Kommer alle proteinerne fra det sølle stykke ulækkert kød man får og i den lille bolle, eller er der en hemmelig luge i underbollen, hvor der lige er smidt en scoop Bodylab 80'er ned i??

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jeg tror ikke de lyverBeef Patty
100% pure USDA inspected beef; no additives, no fillers, no extenders. Prepared with grill seasoning (salt, black pepper).
Seriøst mand, man kan bage en udemærket bolle af hvedemel, gær, vand og salt!Big Mac Bun
Enriched flour (bleached wheat flour, malted barley flour, niacin, reduced iron, thiamin mononitrate, riboflavin, folic acid), water, high fructose corn syrup, yeast, soybean oil, canola oil, partially hydrogenated soybean oil, contains 2% or less of each of the following: sesame seed, salt, wheat gluten, calcium sulfate, ammonium sulfate, monocalcium phosphate, ammonium chloride, calcium carbonate, baking soda, soy flour, dough conditioners (may contain one or more of the following: distilled monoglycerides, DATEM, ascorbic acid, azodicarbonamide, enzymes, ethoxylated mono- and diglycerides, sodium stearoyl lactylate, guar gum, mono-and diglycerides, calcium peroxide), calcium propionate & sodium propionate (preservatives), soy lecithin. CONTAINS: WHEAT AND SOY

Mini-Fisker skrev:Man har fundet ud af at MC´d har fusket med de lister hvor de skriver indholdet i deres produkter. Hvor meget det er forkert ved jeg ikke.

Smeden skrev:
off-topic: fuck der er mange syge ting i deres boller. Seriøst mand, man kan bage en udemærket bolle af hvedemel, gær, vand og salt!

HAV skrev:Smeden skrev:
off-topic: fuck der er mange syge ting i deres boller. Seriøst mand, man kan bage en udemærket bolle af hvedemel, gær, vand og salt!
Ja, men hvorfor mon det har tilsat så mange underlige ting

Shinosi skrev:HAV skrev:Smeden skrev:
Ja, men hvorfor mon det har tilsat så mange underlige ting :?
uden at gøre mig klog på noget som helst, men kunne det have noget med holdbarheden at gøre?

HAV skrev:Mini-Fisker skrev:Man har fundet ud af at MC´d har fusket med de lister hvor de skriver indholdet i deres produkter. Hvor meget det er forkert ved jeg ikke.
Hvor har du det fra ?

Smeden skrev:Ja, det er da vel fordi de reelt indeholder forskellige ting i de forskellige lande. Det kommer jo an på landets tilgængelighed til råvarene og efterspørgslen. En Bicmac i rusland er såvidt jeg husker ikke helt det samme som en i thailand.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster