Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Backbone skrev:Beklager med tror sku du må ud og prøve dette.
Min erfaring med suits er at pasform svinger utroligt meget.

Søren W skrev:Køb et jakkesæt til 1000kr, lign én, der har et billigt jakkesæt på, hav jakkesættet på én gang og brug det aldrig igen.
Køb et lidt dyrere jakkesæt, lign én, der har et pænt jakkesæt på, brug jakkesættet til alle "fine" sammenkomster i fremtiden.

Olai skrev:Søren W skrev:Køb et jakkesæt til 1000kr, lign én, der har et billigt jakkesæt på, hav jakkesættet på én gang og brug det aldrig igen.
Køb et lidt dyrere jakkesæt, lign én, der har et pænt jakkesæt på, brug jakkesættet til alle "fine" sammenkomster i fremtiden.
Spot on.. Tilgengæld har jeg en frakke fra Pierre Gardin til 5000 kr. Jøsses det hænger sku ikke sammen

Søren W skrev:Køb et jakkesæt til 1000kr, lign én, der har et billigt jakkesæt på, hav jakkesættet på én gang og brug det aldrig igen.

8800 skrev:Søren W skrev:Køb et jakkesæt til 1000kr, lign én, der har et billigt jakkesæt på, hav jakkesættet på én gang og brug det aldrig igen.
Til de penge vil det da for de fleste mennesker, der har dyrket semi-seriøs BB vel give mere mening at få et syet.
Edit: altså hvis man tænker på det Tiger of Sweden til 3500.

Søren W skrev:8800 skrev:Søren W skrev:Køb et jakkesæt til 1000kr, lign én, der har et billigt jakkesæt på, hav jakkesættet på én gang og brug det aldrig igen.
Til de penge vil det da for de fleste mennesker, der har dyrket semi-seriøs BB vel give mere mening at få et syet.
Jeg går ud fra du mener et kina/thailand jakkesæt, ellers får du intet syet til de penge. 3500 er i øvrigt ikke dyrt for et jakkesæt, overhovedet, jeg gav 6000 for et Hugo Boss, det er ikke engang specielt dyrt.
Jeg ville til enhver tid vælge et jakkesæt jeg kunne prøve på i en butik, såfremt det sad pænt altså, frem for at få det syet i østen. Han når desuden ikke at få det til sin julefrokost, hvis han vælger den løsning.

The Dane skrev:Man kan få lækre jakkesæt til 1000 bobs, ja ja Armani og alt det andet er da federe, men når pengene ikke slår til så man kan købe de dyrere, så er der stadig mange fede jakkesæt derude til mellem 1000-1300.
Du er bare nødt til at gå ned i butikkerne og kigge dig omkring og prøve dem, jakkesæt skal ikke købes over nettet imo
8800 skrev:Søren W skrev:8800 skrev:Søren W skrev:Køb et jakkesæt til 1000kr, lign én, der har et billigt jakkesæt på, hav jakkesættet på én gang og brug det aldrig igen.
Jeg går ud fra du mener et kina/thailand jakkesæt, ellers får du intet syet til de penge. 3500 er i øvrigt ikke dyrt for et jakkesæt, overhovedet, jeg gav 6000 for et Hugo Boss, det er ikke engang specielt dyrt.
Jeg ville til enhver tid vælge et jakkesæt jeg kunne prøve på i en butik, såfremt det sad pænt altså, frem for at få det syet i østen. Han når desuden ikke at få det til sin julefrokost, hvis han vælger den løsning.
Det første der popper op ved at søge på google:
http://kejserensklaeder.dk/produkter/1-jakkesaet/
Deres bedste kvalitet koster 3999,- og umiddelbart virker det til at det bliver syet i Danmark.
En butik jeg nok burde overveje, når jeg skal have nyt
Og lad nu være med at sige 6000kr ikke dyrt. Det er altså mange penge for langt de fleste menneskerDesuden kan Hugo Boss også godt findes i samme prisleje som Tiger of Sweden.

Søren W skrev:The Dane skrev:Man kan få lækre jakkesæt til 1000 bobs, ja ja Armani og alt det andet er da federe, men når pengene ikke slår til så man kan købe de dyrere, så er der stadig mange fede jakkesæt derude til mellem 1000-1300.
Du er bare nødt til at gå ned i butikkerne og kigge dig omkring og prøve dem, jakkesæt skal ikke købes over nettet imo
Nej, du kan ikke få et lækker jakkesæt til 1000kr.
Søren W skrev:JEG synes ikke 3500 er dyrt for et jakkesæt, 6000 synes jeg heller ikke er galt, men det er jo subjektivt.

The Dane skrev:Søren W skrev:The Dane skrev:Man kan få lækre jakkesæt til 1000 bobs, ja ja Armani og alt det andet er da federe, men når pengene ikke slår til så man kan købe de dyrere, så er der stadig mange fede jakkesæt derude til mellem 1000-1300.
Nej, du kan ikke få et lækker jakkesæt til 1000kr.
Jo det kan man sagtens.Søren W skrev:JEG synes ikke 3500 er dyrt for et jakkesæt, 6000 synes jeg heller ikke er galt, men det er jo subjektivt.
Hov.. Hvad er det du siger: "subjektivt". Så mon ikke også nogle andre kan synes at et jakkesæt til mellem 1000-1500 kan være lækkert?
Jo.
Hvis man bare finder de rigtige jakkesæt, så kan de også være rigtig fede i den prisklasse imo. Dermed ikke sagt at vi er i nærheden af alle i den prisklasse der er lækre. Men sådan forholder det sig jo heller ikke til de højere prisklasser.

8800 skrev:Hvis du mener det er subjektivt hvad dyrt, så skal du selvfølgelig give udtryk for det, hvilket du ikke gjorde.
Ja, det kan godt være du har ret. Hjemmesiden er ikke særlig meddelsom omkring det. Men hvis man nu ikke er tidspresset pga. en julefrokost i den kommende weekend er det en IMO en oplagt mulighed.

Kidde skrev:Ud og prøv. de fleste butikker har en skrædder der kan ligge lidt ind og op og hvad det ellers hedder så skidtet bare passer.

8800 skrev:Ja pointen er selvfølgelig, at man skal gøre det hvis det man kan få i butikkerne ikke kan passe en. For en lille lavstammet tyk fyr som mig kunne det f.eks. være en mulighed, men generelt også for folk med en fysik udover det normale. Der er btw. 14 dages fuld reklamationsret på den tidligere postede hjemmeside. Et jakkesæt fra østen kan sagtens være flot.
Dig og The Dane har jo også vidt forskelligt udgangspunkt. Han er en knægt på 20 år med alt hvad det indebærer, mens du er en ingeniør i 30'erne med fast indkomst uden hus, kone og børn (formoder jeg) at bruge den på. Jeg kunne selv godt tænke mig en lækker A4'er, men er pt. fint tilfreds med en Saxo fra '99 med makreltag mens jeg færdiggør min uddannelseMon du ville være flov over at gå i et jakkesæt til 1000,- hvis det var det eneste du havde råd til
Desuden har han jo kun proklameret, at et jakkesæt til 1000kr godt kan være lækkert og det er vist ikke utænkeligt.

Gid jeg kunne blive en del af forbrugersamfundet med de fornuftige materialistiske værdier.

Moqensen skrev:Jeg har et jakkesæt til 25 kroner. Men jeg er også rimeligt flov over det, da det ikke er et anerkendt mærke. Så jeg tager til julefrokost i mit bilka tøj alligevel. Kan lige så godt smide håndklædet i ringen og give op, når jeg ikke har råd til et jakkesæt til 3500 fra Tiger of SwedenGid jeg kunne blive en del af forbrugersamfundet med de fornuftige materialistiske værdier.

Søren W skrev:8800 skrev:Ja pointen er selvfølgelig, at man skal gøre det hvis det man kan få i butikkerne ikke kan passe en. For en lille lavstammet tyk fyr som mig kunne det f.eks. være en mulighed, men generelt også for folk med en fysik udover det normale. Der er btw. 14 dages fuld reklamationsret på den tidligere postede hjemmeside. Et jakkesæt fra østen kan sagtens være flot.
Dig og The Dane har jo også vidt forskelligt udgangspunkt. Han er en knægt på 20 år med alt hvad det indebærer, mens du er en ingeniør i 30'erne med fast indkomst uden hus, kone og børn (formoder jeg) at bruge den på. Jeg kunne selv godt tænke mig en lækker A4'er, men er pt. fint tilfreds med en Saxo fra '99 med makreltag mens jeg færdiggør min uddannelseMon du ville være flov over at gå i et jakkesæt til 1000,- hvis det var det eneste du havde råd til
Desuden har han jo kun proklameret, at et jakkesæt til 1000kr godt kan være lækkert og det er vist ikke utænkeligt.
Hvis jeg ikke havde mere end 1000kr at bruge på det ville jeg hellere lade være, jeg går heller ikke i tøj fra Bilka. I øvrigt plejer knægte på 20 at være obs på, hvad andre tænker om dem, end snusfornuftige ingeniører først i 30'erne. Men så igen, hvor snusfornuftig er jeg, når jeg kører Alfa Romeo?
Jeg kan nu stadig ikke se, hvorfor jeg skulle gamble med et ubeset jakkesæt fra østen, når nu jeg kan få et, fra et anerkendt mærke, billigere, som jeg kan se på min krop, inden jeg køber det?

Søren W skrev:Jeg kan ikke se fordelen ved kina-jakkesættet, når nu det endda er dyrere end et pænt et fra en butik. Ja, der er taget mål, men du har ingen mulighed for at se, hvordan det rent faktisk sidder på dig, før det er for sent. Hvad er pointen så, at man kan gå rundt og prale af, at man går i skræddersyet tøj?

ØbroMorten skrev:Søren W skrev:Jeg kan ikke se fordelen ved kina-jakkesættet, når nu det endda er dyrere end et pænt et fra en butik. Ja, der er taget mål, men du har ingen mulighed for at se, hvordan det rent faktisk sidder på dig, før det er for sent. Hvad er pointen så, at man kan gå rundt og prale af, at man går i skræddersyet tøj?
Det er normal kotume at få tilpasset figursyet tøj efter køb. Ofte vil man have behov for lidt mere længde over vingerne end man lige havde målt det til, måske en cm mindre i kraven og en mere i ærmelængden. Det er inkluderet i prisen.
Nu gider jeg ikke sidde og google alverdens skræddere, men for en uges tid siden var der en annonce i børsen fra en københavnsk skrædder, der solgte to stk. jakkesæt inkl. skjorte for 5999,-
Når det så er sagt er jeg fuldstændig enig med dig i, at man måske skulle finde noget andet pænt tøj at bruge sine penge på, end et jakkesæt, hvis ens kapital var så småt. (Jeg ville også være flov over at gå rundt i et 1000,- jakkesæt fra sams, jack & jones el. lignende).
Find evt. en pæn klassisk trøje og tag på ud over en pæn skjorte. Komnbinér det med hvad du vil. Det er helt sikkert pænere og mere originalt.

ØbroMorten skrev:Søren W skrev:Jeg kan ikke se fordelen ved kina-jakkesættet, når nu det endda er dyrere end et pænt et fra en butik. Ja, der er taget mål, men du har ingen mulighed for at se, hvordan det rent faktisk sidder på dig, før det er for sent. Hvad er pointen så, at man kan gå rundt og prale af, at man går i skræddersyet tøj?
Det er normal kotume at få tilpasset figursyet tøj efter køb. Ofte vil man have behov for lidt mere længde over vingerne end man lige havde målt det til, måske en cm mindre i kraven og en mere i ærmelængden. Det er inkluderet i prisen.
Nu gider jeg ikke sidde og google alverdens skræddere, men for en uges tid siden var der en annonce i børsen fra en københavnsk skrædder, der solgte to stk. jakkesæt inkl. skjorte for 5999,-
Når det så er sagt er jeg fuldstændig enig med dig i, at man måske skulle finde noget andet pænt tøj at bruge sine penge på, end et jakkesæt, hvis ens kapital var så småt. (Jeg ville også være flov over at gå rundt i et 1000,- jakkesæt fra sams, jack & jones el. lignende).
Find evt. en pæn klassisk trøje og tag på ud over en pæn skjorte. Komnbinér det med hvad du vil. Det er helt sikkert pænere og mere originalt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster