Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1274
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1272

Følg bodybuilding.dk på

Isninger i tænderne

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Jeg har lige siden i morges haft ondt i min ene tand (nederst i venstre side tand nummer 3-5 fra bunden) hvis den altså kommer i kontakt med for eksempel køleskabskold mælk...
I går var jeg til fest mellem 20:00 og 03:00 og fik en del alkohol indenbords, dog ikke noget med at kaste op og jeg har prøvet at indtage større mængder alkohol indenfor en kortere periode. Jeg børstede mine tænder da jeg kom hjem, dog ikke med min sædvanlige tandbørste og gik derefter i seng og sov cirka indtil klokken 10:00....

Her til morgen har jeg prøvet og børste mine tænder lidt ekstra grundigt, men jeg hver gang den kolde væske rammer tanden, føles det som om at blive boret uden bedøvelse...

Er der nogen der har et fornuftigt forslag der muligvis kan gøre morgendagen lidt bedre??

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

0/10

No problems with vaginal yeast infections.
Brugeravatar

Reputation point: 145

Hvis du tror jeg har gærsvamp, eller været i kontakt med dette bliver jeg desværre nødt til at skuffe dig...

Hold dig så vidt muligt fra syrlige føde- og drikkevarer, og ellers skyl efter med vand umiddelbart efter indtagelse. Undgå at børste dine tænder for hårdt efter en bytur hvor du har drukket sprut.

Og ellers velkommen i klubben. Jeg havde smadret mine tænder efter nogle byture nogle år tilbage og det tog mig flere måneders afholden fra alt syrligt at kunne børste mine tænder igen uden smerter. Får stadig isninger i et meget lille omfang i dag (kan mærkes men gør ikke længere ondt medmindre det er iskoldt). Når først man har ødelagt tandemalgen så er der desværre ikke så meget at gøre :( - det bliver kun minimalt bedre med tiden eftersom man vender sig til smerten.
Brugeravatar

Reputation point: 130

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Muscle House Gym

Acid skrev:Hold dig så vidt muligt fra syrlige føde- og drikkevarer, og ellers skyl efter med vand umiddelbart efter indtagelse. Undgå at børste dine tænder for hårdt efter en bytur hvor du har drukket sprut.

Og ellers velkommen i klubben. Jeg havde smadret mine tænder efter nogle byture nogle år tilbage og det tog mig flere måneders afholden fra alt syrligt at kunne børste mine tænder igen uden smerter. Får stadig isninger i et meget lille omfang i dag (kan mærkes men gør ikke længere ondt medmindre det er iskoldt). Når først man har ødelagt tandemalgen så er der desværre ikke så meget at gøre :( - det bliver kun minimalt bedre med tiden eftersom man vender sig til smerten.

Dit navn er utroligt ironisk :lol:
Brugeravatar

Reputation point: 5

Acid skrev:Hold dig så vidt muligt fra syrlige føde- og drikkevarer, og ellers skyl efter med vand umiddelbart efter indtagelse. Undgå at børste dine tænder for hårdt efter en bytur hvor du har drukket sprut.

Tusind tak for svaret, jeg vil prøve at følge dit råd.
Det skal nok blive et par godt uger syd på med dagligt indtag af is...

Jeg er næsten sikker på at en tandlæge vil kunne hjælpe dig :´)
I ain't a killer but don't push me revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Brugeravatar

Reputation point: 205

Geografisk sted: 5550 Langeskov

Træner her: OBBC

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Sensodyne hjalp mig, meget.
Det eneste jeg ved, er, at jeg intet ved.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster