Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

NGS skrev:Misvisende overskrift

Magic-MJ-Music skrev:NGS skrev:Misvisende overskrift
Min? Hvorfor er den misvisende?

SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.

Steve90210 skrev:Som NGS siger - fuldstændig åndsvag overskrift af journalisten.
Folk der er på sådan nogle livsfarlige diæter, er vel netop dem, der ikke tæller kalorier og ikke har sat sig ordentligt ind i "gamet".
F.eks som en af mine veninders lillesøster, der er model, og iforvejen er almindeligt tynd, men alligevel har lyst til at tabe sig yderligere ved kun at spise frugt og drikke vand.

Og fortsætter de fremtidige generationer på samme vis, så går samfundet massive sundhedsproblemer i møde.
Awesome human der ville komme til sidst! Vedkommende ville være en naturlig mr/mrs. fitness.
Ovesen skrev:Og fortsætter de fremtidige generationer på samme vis, så går samfundet massive sundhedsproblemer i møde.
Lol. Hvis en familie i generationer cutter, så ville jeg gerne se produktetAwesome human der ville komme til sidst! Vedkommende ville være en naturlig mr/mrs. fitness.

Tæller du kalorier, så er du i risikozonen for hjertesygdomme og kræft. Det viser ny alarmerende forskning.
Det svarer til at sige, hvis man står op hver morgen så er man i risikozonen for at blive ædt af en haj.
Thegame skrev:Ovesen skrev:Og fortsætter de fremtidige generationer på samme vis, så går samfundet massive sundhedsproblemer i møde.
Lol. Hvis en familie i generationer cutter, så ville jeg gerne se produktetAwesome human der ville komme til sidst! Vedkommende ville være en naturlig mr/mrs. fitness.
awesome human??? ville hellere se en familie der bulkede i generationer (;

Ovesen skrev:Og fortsætter de fremtidige generationer på samme vis, så går samfundet massive sundhedsproblemer i møde.

Ioxer skrev:"eksperter er enige: alt giver kræft"
http://rokokoposten.dk/2011/02/04/ekspe ... r%C3%A6ft/
måske er det rokokoposten, men alligevel. Der er jo stort set ikke noget, der ikke giver kræft mere
“Jeg vil opfordre danskerne til så vidt muligt at undgå alt eller i hvert fald skære ned på det,” siger kræftforsker Anne Tjønneland og henviser til en amerikansk undersøgelse, hvor en gruppe mennesker undgik alt i en periode på fem måneder.
Flaban skrev:For at blive stærkere og vedligeholde styrken så jeg selv kan bære mine indkøbsposer, når jeg bliver en gammel mand.

Iron Hand skrev:Ioxer skrev:"eksperter er enige: alt giver kræft"
måske er det rokokoposten, men alligevel. Der er jo stort set ikke noget, der ikke giver kræft mere
Stødte lige på det her i artiklen“Jeg vil opfordre danskerne til så vidt muligt at undgå alt eller i hvert fald skære ned på det,” siger kræftforsker Anne Tjønneland og henviser til en amerikansk undersøgelse, hvor en gruppe mennesker undgik alt i en periode på fem måneder.
Hvis jeg undlod alt i måneder så tror jeg, at jeg ville være død! Alt inkludere jo også vand, og det tvivler jeg stærkt på man kan undvære i så lang tid. Jeg tror endda sågar, at jeg har forskning bag mig, som støtter mig.

Dingo skrev:Iron Hand skrev:Ioxer skrev:"eksperter er enige: alt giver kræft"
Stødte lige på det her i artiklen“Jeg vil opfordre danskerne til så vidt muligt at undgå alt eller i hvert fald skære ned på det,” siger kræftforsker Anne Tjønneland og henviser til en amerikansk undersøgelse, hvor en gruppe mennesker undgik alt i en periode på fem måneder.
Hvis jeg undlod alt i måneder så tror jeg, at jeg ville være død! Alt inkludere jo også vand, og det tvivler jeg stærkt på man kan undvære i så lang tid. Jeg tror endda sågar, at jeg har forskning bag mig, som støtter mig.
Du ved godt at Rokokoposten bare er fis og ballade ikke?
Flaban skrev:For at blive stærkere og vedligeholde styrken så jeg selv kan bære mine indkøbsposer, når jeg bliver en gammel mand.

Ovesen skrev:Thegame skrev:Ovesen skrev:Og fortsætter de fremtidige generationer på samme vis, så går samfundet massive sundhedsproblemer i møde.
Ja okay. Der er jo forskellige discipliner inden for bodybuilding. Men ja, bulk kunne sørme også være et spændende forsøg. Mon man ville få kræft af det?

Storelyyyn skrev:Ovesen skrev:Thegame skrev:Ovesen skrev:Og fortsætter de fremtidige generationer på samme vis, så går samfundet massive sundhedsproblemer i møde.
Ja okay. Der er jo forskellige discipliner inden for bodybuilding. Men ja, bulk kunne sørme også være et spændende forsøg. Mon man ville få kræft af det?
Der er da millionvis af familier der bulker løs for tiden på MC-Dog det er ikke awesome.

Iron Hand skrev:Dingo skrev:Iron Hand skrev:Ioxer skrev:"eksperter er enige: alt giver kræft"
Du ved godt at Rokokoposten bare er fis og ballade ikke?
Kunne jeg godt fornemme. Men tak fordi du bekræfter min tvivl.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster