mvh jimmi
ps. det ville være meget dejligt hvis nogen gad hjælpe mig så jeg kan komme igang

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Infinity skrev:Du kan ikke tabe dig og opbygge muskler samtidig. Så du må vælge om du først vil tabe noget fedt eller om du vil starte med at få mere muskelmasse. Kig under artikler der er både informationer omkring kost og træningsprogrammer.

Casper H. skrev:Infinity skrev:Du kan ikke tabe dig og opbygge muskler samtidig. Så du må vælge om du først vil tabe noget fedt eller om du vil starte med at få mere muskelmasse. Kig under artikler der er både informationer omkring kost og træningsprogrammer.
ikke helt. man skal ligge i kalorie overskud for at tage på i muskel, og man kan stadigvæk smide fedt hvis man har høj fedtprocent. dog kun hvis den er meget høj.
læs artiklerne her på siden

Infinity skrev:Ok, men er det så ikke fordi man er i underskud noget af tiden? Hvis det ikke er tilfældet forstår jeg ikke hvordan det kan lade sig gøre.

Moqensen skrev:Infinity skrev:Ok, men er det så ikke fordi man er i underskud noget af tiden? Hvis det ikke er tilfældet forstår jeg ikke hvordan det kan lade sig gøre.
Det er fordi det er muligt for, især nybegyndere, at opbygge muskelmasse selvom de ikke ligger i overskud

Bay skrev:Moqensen skrev:Infinity skrev:Ok, men er det så ikke fordi man er i underskud noget af tiden? Hvis det ikke er tilfældet forstår jeg ikke hvordan det kan lade sig gøre.
Det er fordi det er muligt for, især nybegyndere, at opbygge muskelmasse selvom de ikke ligger i overskud
Men så snakker vi meget utrænede og overvægtige

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster