Lenni skrev:Formålet med jeg smed et billede ind af min mave, var man kunne se Hva' man kunne gøre bedre ?
de nederste mavemuskler, - eller den sidste række med mavemuskler ? er der ikke en øvelser der kan få dem mere markant ?
VIA. Træning ?Eller er der kun
en vej ? = Kosten ?
Ps. Gerne have et billede eller link. til Dragon Flags ?

altså.... Ja kosten er det vigtigste. Er kosten ikke i orden, kan du træne lige så tosset du vil, du får intet ud af det. Jeg tror du bli'r nødt til at læse lidt om emnet.
Hvor tydelige dine mavemuskler er afhænger ene og alene på hvor meget fedt du har på kroppen. Jo mindre fedt, jo bedre markeret er ens muskler. Det er selfølgelig klart, at jo mere muskelmasse man har, jo mere muskel er der at kigge på når fedtet er væk.
Men du kan ikke tabe fedt samtidig med at du tager muskler på. Det kan ikke lade sig gøre lovligt, eller jo, det kan det måske. Men det er så kompliceret at du lige så godt kan droppe det, medmindre du vil tælle alt du spiser. Derfor må du vælge hvad du vil gøre her og nu.... Vil du tage muskelmasse på, skal kosten være iorden. Umiddelbart efter at have kigget på dit billede, ser din fedtprocent ret lav ud, men ikke ''meget lav''. Det ville hjælpe på markeringerne at tabe et par få kilo.