Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

FNG skrev:Flydende kalorier er nem at få indenbords. Mælk i forskellige varianter alt afhængig af hvor mange kcal man mangler.
En anden ting du kan gøre er at lave en "bulk shake" hvis du savner inspiration kan du bare søge på det, her på siden. Et eks:
100g gryn
0.5 liter sødmælk
1-2 bananer
frosne bær
honning
mandler
Der er nemt over 1000kcal i sådan en fætter.

Borumpas skrev:Hvis du kan leve med en stavblander, kan du købe én til 79 kr. i elgiganten.
http://www.elgiganten.dk/product/husholdning/blender-mixer/M24HBW09E/stavblender

Fenzter skrev:Du spiser 5 gange om dagen (måske 7 pga shake efter træning og så din "natsnack"), personligt spiser jeg 8. (kl 7, kl 10, kl 12, kl 14, kl 16, kl 18, kl 20, kl 22)
Mange folk stopper med at spise når de bliver mætte, ofte er det for tidligt hvis man vil ligge i kalorieoverskud.
Når jeg skal nå 4500 kalorier så har jeg det altid fysisk dårligt efter aftensmaden, fordi hele den planlagte portion (200 gram ris og 200-300 gram kød) SKAL ned. Ofte må jeg holde pause pga. kvalme, men det går hurtigt over, og så er det bare tilbage og proppe det ned.
Personligt drikker jeg meget vand for at kunne skylle det ned, 1 liter som minimum, det er dog kun mit aftenmåltid der volder mig problemer på det punkt.
Jeg kan se at du har plads til at æde efter din aftensmad også. Personligt drikker jeg en shake bestående af 130 gram havregryn + 30-50 gram peanutbutter, lidt kakaopulver og 500-700ml mælk.
Måske en mere jævn fordeling af dine måltider kunne fungere bedre ? Sådan at du altid er lige mæt (har det lige skidt) efter hvert måltid?
Men jeg vil prøve at købe en blender og så lave nogle shakes.

Søren pedersen skrev:Det er da bare at tilføje en liter cacao om dagen, det burde ryge let ned.
Jeg spiser heller ikke kød i lange perioder, der ryger 2kg havregryn om dagen i stedet+ alm mad, Jeg har modsatte problem, jeg er altid sulten.
mvh

Borumpas skrev:Søren pedersen skrev:Det er da bare at tilføje en liter cacao om dagen, det burde ryge let ned.
Jeg spiser heller ikke kød i lange perioder, der ryger 2kg havregryn om dagen i stedet+ alm mad, Jeg har modsatte problem, jeg er altid sulten.
mvh
Google siger at to kg havregryn = 7320 kcalorier. Det er uden at medregne mælk.
Er du sikker på, at du siger sandheden?

Søren pedersen skrev:Der skal jo noget, især til en 134kg gut med ADD.
For tiden æder jeg en del mindre havregryn, men æder så 1-2kg kød om dagen + Kartofler/Ris.
Jeg bruger vand til mine havregryn og lidt ribena saft.
mvh

Hannibal for king! skrev:Søren pedersen skrev:Der skal jo noget, især til en 134kg gut med ADD.
For tiden æder jeg en del mindre havregryn, men æder så 1-2kg kød om dagen + Kartofler/Ris.
Jeg bruger vand til mine havregryn og lidt ribena saft.
mvh
Var du ikke vegetar?

Legend skrev:Jeg er interesseret i at høre hvordan ADD påvirker ligevægtsindtag Igor?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster