Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

tfriisk skrev:Efter at have lavet dødløft i dag havde jeg stort set ikke mere grebsstyrke, så havde virkelig problemer med BOR og chinups. Det er første gang det sker, hvordan kan det være jeg mistede alt grebsstyrke? Er det underarmene der måske har fået for meget tæsk?

Equus skrev:Hvad skal du bruge grebsstyrken til?
hvis du ikke kan holde fast, og ikke skal bruge den til noget, så brug dog straps..

flamingopikken skrev:Equus skrev:Hvad skal du bruge grebsstyrken til?
hvis du ikke kan holde fast, og ikke skal bruge den til noget, så brug dog straps..
Well, det er da nu altid rart at have lidt ekstra grebsstyrke. Det kunne eventuelt gavne ham i forbindelse med fysisk arbejde osv. osv. Der er mange fordele. + Straps ofte ikke er så gode for håndleddet

Hamdi skrev:Det er vel altid godt,at træne håndledet også - går jeg meget op i... har døjet meget med seneskede-hinde betændelseMen det er vel det, som skal til også for ekstra greb-styrke - eller måske er jeg helt forkert på den ?

PURE-MUSCLE skrev:hvor meget betyder det grebsstyrken egenlig i dødløft? for jeg føler nogle gange at den er ved at glide. det er ikke tilfældet, men det føles sådan.

Thomas Jagd skrev:PURE-MUSCLE skrev:hvor meget betyder det grebsstyrken egenlig i dødløft? for jeg føler nogle gange at den er ved at glide. det er ikke tilfældet, men det føles sådan.
Grebsstyrken betyder selvfølgelig meget i dødløft, det siger sig selv. Grebsstyrke er dog mange ting. Selvom man f.eks øger sin dynamiske gripping styrke, i øvelser som CoC og dets lige, så er det ikke ensbetydende med større grebsstyrke i dødløft, hvor der er tale om statisk grebsstyrke. Her ville det være bedre at træne tunge holds på tid.

X skrev:Thomas Jagd skrev:PURE-MUSCLE skrev:hvor meget betyder det grebsstyrken egenlig i dødløft? for jeg føler nogle gange at den er ved at glide. det er ikke tilfældet, men det føles sådan.
Grebsstyrken betyder selvfølgelig meget i dødløft, det siger sig selv. Grebsstyrke er dog mange ting. Selvom man f.eks øger sin dynamiske gripping styrke, i øvelser som CoC og dets lige, så er det ikke ensbetydende med større grebsstyrke i dødløft, hvor der er tale om statisk grebsstyrke. Her ville det være bedre at træne tunge holds på tid.
Holds kan man vel egentlig godt køre med CoC!?!

Thrapel skrev:Min grebsstyrke er blevet bedre, efter jeg er begyndt at træne håndleddet 4-5 gange om dagen![]()
Dog skal man være ops på at man kan overbelaste CNS ved at gøre det for meget.
Har en ven der fik en onani-skade, ganske enkelt fordi han overbelastet CNS ved ikke at have en deload engang imellem.

Bork skrev:Thrapel skrev:Min grebsstyrke er blevet bedre, efter jeg er begyndt at træne håndleddet 4-5 gange om dagen![]()
Har en ven der fik en onani-skade, ganske enkelt fordi han overbelastet CNS ved ikke at have en deload engang imellem.
Han deloadede ikke nok imellem hans onani?

Lithium skrev:Alien skrev:Bork skrev:Thrapel skrev:Min grebsstyrke er blevet bedre, efter jeg er begyndt at træne håndleddet 4-5 gange om dagen![]()
Muligt man har problemer hvis man ornanere så meget at man skal deload/decon... Hvordan MAX tester man egentligt??
dekon i 7-10 dage og så max-test...det med deload er sgu for svært at styre

Thrapel skrev:Lithium skrev:Alien skrev:Bork skrev:Thrapel skrev:Min grebsstyrke er blevet bedre, efter jeg er begyndt at træne håndleddet 4-5 gange om dagen![]()
Muligt man har problemer hvis man ornanere så meget at man skal deload/decon... Hvordan MAX tester man egentligt??
dekon i 7-10 dage og så max-test...det med deload er sgu for svært at styre
Mig og kammien, har besluttet at lave et onani-program der bygger op omkring samme principper som smolov.
Derefter kører vi 4 dages deload, og så der maxtest.
Kunne man eventuelt først tage en smolov med venstre hånd, og dernæst en smolov med højre hånd? Eller vil CNS simpelthen bryde sammen så? Der skal jo helst være symmetri

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster