Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Futureslim skrev:YooOooOo,
Tja, jeg synes det var ret interessant at læse.. I kan jo selv læse hvis i har lyst:
http://www.bt.dk/kost/junkfood-goer-dig-slap-og-dum" target="_blank

Tregub0502 skrev:Futureslim skrev:YooOooOo,
Tja, jeg synes det var ret interessant at læse.. I kan jo selv læse hvis i har lyst:
http://www.bt.dk/kost/junkfood-goer-dig-slap-og-dum" target="_blank" target="_blank
Det er stof til eftertanke...
Men jeg får sgu nok ikke nyt syn på det.
Er jeg den eneste, der rent faktisk får LYST til fastfood, når man ser den burger der??

Mark101 skrev:Tregub0502 skrev:Futureslim skrev:YooOooOo,
http://www.bt.dk/kost/junkfood-goer-dig-slap-og-dum" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank
Er jeg den eneste, der rent faktisk får LYST til fastfood, når man ser den burger der??
Ja, det må du være. Hvorfor spise junkfood når det er så usundt? Nok derfor jeg er stærkere end dig ;)

Mark101 skrev:Tregub0502 skrev:Futureslim skrev:YooOooOo,
http://www.bt.dk/kost/junkfood-goer-dig-slap-og-dum" target="_blank" target="_blank" target="_blank
Ja, det må du være. Hvorfor spise junkfood når det er så usundt? Nok derfor jeg er stærkere end dig ;)

han har godt nok ikke opfundet den dybe tallerken ham der har skrevet den

Andersbr skrev:Jeg tror næsten det er mere usundt og fordummende at følge/læse bt.dk's artikler, end det rent faktisk er at æde fastfood.

mikkel_baech skrev:Mark101 skrev:Tregub0502 skrev:Futureslim skrev:YooOooOo,
http://www.bt.dk/kost/junkfood-goer-dig-slap-og-dum" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank
så tror jeg du skal begynde at spise lidt mere fastfood du, for du ligger jo ik ligefrem i toppen af styrkeskalaen![]()
sådan kan man ikke rigtig vende og dreje sagen, fakta er som alle normale mennesker ved at fastfood er usundt og meget fastfood er mega usundt. men alt med måde og jeg tror nu ikke det er den månedlige tur til macD der gør forskellen på om du bliver en stærk satan der kan lade elefanter træde dig på maven. husk nu alt med måde, mad, træning, chicks, disco, så går det nok

. Men jeg vil nok høre under kategorien som ofte spiser junkfood.
Kranen skrev:Kommer selvfølgelig an på hvordan man definere "Junk"food. Spiser tit burger, take away sandwich, og min helt store svaghed McNuggets. Men jeg vil nok høre under kategorien som ofte spiser junkfood.
Og jeg vil ikke sige jeg er dum. Jeg høre nok heller ikke til foran i feltet når den gule trøje for intelligens skal uddelles, men decideret dum vil jeg ikke sige. Har da studenter eksamen og fik bronze ved min svendeprøve.
Slap? Tja læs 4 cm til ventre. Vil jeg ikke mene.
Tror mere artiklen er henvendt til dem som spiser Junkfood OG er inaktive.

Smeden skrev:Nu er personlige meninger jo ligegyldige i den her sammenhæng. En meget fedtrig kost ødelægger stofskiftet på celleplan, og det vil ødelægge energieffektiviteten. Intet nyt i det.
Journalisten har desværre overdrevet vildt, og jeg syntes ikke det er rimeligt at sætte lighedstegn mellem fede rotters evne til at finde gennem en labyrent og menneskers tankevirksomhed.
Og, desuden, hvem æder 55% fedt i en mad?

Backbone skrev:Smeden skrev:Nu er personlige meninger jo ligegyldige i den her sammenhæng. En meget fedtrig kost ødelægger stofskiftet på celleplan, og det vil ødelægge energieffektiviteten. Intet nyt i det.
Journalisten har desværre overdrevet vildt, og jeg syntes ikke det er rimeligt at sætte lighedstegn mellem fede rotters evne til at finde gennem en labyrent og menneskers tankevirksomhed.
Og, desuden, hvem æder 55% fedt i en mad?
Homer J.Simpson

Kranen skrev:Kommer selvfølgelig an på hvordan man definere "Junk"food. Spiser tit burger, take away sandwich, og min helt store svaghed McNuggets. Men jeg vil nok høre under kategorien som ofte spiser junkfood.
Og jeg vil ikke sige jeg er dum. Jeg høre nok heller ikke til foran i feltet når den gule trøje for intelligens skal uddelles, men decideret dum vil jeg ikke sige. Har da studenter eksamen og fik bronze ved min svendeprøve.
du har sgu smidt nogen kilo på over det hele siden sidste år.
mikkel_baech skrev:Kranen skrev:Kommer selvfølgelig an på hvordan man definere "Junk"food. Spiser tit burger, take away sandwich, og min helt store svaghed McNuggets. Men jeg vil nok høre under kategorien som ofte spiser junkfood.
til gengæld er du heller ikke åleslank mere![]()
. Ja små 35 kg helt præcis, er det efterhånden blevet til. Men det er nu ikke KUN p.g.a. junkfood. 
Kranen skrev:mikkel_baech skrev:Kranen skrev:Kommer selvfølgelig an på hvordan man definere "Junk"food. Spiser tit burger, take away sandwich, og min helt store svaghed McNuggets. Men jeg vil nok høre under kategorien som ofte spiser junkfood.
Ej kan det ses![]()
. Ja små 35 kg helt præcis, er det efterhånden blevet til. Men det er nu ikke KUN p.g.a. junkfood.
du har fået lidt kinder
men danm hvor har du også rykket dig i styrke. må sige jeg var meget imponeret
du er sgu ved at være en stærk randersdreng.
mikkel_baech skrev:Kranen skrev:mikkel_baech skrev:Kranen skrev:Kommer selvfølgelig an på hvordan man definere "Junk"food. Spiser tit burger, take away sandwich, og min helt store svaghed McNuggets. Men jeg vil nok høre under kategorien som ofte spiser junkfood.
Ej kan det ses![]()
ja det kunne lige sesdu har fået lidt kinder
men danm hvor har du også rykket dig i styrke. må sige jeg var meget imponeret
du er sgu ved at være en stærk randersdreng.

Bjerg skrev:fordi det virker sådan på rotter, behøver det jo ikke være det samme på mennesker

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster