Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bænken skrev:Hej.
Mit mål med oprettelsen af denne tråd er, at få en bedre indsigt i hvordan man tager på.
På en forholdsvis sund måde.
Det jeg gerne vil have forklaret er, helt grundlæggende hvordan, man holder liv i appetitten. Hvilke ting man skal spise, og hvilke ting man skal holde sig fra. Hvilke kalorier det er vigtigt at få massere af, og hvilke man skal holde sig fra. Hvordan man holder motivation høj, osv osv.
Det skal lige siges, at jeg altid har haft et højt stoftskifte og altid har haft svært ved at tage på. Det er jeg meget træt af.
Jeg vil virkeligt gerne tage på, og jeg er over motiveret for at gøre det.
Jeg gider ikke have useriøste kommentarer såsom "Tag på McDonalds en måned." e.l
På forhånd tusinde tak!

Bænken skrev:Hej.
Mit mål med oprettelsen af denne tråd er, at få en bedre indsigt i hvordan man tager på.
Det jeg gerne vil have forklaret er, helt grundlæggende hvordan, man holder liv i appetitten. Hvilke ting man skal spise, og hvilke ting man skal holde sig fra. Hvilke kalorier det er vigtigt at få massere af, og hvilke man skal holde sig fra. Hvordan man holder motivation høj, osv osv.
Det skal lige siges, at jeg altid har haft et højt stoftskifte og altid har haft svært ved at tage på. Det er jeg meget træt af.
Jeg gider ikke have useriøste kommentarer såsom "Tag på McDonalds en måned." e.l
På forhånd tusinde tak!

Stenalt skrev:Bænken skrev:Hej.
På forhånd tusinde tak!
1. Du har ikke højt stofskifte.
2. Du skal sørge for at være i kalorieoverskud. Spis kød, fisk, grønt, havregryn, rugbrød, æg, nødder etc til du er oppe på dit ønskede kalorieindtag.

Bænken skrev:Når en højt uddannet læge mener jeg har det, så tror jeg han har ret.
Så få styr på dit facts, før du spiller smart ;)

D-D skrev:Sødmælk og mandler. Start med en liter sødmælk og en håndfuld mandler om dagen + det du plejer at smide i hovedet i løbet af en dag. Tager du ikke på af det, så upper du det bare til to liter sødmælk og to håndfulde mandler. Hvis du stadig ikke tager på af det, er jeg sikker på at du så kan gætte dig til hvad jeg synes du skal gøre... jeg er dog ret sikker på, at de ekstra ca. 1500 kcal oven i din almindelige kost er rigeligt til, at du begynder at tage på.

TheNakedWarrior skrev:Hvad synes du han skal gøre hvis han ikke kan tage på af det?

TheNakedWarrior skrev:spis mere! så simpelt er det. prøv at spis dig stopmæt hver gang du får sat mad foran dig. put mere i madpakken, og find på nogle protein/kalorieholdige snacks du kan få hen af dagen f.eks. nødder og rosiner smager rigtig godt sammen.

TheNakedWarrior skrev:jeg er ikke en person der forstår skrevet sarkasme, så ved ikke om du er seriøs. men hvis du hentyder til at han skal bruge en formue på hormoner og ofre liv og helbred på det. så må jeg desværre indrømme at jeg synes du er dummere end lort.

andreas7074 skrev:TheNakedWarrior skrev:jeg er ikke en person der forstår skrevet sarkasme, så ved ikke om du er seriøs. men hvis du hentyder til at han skal bruge en formue på hormoner og ofre liv og helbred på det. så må jeg desværre indrømme at jeg synes du er dummere end lort.
HAHAHAHAHAHAHHAH - You're a genious!
- Jeg tror han mener, at han skal 'uppe' til 3L sødmælk, if that doesn't cut it, then fucking 4 LITRES. Etc.
Men, damn - du er genial.

TheNakedWarrior skrev:andreas7074 skrev:TheNakedWarrior skrev:jeg er ikke en person der forstår skrevet sarkasme, så ved ikke om du er seriøs. men hvis du hentyder til at han skal bruge en formue på hormoner og ofre liv og helbred på det. så må jeg desværre indrømme at jeg synes du er dummere end lort.
HAHAHAHAHAHAHHAH - You're a genious!
- Jeg tror han mener, at han skal 'uppe' til 3L sødmælk, if that doesn't cut it, then fucking 4 LITRES. Etc.
Men, damn - du er genial.
det var også noget i den stil jeg tænkte før han skrev at han kun ville sige det til TS.
men jeg er ked af min misforståelse. jeg har bare oplevet op til flere gange i det center hvor jeg træner, at meget små unge drenge har overvejet at tage hormoner fordi dem der dealede det i centeret lovede dem guld og grønne skove.
så ja. jeg kan godt selv se det sjove i det nu, men jeg har altså bare haft mine parader oppe

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster