Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

5teensig skrev:jeg tror og hepper på ham !![]()
all time favourit!

Ahrendsen skrev:5teensig skrev:jeg tror og hepper på ham !![]()
all time favourit!
Altså jeg må sgu være enig. Jeg håber han når sit mål med at stille ind endnu skarpere end i 09. Kan konkurrenterne mon følge med, Dexter Jackson, Kai Greene, Branch Warren ??

5teensig skrev:Ahrendsen skrev:5teensig skrev:jeg tror og hepper på ham !![]()
all time favourit!
Altså jeg må sgu være enig. Jeg håber han når sit mål med at stille ind endnu skarpere end i 09. Kan konkurrenterne mon følge med, Dexter Jackson, Kai Greene, Branch Warren ??
håber på at phil heath og kai kommer med i top 6, og så branch kommer med i top 6!har aldrig kunnet lidt dexter jackson.. phil og kai kan begge (efter min mening) blande sig i top 2, hvis de kommer i bedre shape end i 09!

Ahrendsen skrev:5teensig skrev:Ahrendsen skrev:5teensig skrev:jeg tror og hepper på ham !![]()
all time favourit!
håber på at phil heath og kai kommer med i top 6, og så branch kommer med i top 6!har aldrig kunnet lidt dexter jackson.. phil og kai kan begge (efter min mening) blande sig i top 2, hvis de kommer i bedre shape end i 09!
Dexter er jeg til gengæld lidt vild med! Phil kan jeg ikke li', han var ringe i 09, men han blev jo også syg undervejs vist nok.

Magic-MJ-Music skrev:Hans form i 2009 var uden lige fantastisk !!!
En af hans bedste præstationer til dato![]()
OG endelig en ny frisure, det satte lige prikken over i'et ;)
Glemmer ikke da han tramper højre ben i jorden under posedown!
De mest massive ben

8800 skrev:Elsker det her billede

essensen skrev:Selvfølgelig kan han det. Det er ét sølle år - ikke 5 eller 10. Som altid gælder det om at ramme formen - og hvis han rammer samme form som 09 kan han sagtens løbe med titlen igen. Det sidste videomateriale og billeder der har været af ham, viser ham i skarp form så det ser på ingen måde ud til han har mistet gnisten.

Wannabe-BB skrev:Lad mig lige få noget på det rene. . . Er det en flok styrkeløftere, som sidder og kommenterer bodybuilding?

The Juice skrev:Det er ikke så meget et spørgsmål om Cutler kan vinde i år. Det er et spørgsmål om han vil. Han var så afsindigt overlegen sidste år, at hans ubetinget største konkurrent er ham selv.

The Juice skrev:Det er ikke så meget et spørgsmål om Cutler kan vinde i år. Det er et spørgsmål om han vil. Han var så afsindigt overlegen sidste år, at hans ubetinget største konkurrent er ham selv.

Wannabe-BB skrev:Lad mig lige få noget på det rene. . . Er det en flok styrkeløftere, som sidder og kommenterer bodybuilding?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster