbage for at drikke en pilsner et sted i Galten, hvor han i mellemtiden har opdyrket nok vira til at lægge ny smitte på et dørhåndtag da han skulle pisse igen.
Det er sådan spredning foregår. Hold jer fra at røre ved ting og vask jeres hænder.
Fernet Branca. Er der nogen empiri, der kan belyse positive/negative effekter ved det?
Florentinus, der levede 1223 til 1303 skrev:Brændevin er alle lægemidlers moder og dronning

Smeden skrev:Og gå da endelig ud. Bare lad være med at røre alting, og tag ikke et pigebarn med hjem hvis hun hoster. Kommer det alligevel så langt, bør du desuden pakke dig selv fuldstændigt ind i VitaWrap og benytte gasmaske. Minørlampe og gule gummihandsker kan ditto bruges for effekt.

Moqensen skrev:Jeg skal hjem og besøge min syge bror i dag. Med mig har jeg mundbind og desinficerende spray. Wish me luck.

Gaxe skrev:Moqensen skrev:Jeg skal hjem og besøge min syge bror i dag. Med mig har jeg mundbind og desinficerende spray. Wish me luck.
Kan en webchat ikke klare det ? bare for at være sikker..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster