er Ronnie fra jersey shore på steoider?
eller kan man godt opbygge sådan en muskelmasse bare med normal træning
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
eller kan man godt opbygge sådan en muskelmasse bare med normal træning

kasperff skrev:er Ronnie fra jersey shore på steoider?![]()
kasperff skrev:eller kan man godt opbygge sådan en muskelmasse bare med normal træning

nu ved jeg godt at dbol, anadrol og test med længere esters er famøse for at give facial bloat, men er det virkeligt så usandsynligt at en fyr med hans fedprocent har chubby cheeks? Synes tbh hans ekstreme vægt svingninger er mere alarmerende. Men jeg er generelt enig, de slår mig ikke som typerne der er disiplinerede med deres kost og kompensere med krudt for at få en mediocore form som de sagtens kunne clean med disiplinBone-14 skrev:Se hans kinder, han ligner en teenager der ikke har tabt hvalpefedtet endnu. Han er så meget på Dianabol.

MiniTank skrev:nu ved jeg godt at dbol, anadrol og test med længere esters er famøse for at give facial bloat, men er det virkeligt så usandsynligt at en fyr med hans fedprocent har chubby cheeks? Synes tbh hans ekstreme vægt svingninger er mere alarmerende. Men jeg er generelt enig, de slår mig ikke som typerne der er disiplinerede med deres kost og kompensere med krudt for at få en mediocore form som de sagtens kunne clean med disiplinBone-14 skrev:Se hans kinder, han ligner en teenager der ikke har tabt hvalpefedtet endnu. Han er så meget på Dianabol.ronnie er iøvrigt 165 høj, der skal altså ikke så meget masse på før man er bred hvis man er en dværg med chicken legs

Bone-14 skrev:Se hans kinder, han ligner en teenager der ikke har tabt hvalpefedtet endnu. Han er så meget på Dianabol.

jonathanson skrev:Alle mændene er på roids, selv Vinny! Det er bare ikke så slemt som Mike og Ronnie. Pauly er også på roids, men han er heller ikke den største

MiniTank skrev:jonathanson skrev:Alle mændene er på roids, selv Vinny! Det er bare ikke så slemt som Mike og Ronnie. Pauly er også på roids, men han er heller ikke den største
Hvis Vinny krudter er det godt nok yderst dårlig reklame for testosterone-torben der dealer nede på grillen. Er det blot indicier eller har du faktisk en kilde?

qwer93 skrev:Mike har da helt klart en federe form end Ronnie, lidt mere bredde og ben, så er den hjemme.. I hvert fald efter min mening

kasperff skrev:hej.
er Ronnie fra jersey shore på steoider?eller kan man godt opbygge sådan en muskelmasse bare med normal træning

qwer93 skrev:Han har i hver fald nogle rimelig vilde guns, mon ikke de er på den gode side af 50? Dog synes jeg ikke hans arme ligner synthol, men det skal jeg ikke kunne sigeDu har helt ret i at hans abs er fucked up

essensen skrev:Lol, der er godt nok meget skrald i den her tråd.
Mike har på ingen måde arme over 50 cm - de er store, men 50 cm guns er altså konkurrence-bb'er guns!
Ronnie har 100 % haft krudtet den på et eller andet tidspunkt - det er indiskutabelt. Ikke fordi hans form er vild, men fordi hans fysik generelt bare oser af krudtforbrug.
Pauly kan muligvis have taget en mindre kur fra 1 sæson til 2 - han voksede væsentligt der.
Vinny har ikke rørt krudt - det håber jeg i hvert fald ikke.
End of discussion.

Jenslyn87 skrev:Se filmen igennem uden at få lyst til at vende vrangen ud på Omstændigheden - I dare you

essensen skrev:Lol, der er godt nok meget skrald i den her tråd.
Mike har på ingen måde arme over 50 cm - de er store, men 50 cm guns er altså konkurrence-bb'er guns!
Ronnie har 100 % haft krudtet den på et eller andet tidspunkt - det er indiskutabelt. Ikke fordi hans form er vild, men fordi hans fysik generelt bare oser af krudtforbrug.
Pauly kan muligvis have taget en mindre kur fra 1 sæson til 2 - han voksede væsentligt der.
Vinny har ikke rørt krudt - det håber jeg i hvert fald ikke.
End of discussion.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster