Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Biiver skrev:Sheiko IGEN!? :?
Er du blevet styrkeløfter eller hvad sker der Jensen? :lol:
Glæder mig til at vi skal træne og drikke sammen i en af de kommende ferier! =D>

8800 skrev:Der er nok en der har et lille projekt under opsejling! Glæder mig til at se hvad det ender i

J-S-O skrev:8800 skrev:Der er nok en der har et lille projekt under opsejling! Glæder mig til at se hvad det ender i
Ja, det er et skolebaseret projekt, så jeg må desværre skuffe dig og sige, at du nok ikke skal forvente den store orgasmeprægede spænding! Men det bliver da sjovt at skrive en mindre rapport om noget, som man rent faktisk interesserer sig for, frem for at skrive om den kritiske vinkel i sammenhæng med brydningsloven eller lave en sproglig analyse af et stykke litteratur...

Ja, det er et skolebaseret projekt, så jeg må desværre skuffe dig og sige, at du nok ikke skal forvente den store orgasmeprægede spænding! Men det bliver da sjovt at skrive en mindre rapport om noget, som man rent faktisk interesserer sig for, frem for at skrive om den kritiske vinkel i sammenhæng med brydningsloven eller lave en sproglig analyse af et stykke litteratur...

8800 skrev:J-S-O skrev:8800 skrev:Der er nok en der har et lille projekt under opsejling! Glæder mig til at se hvad det ender i
Brydningvikel er noget lort, har jeg vist også skrevet om.
Hmm er det noget skolerelevant i forhold til biologi eller hvad

JensL skrev:Ja, det er et skolebaseret projekt, så jeg må desværre skuffe dig og sige, at du nok ikke skal forvente den store orgasmeprægede spænding! Men det bliver da sjovt at skrive en mindre rapport om noget, som man rent faktisk interesserer sig for, frem for at skrive om den kritiske vinkel i sammenhæng med brydningsloven eller lave en sproglig analyse af et stykke litteratur...
Det kan vel næsten sammenlignes med en fristil![]()
Ps. Hvis man interesserer sig for litteratur kan man få orgasmer af værker som Hosekræmmeren og Dronning Dagmars død![]()
Go' fornøjelse do!

Haha, jeg har faktisk skrevet en analyse om Hosekræmmeren

JensL skrev:Haha, jeg har faktisk skrevet en analyse om Hosekræmmeren
ImponerendeOg du er stadig levende
![]()
Det er jo ikke muligt tygge sig igennem den bog eller hva fanden det er. Var det ikke også derfor den blev filmatiseret?

J-S-O skrev:Det må satme se dumt ud, når andre folk ser mig bukke mig ned, for at tage min skoletaske op fra gulvet! Enten så laver jeg noget ala sidebend eller også squatter jeg ned, for at undgå ømheden

heli0z- skrev:Godt at se du er igang igen Jens... Var bange for du var blevet til en groentsag
![]()
Hvordan er det at koere squat 2 gange under et traeningspas ?

J-S-O skrev:Sheiko dikterer to gange squat i ét træningspas, hvis du kigger efter en ekstra gang! Stor, stor workload

the-QB skrev:J-S-O skrev:Sheiko dikterer to gange squat i ét træningspas, hvis du kigger efter en ekstra gang! Stor, stor workload
Sheiko dikterer jo egentlig 2 gange squat over 2 træningspas ..At de fleste herhjemme så vælger at køre det over 1 pas, er vel deres egen skyld ..

kaskelolhval skrev:the-QB skrev:J-S-O skrev:Sheiko dikterer to gange squat i ét træningspas, hvis du kigger efter en ekstra gang! Stor, stor workload
Sheiko dikterer jo egentlig 2 gange squat over 2 træningspas ..At de fleste herhjemme så vælger at køre det over 1 pas, er vel deres egen skyld ..
Ret svært at få plads til 2x træning, med en normal hverdag desværre

the-QB skrev:kaskelolhval skrev:the-QB skrev:J-S-O skrev:Sheiko dikterer to gange squat i ét træningspas, hvis du kigger efter en ekstra gang! Stor, stor workload
Ret svært at få plads til 2x træning, med en normal hverdag desværre
Ja, hvilket er hvorfor det bliver til 2 gange squat i en træning .. Sheiko er jo oprindeligt bygget op til træning 2 gange på en dag..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster