Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Purepower! skrev:Jeg er ingen teknisk nørd og bliver det nok heller aldrig. Mit spørgsmål; er ipod touch i realiteten ikke bare iphone uden telefondelen

Dingo skrev:Men jeg synes netop omvendt at det er underligt at købe en iPod touch til 2500 kr .

Qmega skrev:Dingo skrev:Men jeg synes netop omvendt at det er underligt at købe en iPod touch til 2500 kr .
Den koster 1700
Purepower! skrev:Jep 8 gb for 1799 og 32 gb for 2299 ved ikke lige om der forskel på dem udover gb.
Ipod'en har noget nyt der hedder facetime, ved ikke hvordan det funker, men det lyder smart, hvad med kameraet, er det godt nok til at bruge på ferien, apple har vist ikke altid været de bedste til det der kamera halløj.

Nders skrev:iPhonen har en større processor end iPod touch'en, og svjh har den også et bedre kamera.
Har selv en iPhone 4, og har prøvet mange android telefoner (Desire, Legend). De kan langtfra leve op til iPhone's enkelthed og brugervenlighed. Næsten alt på den telefon er udtænkt til mindste detalje (den har haft lidt problemer med alarmen, og antennen ), men når man står med en iPhone 4 i hånden er man ikke et sekund i tvivl om at det er et stykke kvalitets teknologi.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster