Jeg fandt denne side da jeg tror at I måske kan inspirere mig lidt.
For at gøre min historie ganske kort, så har jeg haft spise forstyrrelse i et års tid nu...
Jeg har tabt 47 kg i det hele, og vejer nu ca 55 kg.
Jeg vil gerne tage på igen, men er bange for de laskede kg på mave, røv og lår, så bange at jeg til tider hopper tilbage i min spise forstyrrelse.
Derfor har jeg tænkt på at træne og komme i form, og gerne, meget gerne får den let muskuløse krop som jeg har drømt om i mange år.
Jeg har adgang til et fitness center frit... Hvilken mulighed mand.... Så har jeg i julegave fået et sæt 3 kg håndvægte og et sæt 1 kgs.
Jeg løber i ny og næ, og så er min inspiration ellers væk...
Jeg har nemlig ikke bil så når jeg skal i centeret så er det med tog, og det er tit ikke særligt opmuntrende med al den transport.
Jeg laver mave bøjninger og armbøjninger morgen og aften.. Morgen 20 af hver og aften det dobbelte og mer til, samt jeg træner med håndvægte.
Men nu til den anden ting....
Jeg bruger Madlog.dk og det fungerer fint.. Kan sagtens tabe mig hvilket jeg ved jeg ikke skal, men det kommer jeg til i ny og næ, af skræk for laske fedtet....
Madlog kan osse stilles til intet vægttab, og man kan indstille at man skal have et hvis antal kcal om dagen...
Men her i julen er det da gået helt for vidt.. Jeg kan ikke lade søde sager og kager være... Jeg kan bare ikke.. mit sukkerbehov går fuldstændigt amok...
Kald mig bare et luksus problem, men jeg ved ikke hvordan jeg skal takle det.. Jeg lever af tomme kcal og er konstant sulten og lækkersulten,...
Jeg tager Bio Crohm som tager toppen af lækkersulten og spiser Nellie Dellies når det er værst, hvis jeg da ikke, og det kommer jeg meget til, lige støder ind i noget lækkert i denne tid...
Konstant tænker jeg Kcal Kcal Kcal og atter Kcal..
Jeg arbejder i en butik og har med bake off at gøre, og det er edder svært for tiden at lade wienerbrød være, men jeg kan godt.. Jeg skal...
Jeg har aldrig haft den slags sukkerbehov før...
Nå, men igang skal jeg... Men hvor meget skal jeg ha om dagen??
Jeg har sat min Madlog til 1831 kcal om dagen.
Jeg vil gerne igang med at træne og bygge muskler af mine kcal... Men hvordan kommer jeg bedst igang?
Og hvor meget skal jeg træne..? Kan man træne hjemme, uden maskiner osv?
Håber at nogen forstår mit indlæg....