Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1628
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1626

Følg bodybuilding.dk på

Ingen mælk

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Så! min læge har anbefalet at jeg stopper med at drikke mælk og tage protein da det giver mig urent hud, men jeg syntes bare at det er svært at ramme 200g per day uden mælkeprodukter..og jeg er studerende skal lige tilføjes.

Jeg har ikke tænkt mig at stoppe helt, men i hvert fald skære ned for det. Men hvilke andre billige protein kilder anbefaler i så? jeg kan jo ikke spise dåse tun hver evig dag (jo jeg kan, men er der ikke nogle sundheds problemer i at spise for meget fisk om dagen).

Før i tiden har jeg bare sagt gains over beauty, men fkkk jeg ligner en pizza med det hele!!! jeg bliver nødt til at ændre noget :shock:

det bare surt at det lige er mælk jeg har problemer med, men post jeres forslag til billige protein kilder så jeg har noget at kigge efter næste gang :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Kød.

Hakket kød er billigt, hvis din økonomi er stram.
Brugeravatar

Reputation point: 65

Styrkeliste
- Bænkpres: 180.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 267.50

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Ris proteinpulver kunne være en idé
Brugeravatar

Reputation point: 5

Træner her: Fit4fun

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 130.00

Hakket kød er billigt, hvis din økonomi er stram.

Jeg takker! men bliver det ikke for meget kød til sidst, jeg spiser allerede gode mængder laks,tun og kylling :O