Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jenslyn87 skrev:Jeg havde skudt 500 kcal under ligevægtsindtaget eller lavet noget cyklus-halløj, hvis det skal være lidt mere fancy (fx større underskud på ikke-træningsdage). Lidt skal der ske

Mads801 skrev:Ud fra din vægt kontra højde, kan du ikke være særlig tyk. Du bliver nødt til at vælge, om du vil ligge i kalorieoverskud og dermed opbygge muskler, men samtidig også tage lidt fedt på, eller kalorieunderskud og tabe dit fedt, uden nogen videre opbyggelse af muskler.

Mads801 skrev:Ah true that. De beregnere der ligger rundt omkring på nettet er ikke præcise, så hvis du føler, at du er ved at blive lidt fat, kan du roligt skære lidt ned på kalorieindtaget. Den måde man bedst finder sit ligevægtsindtag er ved at prøve sig frem.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

JohnDoe skrev:Hej bb.
For præcis en måned siden begyndte jeg, at træne. Jeg bruger Back To Basic som jeg er blevet anbefalet. Jeg kan allerede se tydelige forandringer. Jeg træner 4-5 gange om ugen 1 time af gangen. Jeg har stillesiddende arbejde men der bliver alligevel gået nogle meter når jeg skal hente ting (kontorarbejde). Jeg cykler også 2 km. om dagen i stille og roligt tempo. Jeg har ført log over, hvad jeg har spist og jeg har lige nu regnet sammen, hvad det i gennemsnit er blevet til af kalorier. 2853.66 i snit hver dag. Mine mål er:
Før:
Alder: 21
Højde: 175
Vægt: 63
Nu:
Vægt: 66.

Magic-MJ-Music skrev:JohnDoe skrev:Hej bb.
For præcis en måned siden begyndte jeg, at træne. Jeg bruger Back To Basic som jeg er blevet anbefalet. Jeg kan allerede se tydelige forandringer. Jeg træner 4-5 gange om ugen 1 time af gangen. Jeg har stillesiddende arbejde men der bliver alligevel gået nogle meter når jeg skal hente ting (kontorarbejde). Jeg cykler også 2 km. om dagen i stille og roligt tempo. Jeg har ført log over, hvad jeg har spist og jeg har lige nu regnet sammen, hvad det i gennemsnit er blevet til af kalorier. 2853.66 i snit hver dag. Mine mål er:
Før:
Vægt: 63
Nu:
Vægt: 66.
Du har taget 3 kg på og så snakker du om og være ved at være for tyk..
Helt ærligt.. Spænd nu lige balderne lidt sammen

A. Szollosi skrev:Lad være med at bulke. Det er rigtigt at kroppen skal være i energioverskud for at opbygge muskler, men da der også er energi i fedtet på kroppen, er du faktisk i kalorieoverskud selvom du cutter. Du kan godt opbygge muskler mens du taber fedt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster