Da jeg søgte lidt rundt på forummet, kunne jeg godt finde noget om hans muscle gaining secrets, nogle af hans idéer blev problematiseret lidt, og derfor vil jeg gerne høre hvordan I synes at den her "diet" lyder.
Det overordnede i det går ud på, at man faster i 14-16 timer efter man har spist sidste gang forrige dag. Man skal IKKE spise morgenmad.
Dvs at hvis jeg slutter med at spise 20.00, må jeg først spise ved en 10-12 tiden.
Så kommer der en underspisningsperiode* på 4 timer.
Derefter kommer der en overspisningsperiode* på hvor lang tid man nu vil - jeg plejer også at sige fire timer.
Kort oversigt:
20:00 - 12:00 faste
12:00 - 16:00 underspisning
16:00 - 20:00 overspisning
*Underspisning: En periode hvor du kun spiser proteiner, fedt og eventuelt grønsager. INGEN kulhydrater.
*Overspisning: En periode hvor du skal opfylde dine makroer. Kulhydrat, protein og fedt i rigelige mængder. ( Skal helst gøres lige efter en afsluttet træning.
Hvordan synes I den idé lyder? Er det helt ude i hampen eller hvordan?
Han har også lavet et lille afsnit som hedder(nogenlunde oversat) myter omkring diet.
Der skriver han bla. at det med at man skal spise hver 2-3 time, for at holde "ovnen" igang er en myte, og at det gør så man aldrig lader sit fordøjelses-system slappe af.
Og det ved jeg ikke lige hvordan jeg skal forholde mig til, jeg synes gang på gang at jeg har læst at man skal spise regelmæssigt for at holde sit blodsukker oppe.
Kan I måske forklare det for mig, jeg er lidt på bar bund.Så vil jeg gerne slutte af og sige god aften.
Ps. vil med glæde dele eBooken med jer, hvis I evt. synes det kunne være interresant.